logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

24. Międzynarodowe Biennale Plakatu na wakacje

   16.07.2014, przeczytano 3487 razy
strzałkistrzałka
Kto jadł z mojego talerza? / Who ate from my plate? Uwe Loesch Niemcy / Germany

Przez całe wakacje w Muzeum Plakatu w Wilanowie można oglądać wystawę niemal 400 najciekawszych plakatów, zgłoszonych przez polskich i zagranicznych artystów na 24. Międzynarodowe Biennale Plakatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/24.-miedzynarodowe-biennale-plakatu-na-wakacje,22194,artykul.html

W lipcu i w sierpniu br. w Muzeum Plakatu w Wilanowie zobaczyć można wystawę plakatów z całego świata, nadesłanych na 24. Międzynarodowe Biennale Plakatu. W dwóch galeriach wilanowskiego Muzeum prezentowane są dzieła największych twórców plakatu, stanowiące graficzny przegląd najważniejszych wydarzeń społecznych i kulturalnych ostatnich dwóch lat. Wśród niemal 400 wybranych prac, można podziwiać wyróżnione i nagrodzone medalami plakaty Wiesława Rosochy (Złoty Medal 24. MBP), Lecha Majewskiego (Brązowy Medal 24. MBP), a także dzieła artystów takich jak Andrey Logvin, Uwe Loesch, Gunter Rambow, Stefan Sagmeister, Koichi Sato, Niklaus Troxler.

W tegorocznym Biennale wzięło udział ponad 1600 twórców z 61 krajów, zgłaszając rekordową ilość 3184 prac. Zwycięzców, spośród 349 zakwalifikowanych do udziału w wystawie konkursowej plakatów, wyłoniło 5-osobowe Międzynarodowe Jury pod  przewodnictwem Davida Crowleya z Wielkiej Brytanii, w składzie: Stephan Bundi (Szwajcaria), Kenya Hara (Japonia), Jerzy Porębski (Polska), Silvia Sfligiotti (Włochy) i Jakub Stępień Hakobo (Polska). Uzupełnieniem wystawy konkursowej 24. MBP w Muzeum Plakatu jest wystawa prac członków Jury: Stephana Bundi, Kenya Hara i Jakuba Stępnia Hakobo oraz prac laureatów poprzedniej edycji konkursu, którą oglądać można w Centrum Łowicka w Warszawie do 31 lipca 2014 r.

Międzynarodowe Biennale Plakatu to najstarszy i najbardziej rozpoznawalny na świecie konkurs poświęcony plakatowi, organizowany od 1966 roku w Warszawie. Dzięki długiej tradycji i wyjątkowej atmosferze warszawskie Biennale uznaje się za najważniejszą imprezę tego rodzaju.

W wakacje Muzeum Plakatu otwarte jest przez wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 10:00 do 16:00 (we wtorek, czwartek i piątek) oraz od 10 do 18 (w środy, soboty i niedziele). W poniedziałek wstęp wolny w godzinach od 12:00 do 16:00.

Wystawa główna 24. Międzynarodowego Biennale Plakatu jest czynna do 14 września 2014 r.

Źródło: Muzeum Plakatu w Wilanowie

www.biennale.postermuseum.pl

Galeria: 24. Międzynarodowe Biennale Plakatu 2012

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764