logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

25wat z trzema nowymi projektami e-commerce

  PR 03.12.2020, przeczytano 399 razy
ilustracja
Joanna Gancarczyk, Marketing & PR Manager 25wat

Wrocławska agencja kreatywna 25wat podpisała 3 nowe umowy. Rozpoczyna współpracę z marką Delcon i kontynuuje działania z Eva Design oraz Student Depot. W trudnym czasie pandemii wspiera klientów w rozwoju e-commerce, wykorzystując takie kompetencje, jak social media, SEM oraz performance marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/25wat-z-trzema-nowymi-projektami-e-commerce,389429,artykul.html

Delcon to producent karmy dla psów i kotów. Zespół projektowy 25wat będzie prowadził dla marki internetowe kampanie sprzedażowe oraz wspierał ją w rozwijaniu spójnej i skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych.

Z firmą Eva Design, w której powstają niepowtarzalne turbany, chusty i czapki, agencja współpracuje już od kilku lat. Owocem tych działań jest m.in. rebranding marki i nowy e-commerce, który zwiększył konkurencyjność marki w czasie pandemii COVID-19. W ramach umowy realizowane będą projekty z zakresu performance marketing i social media. Głównym celem jest rozwój sprzedaży online.

W kolejnym sezonie współpracy z marką Student Depot – właścicielem prywatnych akademików premium – zespół 25wat odpowiadać będzie przede wszystkim za: tworzenie efektywnych reklam, prowadzenie kampanii sprzedażowych oraz za komunikację w mediach społecznościowych.  

Rozwój e-commerce klientów agencji wspierają zespoły projektowe, w skład których wchodzą: Paulina Drobisz, Monika Dymon, Patryk Sowa, Aleksandra Bąk oraz Jakub Bukowski. Zespołami kieruje Joanna Gancarczyk, Marketing & PR Manager 25wat, która podkreśla, że głównym zadaniem agencji jest w tej chwili wspieranie firm w transformacji digitalowej:

- W czasie pandemii projekty e-commerce są dla nas strategiczne. Po pierwsze - dlatego, że specjalizujemy się w transformacji digitalowej firm, po drugie - dlatego, że rozwijanie sprzedaży online to dziś dla naszych klientów absolutny biznesowy priorytet ze względu na zmiany, jakie wymusza na nich zarówno pandemia, jak i rynek.

Współpraca z marką Delcon, Eva Design oraz Student Depot zostały nawiązane w wyniku rekomendacji.

Źródło: 25wat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa linia LFD Message
Bez względu na to czy dopiero przechodzisz na technologię cyfrową, rozbudowujesz infrastrukturę lub wyposażasz sale konferencyjne, linia Message zapewni ci jakość i funkcjonalność, których oczekujesz i to w cenie, która ci się spodoba.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra na drukarkach Epson
W tym roku po raz pierwszy w ramach wsparcia 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować drukarki Epson EcoTank ozdobione unikalnymi projektami graficznymi.
KPRM: #Szczepimysię: spot z byłym żołnierzem AK
Narodowy Program Szczepień wchodzi w kolejną fazę. Rozpoczęła się rejestracja seniorów na szczepienia przeciw COVID-19. Do kampanii informacyjnej #SzczepimySię dołączył płk Witalis Skorupka ps. Orzeł. W Internecie możemy obejrzeć najnowszy spot wideo, w którym 98-letni starszy sierżant Armii Krajowej zachęca Polaków do szczepień.
„Sprawdź kto” - kampania informacyjna dla odbiorców prądu i gazu
To już siódma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne: Enea, Energa Obrót – spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, innogy Polska, Polkomtel oraz TAURON...
IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania swoich prelekcji do piętnastej edycji najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce, która odbędzie się w dniach 9 - 10 czerwca 2021. Temat przewodni Forum IAB 2021 to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764