logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

25 lat marki Slodkie

  PR 21.09.2022, przeczytano 560 razy
ilustracja
Anna Garmada, Prezes Zarządu Slodkie

Firma Slodkie, specjalizująca się w brandowanych słodyczach reklamowych, świętuje słodki jubileusz 25 lat działalności na rynku. Wrześniowe obchody ćwierćwiecza połączone zostały z premierą katalogu bożonarodzeniowego. O początkach, misji marki oraz wyzwaniach opowiada Anna Garmada, Prezes Zarządu Slodkie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/25-lat-marki-slodkie,397291,artykul.html

Rok 2022 to dla marki Slodkie wyjątkowo symboliczny i szczególny czas w historii jej działalności. Marka świętuje jubileusz 25-lecia istnienia na rynku jako producent brandowanych słodyczy reklamowych. 13 i 14 września w warszawskiej siedzibie Slodkie, świętowano nie tylko słodki jubileusz, ale także premierę nowych katalogów bożonarodzeniowych, na które z niecierpliwością wyczekiwali klienci z Polski i Europy. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło klientów, partnerów, współpracowników, jak i przyjaciół marki Slodkie. W ramach wydarzenia przybywający goście mieli okazję zwiedzić siedzibę firmy, wypróbować nowości z oferty Slodkie, degustować produkty partnerów firmy oraz skosztować jubileuszowego tortu. Wydarzeniu towarzyszyła świąteczna atmosfera, która doskonale korespondowała z premierą najnowszych, bożonarodzeniowych katalogów marki Slodkie oraz Nobilia. Apetyczne linie czekoladowych produktów zostały wzbogacone o liczne nowości, wśród nich: linię miodową, produkty przygotowane na bazie kawy Pluton czy alkoholi J. A. Baczewski.

Firma Slodkie, początkowo działająca jako niewielka firma, jest dziś jednym z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych. Ciężka praca, nieustanny rozwój i pasja cechowały nie tylko założycieli firmy, ale także ich córkę, Annę Garmada, która kontynuuje misję marki jako Prezes Zarządu.

- Przez 25 lat w firmie Slodkie zmieniło się bardzo wiele, jednak nie zmieniło się jedno – nasza pasja do słodkich upominków. To pasja, którą zaszczepili we mnie moi rodzice. Mimo, że skończyłam studia prawnicze i zaczęłam stawiać pierwsze kroki w zawodzie, miłość do słodkiego biznesu zwyciężyła. Moja historia z marką Slodkie rozpoczęła się na etapie produkcji i układania towarów w magazynie… aż dotarłam do funkcji Prezesa Zarządu. Ta droga wiele mnie nauczyła. Dziś mogę powiedzieć, że jestem prawdziwą szczęściarą, ponieważ robię to, co naprawdę kocham – mówi Anna Garmada, Prezes Zarządu Slodkie.

Marka Slodkie posiada własną Czekoladownię oraz Karmelarnię, w których wytwarzane są nawet najbardziej niezwykłe kształty słodyczy reklamowych. Czekoladowy smartfon, ciężarówka, laptop, słodkie wizytówki, personalizowane bombonierki – to tylko niektóre z produktów dostępnych w ofercie marki Slodkie. W kwietniu 2022 roku w portfolio firmy pojawiły się także słodycze produkowane z czekolady mlecznej NXT, 100% plant-based, w której mleko zastąpiono chufą, czyli tzw. orzechem tygrysim.

Personalizacja i kompletna customizacja są naszym znakiem rozpoznawczym. Projekty naszych klientów potrafią być naprawdę bardzo wyjątkowe, ale my, jako Slodkie, nie boimy się żadnych wyzwań. Dokładamy wszelkich starań, aby pomysły zrodzone w głowach naszych Klientów, dzięki naszemu kreatywnemu zespołowi specjalistów oraz doświadczeniu, finalnie wywoływały efekt wow jako atrakcyjne gadżety reklamowe – dodaje Anna Garmada.

Jubileusz pod znakiem CSR-u

Odpowiedzialne podejście do biznesu, dbałość o proekologiczne działania oraz chęć niesienia pomocy tym, którzy tego potrzebują, to nieodłączne elementy zakorzenione w marce Slodkie. Z okazji jubileuszowego roku marka podjęła się realizacji 25 akcji o charakterze CSR-owym, które zostaną przeprowadzone do końca roku. Do tej pory firma miała okazję współpracować z instytucjami, takimi jak: WOŚP, Szlachetna Paczka, Fundacja Las na Zawsze, Towarzystwo Przyjaciół Zwierząt Otwocki Zwierzyniec czy Fundacja Joanny Radziwiłł. Działania zewnętrzne to nie jedyny element odpowiedzialnego biznesu, jaki realizuje marka Slodkie. Produkty w ofercie marki posiadają certyfikaty świadczące o zrównoważonym pozyskiwaniu surowców. Opakowania wykorzystywane w produktach wykonane są z biodegradowalnej folii, a wiele plastikowych elementów, wykorzystywanych przy wysyłce oraz dystrybucji słodkości, zostało zamienionych na papierowe.

- Jako Slodkie stale dążymy do tego, aby nasze działania były skierowane nie tylko na zaspokajanie potrzeb naszych Klientów, ale by miały także wymiar społeczny i proekologiczny. Uważam, że włączanie się w akcje dobroczynne oraz dbałość o ochronę naszej planety jest czymś, na co powinni zwracać uwagę wszyscy producenci. W Slodkie duży nacisk kładziemy zarówno na pochodzenie wykorzystywanych przez nas surowców, jak i na jakość produktów, które finalnie oferujemy naszym Klientom. Na co dzień tworzymy autorskie receptury i ręcznie wytwarzamy rzemieślniczy karmel pozbawiony sztucznych dodatków i konserwantów. Wszystkie nasze czekolady produkujemy we współpracy z Barry Callebaut. Nasze nadzienia są pierwszymi na świecie wyprodukowanymi wyłącznie ze szlachetnych składników i z tzw. czystą etykietą! Wykonane są z dodatkiem oleju słonecznikowego i oliwy z oliwek, zatem bez oleju palmowego, bez sztucznych barwników i aromatów. Co więcej, wszystkie nasze czekolady posiadają certyfikat Cocoa Horizons, który świadczy o wykorzystywaniu składników pochodzących ze zrównoważonych upraw kakaowców oraz stosowaniu etycznych praktyk. Wierzę, że takie małe kroki w stronę bardziej ekologicznego życia mają ogromne znaczenie dla naszej przyszłości – dodaje Anna Garmada.

Marka Slodkie zdradza, że najbliższe tygodnie będą upływać pod znakiem świąt Bożego Narodzenia. Plany na następne miesiące oraz kolejny rok działalności ujawni już niedługo.

Źródło: Slodkie

www.slodkie.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764