logo
WIADOMOŚCI

25. Biennale Plakatu Polskiego w Katowicach

redakcja   08.08.2017, przeczytano 692 razy
ilustracjastrzałka

Galeria BWA w Katowicach wraz z katowickim urzędem miasta zapraszają do udziału w kolejnej 25 edycji Biennale Plakatu Polskiego. Jury uhonoruje autorów najwybitniejszych plakatów nagrodami: Grand Prix, Złotym Medalem Marszałka Województwa Śląskiego, Srebrnym i Brązowym Medalem Prezydenta Miasta Katowice oraz Wyróżnieniami Honorowymi. Przyzna także nagrodę za szczególny wkład w rozwój sztuki plakatowej w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/25.-biennale-plakatu-polskiego-w-katowicach,33352,artykul.html

Konkurs przeznaczony jest dla artystów plastyków i absolwentów wyższych uczelni artystycznych. Termin nadsyłania prac upływa 15 września. Kwalifikacji plakatów do udziału w 25 Biennale Plakatu Polskiego dokona Komisja Kwalifikacyjna, natomiast nagrody i wyróżnienia przyzna Jury powołane przez organizatorów. Poza nagrodami regulaminowymi przewiduje się przyznanie nagród fundowanych.

Ogłoszenie werdyktu Jury i wręczenie nagród nastąpi w dniu otwarcia wystawy 25 Biennale Plakatu Polskiego.

Lista uczestników, których prace zakwalifikowały się do wystawy zostanie ogłoszona na stronie internetowej Galerii po obradach Komisji Kwalifikacyjnej, nie później niż do końca września 2017 r. Laureaci o przyznanych nagrodach zostaną powiadomieni listownie.

Źródło: Galeria Sztuki Współczesnej BWA w Katowicach

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.
Kampania wizerunkowa Mcdonald’s z nagrodami
McDonald’s Polska udowadnia, że szczegółowo zaplanowana strategia pomaga w działaniach employerbrandingowych. Kampania wizerunkowa firmy prowadzona pod hasłem „Witamy w McDonald’s” przyniosła jej zwycięstwo w konkursie HR Dream Team, została także wyróżniona w kategoriach Strategia Employer Branding i Kampania Internetowa w konkursie Employer Branding Excellence Awards.
Marta Bartosik z Mediacom Warszawa jurorem konkursu Effie
Marta Bartosik, Response Director w MediaCom Warszawa, została jednym z jurorów konkursu reklamowego EFFIE Awards. Uroczysta gala tegorocznego Effie z wręczeniem nagród odbędzie się 29 października br. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Gazetki Intemarché wyróżnione ponownie w Adretail Inspiro
Gazetki promocyjne sklepów spożywczych Intermarché zostały wyróżnione w kolejnej edycji Programu AdRetail Inspiro. Zdaniem organizatorów rankingu są to najlepiej wykonane gazetki pod względem graficznym w kategorii Supermarkety. Przyznane wyróżnienie jest już drugą z rzędu nagrodą dla sieci handlowej należącej do Grupy Muszkieterów.
Instytutu Muzyki i Tańca będzie „Narodowy”. Potrzebne nowe logo
Instytut Muzyki i Tańca ogłasza otwarty Konkurs na przygotowanie identyfikacji wizualnej Instytutu Muzyki i Tańca. Termin nadsyłania prac konkursowych upływa 15 lipca 2018 roku.
 
środa 20.06.2018, 141 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone