logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

25 nagród dla partnerów B2B na 25-lecie obecności Canon w Polsce

  PR 28.10.2019, przeczytano 333 razy
ilustracjastrzałka

Spotkanie Partnerów B2B to najważniejsze wydarzenie dla partnerów Canon z całej Polski. Tegoroczna edycja była tym bardziej wyjątkowa, że zbiegła się z obchodami 25-rocznicy obecności Canon w Polsce. Podczas spotkania, firma nagrodziła 25 firm z kanału B2B za szczególny wkład w promocję technologii Canon, zaangażowanie i dotychczasowe wsparcie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/25-nagrod-dla-partnerow-b2b-na-25-lecie-obecnosci-canon-w-polsce,384485,artykul.html

Liczba Partnerów biznesowych Canon z roku na rok systematycznie rośnie, ale zmienia się także podejście do współpracy. Według filozofii Canon, współpraca z Partnerami jest wyjątkowo istotna szczególnie w obszarze rozwiązań i usług dla biznesu – jako przedstawiciele producenta są obecni w terenie, mają bezpośredni, codzienny kontakt z klientem i lepiej rozumieją rynek lokalny.

Nowy Program Partnerski B2B Canon wystartował oficjalnie w czerwcu 2018 r. Choć główne założenia i model działania były takie same dla wszystkich oddziałów firmy w regionie EMEA, w każdym z krajów Program opracowany był w oparciu o lokalne uwarunkowania.

- Ideą naszego Programu jest współpraca z partnerami i dostarczenie im narzędzi, które pozwolą na stabilny i wysokomarżowy rozwój w długiej perspektywie czasowej – podkreślał Jarek Obiedziński, Sales Manager, DS. Indirect Channel, Canon Polska. - Dlatego struktura Programu obejmuje dwa kluczowe obszary, mające na celu z jednej strony zapewnienie najlepszych warunków do działalności handlowej i jasne warunki gratyfikacji, a z drugiej – automatyzację i szeroki dostęp do narzędzi analitycznych i materiałów marketingowo-szkoleniowych, ułatwiających analizę rynku i podnoszących ich kompetencje sprzedażowe – dodaje.

Platforma Canon Partner Portal liczy już ponad kilkuset zarejestrowanych użytkowników: pracowników firm Partnerskich, którzy od startu nowej platformy pobrali kilkaset gigabajtów danych, prezentacji i materiałów marketingowo-szkoleniowych. A baza jest naprawdę imponująca. W oparciu o globalny know-how producenta i sieć ponad 120 oddziałów w krajach EMEA, baza wiedzy i studiów przypadku klientów B2B to bogate źródło insightów rynkowych i konkretnych przykładów wdrożeń, które mają pokazywać realne korzyści biznesowe ze współpracy z Canon.

Klient w centrum zainteresowania

W ramach nowego Programu, Canon udostępnia cały szereg użytecznych rozwiązań analitycznych. Platforma Canon Competition Hub umożliwia m.in. szybkie porównanie cen i specyfikacji produktów konkurencji. Z kolei model Go-to­-market, na podstawie analizy Big Data, określa moc­ne i słabe strony oferty, ocenia potencjał i model wejścia na rynek (także rynki lokalne) oraz prognozu­je możliwości rozwoju w ramach określo­nych kategorii produktowych. Nad poprawnym funkcjonowaniem procesów w ramach Programu są odpowiedzialni dedykowani Account Managerowie, którzy przygotowują cykliczne (kwartalne) podsumowania wskaźników biznesowych, a także są bezpośrednim wsparciem dla Partnerów w ich codziennej pracy.

- Poza wsparciem handlowym oferujemy także rozbudowany Program motywacyjny Canon Profit Club, kierowany do sił sprzedażowych naszych partnerów. Dzięki niemu handlowcy mogą w prosty sposób rejestrować sprzedane produkty i otrzymywać gratyfikację za konkretne transakcje handlowe – dodaje Obiedziński.

Resellerzy mają także stały dostęp do nowoczesnego Showroomu w warszawskiej siedzibie Canon, z najnowszymi rozwiązaniami producenta, w których można przeprowadzać prezentacje pokazowe dla klientów. Poza szkoleniami produktowymi, Canon chce także wspierać podnoszenie kompetencji partnerów w zakresie ich widoczności w nowych kanałach cyfrowych. Odpowiedzią na to są szkolenia kompetencyjne z Social Sellingu, czyli aktywności (i widoczności) firmy w biznesowych kanałach społecznościowych.

Cztery poziomy partnerstwa

Program Partnerski Canon zakłada cztery poziomy uczestnictwa – Partner, Silver, Gold i Platinium. Partnerstwo uzależnione są od wysokości przychodów i poziomu kompetencji określanych w ramach konkretnych kategorii: optymalizacja procesów biznesowych, projektowanie graficzne, produkcja i rozwiązania biurowe. Po przejściu na kolejny poziom programu, partner uzyskuje dostęp do nowych, bardziej rozbudowanych narzędzi i zasobów, jak również może liczyć na dodatkowe wsparcie finansowe. Niezależnie od poziomu partnerstwa, Canon zapewnia standardowy program wsparcia wszystkim kontrahentom, obejmujący m.in. doradztwo biznesowe, pakiet szkoleń i program aktywizacji.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764