logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

25 lat marki Slodkie

  PR 21.09.2022, przeczytano 571 razy
ilustracja
Anna Garmada, Prezes Zarządu Slodkie

Firma Slodkie, specjalizująca się w brandowanych słodyczach reklamowych, świętuje słodki jubileusz 25 lat działalności na rynku. Wrześniowe obchody ćwierćwiecza połączone zostały z premierą katalogu bożonarodzeniowego. O początkach, misji marki oraz wyzwaniach opowiada Anna Garmada, Prezes Zarządu Slodkie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/25-lat-marki-slodkie,397291,artykul.html

Rok 2022 to dla marki Slodkie wyjątkowo symboliczny i szczególny czas w historii jej działalności. Marka świętuje jubileusz 25-lecia istnienia na rynku jako producent brandowanych słodyczy reklamowych. 13 i 14 września w warszawskiej siedzibie Slodkie, świętowano nie tylko słodki jubileusz, ale także premierę nowych katalogów bożonarodzeniowych, na które z niecierpliwością wyczekiwali klienci z Polski i Europy. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło klientów, partnerów, współpracowników, jak i przyjaciół marki Slodkie. W ramach wydarzenia przybywający goście mieli okazję zwiedzić siedzibę firmy, wypróbować nowości z oferty Slodkie, degustować produkty partnerów firmy oraz skosztować jubileuszowego tortu. Wydarzeniu towarzyszyła świąteczna atmosfera, która doskonale korespondowała z premierą najnowszych, bożonarodzeniowych katalogów marki Slodkie oraz Nobilia. Apetyczne linie czekoladowych produktów zostały wzbogacone o liczne nowości, wśród nich: linię miodową, produkty przygotowane na bazie kawy Pluton czy alkoholi J. A. Baczewski.

Firma Slodkie, początkowo działająca jako niewielka firma, jest dziś jednym z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych. Ciężka praca, nieustanny rozwój i pasja cechowały nie tylko założycieli firmy, ale także ich córkę, Annę Garmada, która kontynuuje misję marki jako Prezes Zarządu.

- Przez 25 lat w firmie Slodkie zmieniło się bardzo wiele, jednak nie zmieniło się jedno – nasza pasja do słodkich upominków. To pasja, którą zaszczepili we mnie moi rodzice. Mimo, że skończyłam studia prawnicze i zaczęłam stawiać pierwsze kroki w zawodzie, miłość do słodkiego biznesu zwyciężyła. Moja historia z marką Slodkie rozpoczęła się na etapie produkcji i układania towarów w magazynie… aż dotarłam do funkcji Prezesa Zarządu. Ta droga wiele mnie nauczyła. Dziś mogę powiedzieć, że jestem prawdziwą szczęściarą, ponieważ robię to, co naprawdę kocham – mówi Anna Garmada, Prezes Zarządu Slodkie.

Marka Slodkie posiada własną Czekoladownię oraz Karmelarnię, w których wytwarzane są nawet najbardziej niezwykłe kształty słodyczy reklamowych. Czekoladowy smartfon, ciężarówka, laptop, słodkie wizytówki, personalizowane bombonierki – to tylko niektóre z produktów dostępnych w ofercie marki Slodkie. W kwietniu 2022 roku w portfolio firmy pojawiły się także słodycze produkowane z czekolady mlecznej NXT, 100% plant-based, w której mleko zastąpiono chufą, czyli tzw. orzechem tygrysim.

Personalizacja i kompletna customizacja są naszym znakiem rozpoznawczym. Projekty naszych klientów potrafią być naprawdę bardzo wyjątkowe, ale my, jako Slodkie, nie boimy się żadnych wyzwań. Dokładamy wszelkich starań, aby pomysły zrodzone w głowach naszych Klientów, dzięki naszemu kreatywnemu zespołowi specjalistów oraz doświadczeniu, finalnie wywoływały efekt wow jako atrakcyjne gadżety reklamowe – dodaje Anna Garmada.

Jubileusz pod znakiem CSR-u

Odpowiedzialne podejście do biznesu, dbałość o proekologiczne działania oraz chęć niesienia pomocy tym, którzy tego potrzebują, to nieodłączne elementy zakorzenione w marce Slodkie. Z okazji jubileuszowego roku marka podjęła się realizacji 25 akcji o charakterze CSR-owym, które zostaną przeprowadzone do końca roku. Do tej pory firma miała okazję współpracować z instytucjami, takimi jak: WOŚP, Szlachetna Paczka, Fundacja Las na Zawsze, Towarzystwo Przyjaciół Zwierząt Otwocki Zwierzyniec czy Fundacja Joanny Radziwiłł. Działania zewnętrzne to nie jedyny element odpowiedzialnego biznesu, jaki realizuje marka Slodkie. Produkty w ofercie marki posiadają certyfikaty świadczące o zrównoważonym pozyskiwaniu surowców. Opakowania wykorzystywane w produktach wykonane są z biodegradowalnej folii, a wiele plastikowych elementów, wykorzystywanych przy wysyłce oraz dystrybucji słodkości, zostało zamienionych na papierowe.

- Jako Slodkie stale dążymy do tego, aby nasze działania były skierowane nie tylko na zaspokajanie potrzeb naszych Klientów, ale by miały także wymiar społeczny i proekologiczny. Uważam, że włączanie się w akcje dobroczynne oraz dbałość o ochronę naszej planety jest czymś, na co powinni zwracać uwagę wszyscy producenci. W Slodkie duży nacisk kładziemy zarówno na pochodzenie wykorzystywanych przez nas surowców, jak i na jakość produktów, które finalnie oferujemy naszym Klientom. Na co dzień tworzymy autorskie receptury i ręcznie wytwarzamy rzemieślniczy karmel pozbawiony sztucznych dodatków i konserwantów. Wszystkie nasze czekolady produkujemy we współpracy z Barry Callebaut. Nasze nadzienia są pierwszymi na świecie wyprodukowanymi wyłącznie ze szlachetnych składników i z tzw. czystą etykietą! Wykonane są z dodatkiem oleju słonecznikowego i oliwy z oliwek, zatem bez oleju palmowego, bez sztucznych barwników i aromatów. Co więcej, wszystkie nasze czekolady posiadają certyfikat Cocoa Horizons, który świadczy o wykorzystywaniu składników pochodzących ze zrównoważonych upraw kakaowców oraz stosowaniu etycznych praktyk. Wierzę, że takie małe kroki w stronę bardziej ekologicznego życia mają ogromne znaczenie dla naszej przyszłości – dodaje Anna Garmada.

Marka Slodkie zdradza, że najbliższe tygodnie będą upływać pod znakiem świąt Bożego Narodzenia. Plany na następne miesiące oraz kolejny rok działalności ujawni już niedługo.

Źródło: Slodkie

www.slodkie.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764