logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

25-calowy ekran Wuxga dla profesjonalistów

  PR 18.01.2019, przeczytano 407 razy
ilustracjastrzałka

Firma iiyama poszerzyła swoją ofertę monitorów z serii ProLite o nowy model XU2595WSU-B1, który został wyposażony w 25-calową matrycę w technologii IPS o proporcjach 16:10 i rozdzielczości WUXGA. Panel charakteryzuje się świetną jakością obrazu, gwarantując wierną reprodukcję kolorów oraz szerokie kąty widzenia. Pod względem wzornictwa, konstrukcja typu "ultra slim" zapewnia smukły wygląd utrzymany w bezramkowym designie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/25-calowy-ekran-wuxga-dla-profesjonalistow,380847,artykul.html

Najnowszy monitor posiada matrycę IPS o rozdzielczości WUXGA (1920 x 1200), która w porównaniu z ekranami Full HD oferuje o 11 proc. więcej przestrzeni roboczej. W efekcie urządzenie idealnie sprawdzi się w pracy w programach graficznych i CAD. Panel IPS wiernie odwzorowuje kolory, sprawiając, że barwy są nasycone a czernie głębokie. Z kolei krótki czas reakcji wynoszący 4ms oraz obecność technologii FreeSync pozwolą na chwilę relaksu od pracy przy ulubionej grze.

Model XU2595WSU-B1 został wyposażony również w technologie odpowiedzialne za poprawę parametrów obrazu i bezpieczeństwo wzroku użytkowników. Flicker-free niweluje migotanie obrazu dzięki zastosowaniu kontroli jasności ekranu poprzez regulację natężenia prądu (DC dimming), a funkcja redukcji niebieskiego światła sprawia, że nawet w trakcie wielogodzinnej pracy przed ekranem wzrok się tak szybko nie męczy. Funkcja ACR (Advanced Contrast Ratio) pozwala natomiast na automatyczną regulację kontrastu i jasności obrazu.

Ekran pozwala na pochył w zakresie 22° w górę i 5° w dół. Obudowa jest też kompatybilna ze standardem VESA, co sprawia, że doskonale nadaje się do zamontowania na dowolnym stojaku lub ramieniu montażowym i tworzenia stanowisk składających się z kilku paneli. Monitor został wyposażony w wejście VGA, HDMI oraz DisplayPort.  Posiada on także hub USB składający się z dwóch portów USB 2.0, wyjście słuchawkowe oraz dwa wbudowanie głośniki o mocy 2W.

Cena: 769 PLN

Źródło: iiyama

www.iiyama.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764