logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

26 Brno Biennale 2014: ostatnie dni na zgłoszenie w konkursie studenckim

   27.01.2014, przeczytano 1766 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowe Biennale Grafiki Projektowej w Brnie odzwierciedla zmiany w projektowaniu graficznym i kulturze wizualnej od ponad 50 lat. Tematem 26. edycji Biennale w Brnie jest edukacja w dziedzinie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/26-brno-biennale-2014%3A-ostatnie-dni-na-zgloszenie-w-konkursie-studenckim,20710,artykul.html

Tematycznie Biennale skoncentrowane zostało wokół – dzięki szerokiej gamie wystaw, wykładów i wydarzeń towarzyszących – badaniu modeli edukacyjnych współczesnego projektowania graficznego, jak również metod i podejść poszczególnych nauczycieli i szkół. Będzie można spojrzeć na różnorodność dokonań studentów z różnych uczelnii, wpływ architektury na edukację oraz relację między teorią a praktyką.

W tej edycji wyjątkowo Międzynarodowa Wystawa, która jest tradycyjną częścią Biennale, nie będzie pokazywała prac profesjonalistów, ale skupi się na dokonaniach studentów.

Prace nauczycieli będą reprezentowane na wystawie towarzyszącej z udziałem Laureatów Grand Prix Brno Biennale: Cornel Windlin (2010) i MEVIS & Van Deursen (2012) oraz wystawę zawierającą przegląd prac czeskiego projektanta i pedagoga Rostislava Vanka.

Odbedzie się również Międzynarodowe sympozjum (20-22 czerwca), podczas którego wystąpią projektanci i teoretycy związani z edukacją.

Nowym dodatkiem do Brno Biennale będzie program OFF – otwarta przestrzeń zawierająca szeroki zakres działań samoorganizujących tj. warsztaty, interwencje i prezentacje.

termin zgłaszania prac: 31 stycznia 2014
termin wystawy: 19 czerwca – 26 października 2014,
miejsce: Galeria Morawska w Brnie,
zgłaszanie prac jest bezpłatne.

zgłoszenia online

Źródło: STGU

www.bienalebrno.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.
Kerris z nominacją w Global Agency Awards 2024
KERRIS jako jedyna agencja z Polski została nominowana w kategorii Digital Agency of The Year konkursu Global Agency Awards 2024.
Trwają zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Po raz dwudziesty piąty, kampanie, działania i rozwiązania marketingowe oraz ich twórcy będą rywalizować o tytuł najbardziej efektywnych. Zgłoszenia do tej wyjątkowej, jubileuszowej edycji konkursu potrwają do 5 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764