logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

25. edycja Golden Drum pod patronatem Signs.pl

   20.08.2018, przeczytano 819 razy
ilustracjastrzałka

Portal Signs.pl został zaproszony do objęcia patronatem medialnym 25. edycji festiwalu Golden Drum. Organizowany od ponad dwóch dekad Międzynarodowy Festiwal Kreatywności i towarzyszący mu konkurs to jedno z najważniejszych wydarzeń europejskiej i światowej branży kreatywnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/25.-edycja-golden-drum-pod-patronatem-signs.pl,37619,artykul.html

W ramach współpracy Signs.pl zapewni dostęp do bieżących informacji o festiwalowych aktualnościach, wydarzeniach oraz przebiegu i wynikach konkursu, a także promocję tych informacji na własnych profilach społecznościowych na Facebooku, Twitterze i Google+. Na stronach serwisu emitowana jest także promująca Festiwal kampania typu display.

Zaproszenie do współpracy z Golden Drum traktujemy jako wyróżnienie, ale przede wszystkim jako okazję do szerszej prezentacji festiwalu i konkursu na naszych stronach, z czego bardzo się cieszymy. Wydarzenie tej rangi w naszej części Europy zasługuje na szczególne zainteresowanie i wsparcie. Tegoroczne materiały festiwalowe nie są zatem w Signs.pl nowością. Po raz pierwszy informacje o Golden Drum zagościły na naszych stronach (działającego wówczas pod nazwą SignOnline) w 1998 roku, a przez ostatnie lata opublikowaliśmy kilkadziesiąt materiałów poświęconych konkursowi w Portroż.

Dwudziesta piąta edycja organizowanego przez Słoweńską Izbę Reklamową Festiwalu odbędzie się w dniach 17-19 października w Portorož, w Słowenii. Ostateczny termin składania prac został właśnie przesunięty przez organizatorów na 3 września.

Golden Drum inspiruje najlepszych twórców świata i pozwala uczestnikom spojrzeć na świat oczami artystów. Uczestnicy mają okazję wysłuchania inspirujących wystąpień wybitnych prelegentów – uznanych artystów, muzyków i naukowców, którzy dzielą się swoją wiedzą i kreatywnością. Od lat nieodłącznym elementem festiwalu jest Young Drummers Competition. Jest to konkurs skierowany do młodych twórców poniżej 30 roku życia, na najlepszy i najbardziej kreatywny plakat.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764