logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

   09.06.2025, przeczytano 457 razy
ilustracja

Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349 specjalistów, naukowców i praktyków branży PR, podczas którego wygłoszono 860 prelekcji, zrealizowano wiele badań i innych inicjatyw to dorobek 24 lat Kongresu Public Relations. Podczas jubileuszowego spotkania, które odbędzie się w dniach 25–26 września 2025 roku w Rzeszowie poruszane będą tematy skupiające się wokół roli komunikacji w czasach kryzysów i napięć geopolitycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-25.-kongres-public-relations-%E2%80%93-cwierc-wieku-refleksji%2C-wiedzy-i-inspiracji,409186,artykul.html

25 lat tradycji i rozwoju

Od ćwierćwiecza Kongres PR w Rzeszowie tworzy przestrzeń do wymiany myśli, pogłębionej refleksji i prezentacji najnowszych narzędzi komunikacyjnych. Przez ten czas w wydarzeniu wzięło udział 6 349 osób, w tym 1 308 prelegentów. Odbyło się 860 wystąpień, 30 warsztatów, 62 debaty oraz 15 sesji naukowych, podczas których wygłoszono 189 referatów. To pokazuje skalę i wpływ Kongresu na rozwój standardów komunikacji w Polsce. Przygotowano i przeprowadzono również 17 projektów badawczych, między innymi z Polską Agencją Prasową czy Millward Brown SMG/KRCktóre na trwałe wzbogaciły wiedzę tysięcy praktyków, naukowców i studentów w obszarze public relations, a w tym sektora agencji, kryzysów czy współpracy świata PR z mediami. 

ilustracjastrzałka

Pomysłodawcą i głównym organizatorem Kongresu jest prof. dr hab. Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Warszawskiego, który podsumowuje ten okres w sposób następujący: Kiedy 25 lat temu inicjowałem Kongres Public Relations, przyświecał mi cel stworzenia przestrzeni dla środowiska PR, które miało służyć wymianie wiedzy i doświadczeń. Dziś z satysfakcją patrzę na ogromny dorobek tego wydarzenia – tysiące uczestników, setki wystąpień i konkretne efekty, jak publikacje naukowe czy projekty badawcze. Jubileuszowa edycja Kongresu w Rzeszowie będzie okazją nie tyle do świętowania, co do refleksji nad rolą komunikacji w coraz bardziej nieprzewidywalnym świecie, a także odpowiedzialnością za każde wypowiadane przez nas słowo w przestrzeni, w jakiej przyszło nam realizować swoje zadania zawodowe.

W centrum najważniejszych wyzwań współczesności

Tegoroczna edycja pod hasłem „Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych” skoncentruje się na kluczowych wyzwaniach dla branży. Uczestnicy będą rozmawiać o zarządzaniu kryzysowym, przeciwdziałaniu dezinformacji oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji w działaniach PR. Tematyka spotkań odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na transparentną i odpowiedzialną komunikację w obliczu globalnej niestabilności. Program jubileuszowej edycji będzie jak zawsze oparty na wysokiej jakości merytorycznej. Wykłady, debaty i warsztaty poprowadzą eksperci z uczelni, mediów, instytucji publicznych i sektora biznesowego. Łącznie w ciągu 24 lat odbyło się aż 490 godzin wykładów (czyli 29 410 minut), a efektem tych spotkań były 434 artykuły naukowe i 5 595 stron publikacji.

Rzeszów – miejsce integracji środowiska PR

Kongres w Rzeszowie od 25 lat przyciąga nie tylko uczestników z całej Polski, ale także partnerów, którzy wspierają rozwój wydarzenia. To jedyny projekt, który od ćwierćwiecza dostarcza wiedzę, ale przede wszystkim realnie współuczestniczy w przemianach, jakie zachodzą w polskim public relations. Przez 58 dni dotychczasowych edycji zrealizowano nie tylko setki wystąpień, debat, dyskusji, ale także dwa przeglądy filmów korporacyjnych. XXV edycja to nie tylko jubileusz, ale również okazja do zacieśnienia relacji w branży i wspólnej refleksji nad przyszłością komunikacji.

Kongres objęty jest patronatem medialnymj Signs.pl

Źródło: EXACTO

Dodatkowe informacje:

XXV Kongres PR jest objęty honorowym patronatem Komendanta Głównego Straży Granicznej. Sponsorami wydarzenia są Rzeszów – stolica innowacji, Orange Polska oraz Mediaboard.

Pomysłodawcą Kongresu jest prof. dr hab. Dariusz Tworzydło, który organizuje to wydarzenie od 2001 roku. To już zatem 25. spotkanie specjalistów z branży public relations, któremu patronują: Rzeszów - stolica innowacji, Orange Polska, Mediaboard, Ideo, Ideo Force, Akademia Górnośląska, Exacto, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Public Relations oraz Uniwersytet Warszawski (Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii).

Organizator: Newsline sp. z o.o.
Patronat honorowy: Komendant Główny Straży Granicznej
Partner technologiczny: Media Visage
Partner logistyczny: Ford

Patroni medialni: publicrelations.pl, Dziennik Warto Wiedzieć, OOH Magazine, Marketing przy Kawie, Monitor Rynkowy, Signs.pl, Wirtualne Media, Gifts Journal, Marketing i Rynek, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Business Hub, Nowiny24.pl, Polska Press Grupa, Strefa Biznesu, Europerspektywy, Newseria, naszbiznes24.pl, My Company Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764