Wrocławska agencja kreatywna 25wat podpisała 3 nowe umowy. Rozpoczyna współpracę z marką Delcon i kontynuuje działania z Eva Design oraz Student Depot. W trudnym czasie pandemii wspiera klientów w rozwoju e-commerce, wykorzystując takie kompetencje, jak social media, SEM oraz performance marketing.
Delcon to producent karmy dla psów i kotów. Zespół projektowy 25wat będzie prowadził dla marki internetowe kampanie sprzedażowe oraz wspierał ją w rozwijaniu spójnej i skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych.
Z firmą Eva Design, w której powstają niepowtarzalne turbany, chusty i czapki, agencja współpracuje już od kilku lat. Owocem tych działań jest m.in. rebranding marki i nowy e-commerce, który zwiększył konkurencyjność marki w czasie pandemii COVID-19. W ramach umowy realizowane będą projekty z zakresu performance marketing i social media. Głównym celem jest rozwój sprzedaży online.
W kolejnym sezonie współpracy z marką Student Depot – właścicielem prywatnych akademików premium – zespół 25wat odpowiadać będzie przede wszystkim za: tworzenie efektywnych reklam, prowadzenie kampanii sprzedażowych oraz za komunikację w mediach społecznościowych.
Rozwój e-commerce klientów agencji wspierają zespoły projektowe, w skład których wchodzą: Paulina Drobisz, Monika Dymon, Patryk Sowa, Aleksandra Bąk oraz Jakub Bukowski. Zespołami kieruje Joanna Gancarczyk, Marketing & PR Manager 25wat, która podkreśla, że głównym zadaniem agencji jest w tej chwili wspieranie firm w transformacji digitalowej:
- W czasie pandemii projekty e-commerce są dla nas strategiczne. Po pierwsze - dlatego, że specjalizujemy się w transformacji digitalowej firm, po drugie - dlatego, że rozwijanie sprzedaży online to dziś dla naszych klientów absolutny biznesowy priorytet ze względu na zmiany, jakie wymusza na nich zarówno pandemia, jak i rynek.
Współpraca z marką Delcon, Eva Design oraz Student Depot zostały nawiązane w wyniku rekomendacji.
Źródło: 25wat