logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

25 tysięcy dla Rak'n'Roll Music - Donguralesko dziękuje teledyskiem

  PR 27.05.2020, przeczytano 862 razy
ilustracjastrzałka

DonGURALesko wraz z Fundacją Rak’n’Roll przedstawiają „Wschód”, utwór i teledysk, które powstały w podziękowaniu za wpłaty fanów muzyka dla pacjentów onkologicznych. Zbiórka rapera osiągnęła 250% założonego celu – do podopiecznych Fundacji trafi ponad 25 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/25-tysiecy-dla-rak-n-roll-music---donguralesko-dziekuje-teledyskiem,387181,artykul.html

Rak’n’Roll Music to ruch, w ramach którego artyści tworzą nowe utwory w podziękowaniu za wpłaty fanów na facebookowe zbiórki pieniędzy na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Wszystkie zebrane środki trafiają do Fundacji i pomagają chorym przejść przez raka. Ta pomoc stała się jeszcze ważniejsza w obecnej sytuacji, jaką jest pandemia, ponieważ pacjenci onkologiczni nie mogą odkładać leczenia na później. Fundacja wciąż przyjmuje nowych podopiecznych i organizuje dla nich m.in. bezpieczny transport i nocleg dla utrzymania ciągłości terapii. Dla osób w grupie ryzyka zapewniane są środki ochrony indywidualnej. Ponadto podopieczni mogą liczyć na wsparcie psychoonkologa ze strony Fundacji. Każda kwota to realna pomoc dla potrzebujących.

- To, jak wielkie serducha mają moi fani, przeszło moje najśmielsze wyobrażenia. Jesteście sztosem! Zrobiliście prawdziwy hałas i razem udało nam się zebrać ponad 25 koła dla osób, które są w bardzo trudnej sytuacji i nie mogą poczekać na lepsze czasy. W podziękowaniu za Wasze zaangażowanie, w najnowszym teledysku kończymy na chwilę z kwarantanną i zabieram Was ze sobą w kosmiczną podróż  – mówi DonGURALesko.

- Pomysł na klip powstał jeszcze przed pandemią. Mieliśmy wszystko dopięte na ostatni guzik i zamiast wkraczać do studia, wylądowaliśmy nagle zamknięci w domach. Jednak zgodnie z filozofią Fundacji złapaliśmy byka za rogi i ruszyliśmy z pracami. Kiedy wszyscy nagrywali self video w domach, my uszyliśmy skafander i będąc na home office wysłaliśmy DonGURALesko w kosmos - uzupełnia Michał Desowski, Creative Director z Saatchi & Saatchi.

W klipie ponownie wykorzystano technologię rozszerzonej rzeczywistości. Specjalny filtr AR zaprojektowany przez Aarona Jablonsky, znanego szerszemu gronu pod pseudonimem @exitsimulation, jest już dostępny dla wszystkich użytkowników Instagrama. Dzięki niemu każdy może wejść do zaprezentowanego w teledysku świata i poczuć się jak DonGURALesko w statku kosmicznym.

- Zdjęcia zostały zrealizowane w 30 klatkach. Delikatne slow motion miało swoje konkretne uzasadnienie. Dzięki temu zabiegowi widzowie mają odczucie, że grawitacja w teledysku jest trochę inna niż ta na ziemi - komentuje Filip Bartczak, reżyser klipu z Papaya Films. Wideo zrealizowane jest w formacie pionowym (9:16), dopasowanym do ekranów smartfonów oraz mediów społecznościowych, w których żyje akcja.

Jak zaznacza Fundacja Rak’n’Roll, nie tylko popularni twórcy popu, hip hopu czy innych gatunków muzycznych mogą inicjować zbiórki – każdy użytkownik Facebooka może wesprzeć potrzebujących i w łatwy sposób założyć własną, klikając w link.

- W pierwszą odsłonę naszej akcji włączyła się Margaret, teraz razem z Guralem mieliśmy okazję tworzyć coś niesamowitego. Społeczność Facebooka odpowiedziała bardzo donośnie - udało nam się zebrać 250% zakładanej kwoty! Mimo że na co dzień ta dwójka artystów tworzy zupełnie różną muzykę, połączyło ich Rak’n’Roll Music i chęć pomagania. Bardzo dziękujemy im oraz wszystkim darczyńcom za każdą wpłaconą złotówkę! Jesteście wielcy! – komentuje Łukasz Kościuczuk z Fundacji Rak’n’Roll. - Już wkrótce startujemy z kolejną zbiórką i niebawem zdradzimy, kim jest nowy artysta! – dodaje.

Pomysłodawcą inicjatywy Rak’n’Roll Music jest agencja kreatywna Saatchi & Saatchi. Działania realizowane są przy wsparciu komunikacyjnym MSL (PR), Performics (paid digital) oraz Facebook Creative Shop. Za koncepcję i realizację klipów odpowiedzialna jest Papaya Films.

CREDITS

  • Klient: Fundacja Rak’n’Roll | Łukasz Kościuczuk, Jacek Maciejewski, Olga Myślińska
  • Artysta: DonGuralesko, “Wschód”
  • Projekt: Rak’n’Roll Music
  • Agencja: Saatchi&Saatchi | Creative Director: Michał Desowski, Pat Lukjanov; Creative Team: Antoni Kamiński, Adam Sierociński; Design: Kamil Bugno, Paweł Samul, Olga Rukat; Account: Magdalena Kantorowicz, Agata Skrzypczak;
  • Produkcja: Marta Gierej, Eliza Kurek
  • MSL Group: Igor Stypa, Aleksandra Ciok, Joanna Szpatowicz
  • Performics: Mateusz Sokołowski, Basia Drapała, Tomasz Leśniak
  • Produkcja: Papaya Films | Producent Wykonawczy: Kacper Sawicki, Paweł Bondarowicz; Producent: Marta Spychalska
  • Reżyseria: Filip Bartczak
  • Operator: Tomasz Ziołkowski
  • Producenci: Kacper Sawicki, Paweł Bondarowicz, Marta Spychalska
  • Postprodukcja: Lunapark
  • AR Artist: @exitsimulation
  • we współpracy z Gosią Nierodzińską i Mateuszem Wyszyńskim - Facebook Creative Shop

Źródło: Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764