logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

25-lecie PSPR – organizacja przygotowuje imprezę jubileuszową

  PR 14.10.2019, przeczytano 469 razy
ilustracja

Polskie Stowarzyszenie Public Relations zapowiada ostatni, najmocniejszy akcent tegorocznych obchodów 25-lecia działalności. Impreza jubileuszowa, która przewidziana jest na 24 października w Warszawie, będzie wyjątkowym spotkaniem obecnych członków tej organizacji, zarządów wszystkich kadencji, partnerów i przyjaciół PSPR. Ze Stanów Zjednoczonych przyleci także gość specjalny – dr Alma Kadragic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/25-lecie-pspr-%E2%80%93-organizacja-przygotowuje-impreze-jubileuszowa,384343,artykul.html

- „Ćwierć wieku” – to brzmi imponująco. To niewątpliwie powód do dumy i świętowania. A także do podziękowań, wszystkim tym, którzy pracowali przez ten czas na rzecz Stowarzyszenia. Ponadto nasze środowisko zdecydowanie zbyt rzadko ma okazję po prostu się integrować. A to jest wprost wymarzona okoliczność. Oczywiście, spotkanie w tak zacnym i szerokiej obsadzie warto wykorzystać także do rozmów o przyszłości PSPR. Jako zarząd widzimy bardzo poważne zadania przed naszą organizacją branżową – zapewnia Luiza Jurgiel-Żyła, Prezeska PSPR.

Jak informują organizatorzy, wydarzenie w tak licznym gronie PR-owców spod szyldu PSPR nie odbyło się od lat i jego zapowiedź jest odbierana bardzo pozytywnie. Swoją obecność zapowiedziała m.in. dr Alma Kadragic – pomysłodawczyni, współzałożycielka i pierwsza szefowa PSPR.

– Bardzo się cieszę na to spotkanie. Jeszcze bardziej z faktu, że PSPR doczekał się tak okrągłego jubileuszu. W polskim biznesie od dnia narodzin naszej organizacji minęło de facto kilka epok. Branża public relations nad Wisłą również przeszła bardzo długą drogę. PSPR niezmiennie jest w niej obecny. Tak jak w 1994 r. była bardzo potrzebna tego rodzaju organizacja, tak jest i dziś – ocenia dr Alma Kadragic.

Gość honorowy wystąpi podczas uroczystości z prelekcją na temat pozycji kobiet w public relations na przykładach wybranych krajów. W programie wieczoru jest także prezentacja zarządu na temat przyszlości PSPR, a także turniej wiedzy PR-owców. W gronie zaproszonych znaleźli się też przedstawiciele Rady Etyki Public Relations, Fundacji InternetPR oraz Związku Firm Public Relations.

PSPR powstało 19 stycznia 1994 roku. Pierwszy zarząd działał przez pięcioletnią kadencję w składzie: Alma Kadragic, Piotr Czarnowski, Wiesław Uziębło i Bożena Andrzejak, który między innymi przygotował i wdrożył kodeks etyki obowiązujący do dzisiaj.

Impreza jest kameralnym, zamkniętym wydarzeniem z ograniczoną liczbą miejsc. Więcej informacji na stronach: www.25latpspr.pl oraz www.polskipr.pl.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Dodatkowe informacje:

Partnerzy imprezy: Press Service Monitoring Mediów, netPR.pl, infowire.pl, Can Zan. Fotografia dla biznesu i fotograf Werkowicz.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764