logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

25 lat dobrego sąsiedztwa: Konkurs rozstrzygnięty

   31.10.2015, przeczytano 2716 razy
ilustracjastrzałka

Ministerstwo Spraw Zagranicznych Rzeczypospolitej Polskiej, Ministerstwo Spraw Zagranicznych Republiki Federalnej Niemiec oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej rozwiązały międzynarodowy konkurs na logo 25 lat podpisania polsko-niemieckiego traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy. Konkurs zwyciężyło niemieckie studio Stahl-R.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/25-lat-dobrego-sasiedztwa%3A-konkurs-rozstrzygniety,26423,artykul.html

Zwycięskie logo zostało wybrane spośród propozycji 6 studiów z Polski i Niemiec wyłonionych w drodze otwartego konkursu portfolio. Wybrany projekt cechuje silny, klarowny przekaz oraz uniwersalna forma graficzna. Autorzy znaku, studio Stahl-R to uznane berlińskie studio graficzne, które na swoim koncie posiada projekty kulturalne jak i komercyjne.

Wyłonione logo będzie wszechstronnie stosowane w celach promocyjnych przez rządy Polski i Niemiec jak również przez inne podmioty z obu krajów, które będą uczestniczyć w obchodach rocznicy.

Organizatorzy gratulują zwycięzcy oraz dziękują wszystkim za udział w konkursie.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764