logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

25wat z trzema nowymi projektami e-commerce

  PR 03.12.2020, przeczytano 842 razy
ilustracja
Joanna Gancarczyk, Marketing & PR Manager 25wat

Wrocławska agencja kreatywna 25wat podpisała 3 nowe umowy. Rozpoczyna współpracę z marką Delcon i kontynuuje działania z Eva Design oraz Student Depot. W trudnym czasie pandemii wspiera klientów w rozwoju e-commerce, wykorzystując takie kompetencje, jak social media, SEM oraz performance marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/25wat-z-trzema-nowymi-projektami-e-commerce,389429,artykul.html

Delcon to producent karmy dla psów i kotów. Zespół projektowy 25wat będzie prowadził dla marki internetowe kampanie sprzedażowe oraz wspierał ją w rozwijaniu spójnej i skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych.

Z firmą Eva Design, w której powstają niepowtarzalne turbany, chusty i czapki, agencja współpracuje już od kilku lat. Owocem tych działań jest m.in. rebranding marki i nowy e-commerce, który zwiększył konkurencyjność marki w czasie pandemii COVID-19. W ramach umowy realizowane będą projekty z zakresu performance marketing i social media. Głównym celem jest rozwój sprzedaży online.

W kolejnym sezonie współpracy z marką Student Depot – właścicielem prywatnych akademików premium – zespół 25wat odpowiadać będzie przede wszystkim za: tworzenie efektywnych reklam, prowadzenie kampanii sprzedażowych oraz za komunikację w mediach społecznościowych.  

Rozwój e-commerce klientów agencji wspierają zespoły projektowe, w skład których wchodzą: Paulina Drobisz, Monika Dymon, Patryk Sowa, Aleksandra Bąk oraz Jakub Bukowski. Zespołami kieruje Joanna Gancarczyk, Marketing & PR Manager 25wat, która podkreśla, że głównym zadaniem agencji jest w tej chwili wspieranie firm w transformacji digitalowej:

- W czasie pandemii projekty e-commerce są dla nas strategiczne. Po pierwsze - dlatego, że specjalizujemy się w transformacji digitalowej firm, po drugie - dlatego, że rozwijanie sprzedaży online to dziś dla naszych klientów absolutny biznesowy priorytet ze względu na zmiany, jakie wymusza na nich zarówno pandemia, jak i rynek.

Współpraca z marką Delcon, Eva Design oraz Student Depot zostały nawiązane w wyniku rekomendacji.

Źródło: 25wat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764