logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

27-calowy monitor 4K dla grafików

  PR 13.12.2018, przeczytano 522 razy
ilustracjastrzałka

Firma iiyama zaprezentowała najnowszy monitor ProLite XUB2792UHSU-B1, który powstał z myślą o profesjonalnym zastosowaniu w studiach projektowych oraz graficznych. Nowy model został wyposażony w 27-calowy panel o rozdzielczości 4K wykonany w technologii IPS. Urządzenie oferuje również funkcję Pivot oraz szeroki zakres regulacji w pionie i w poziomie. Pod względem designu wygląd smukłej obudowy utrzymany jest w bezramkowym wzornictwie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/27-calowy-monitor-4k-dla-grafikow,380518,artykul.html

Monitor posiada 27-calową matrycę wykonaną w technologii IPS o rozdzielczości 4K zwaną też UHD (3840 x 2160) – w porównaniu do rozdzielczości Full HD oferuje cztery razy większą przestrzeń roboczą. Co ważne dla profesjonalistów zajmujących się edycją zdjęć czy filmów, pokrycie barw palety sRBG wynosi 100%. W efekcie panel doskonale radzi sobie z reprodukcją kolorów, zapewniając nasycone barwy oraz wyjątkowo głębokie czernie. Urządzenie oferuje jasny obraz (300 cd/m²) oraz kontrast statyczny wynoszący 1000:1. Natomiast krótki czas reakcji (4ms) sprawia, że monitor – poza profesjonalnym zastosowaniem do edycji grafiki – idealnie sprawdzi się też w trakcie dynamicznych gier czy filmów.

Model ProLite XUB2792UHSU-B1 został zaprojektowany, by umożliwić użytkownikom wygodną pracę przez wiele godzin, minimalizując przy tym efekt zmęczenia wzroku. Technologia Flicker-free niweluje problem migotania dzięki zastosowaniu kontroli jasności ekranu poprzez regulację natężenia prądu (DC dimming), a funkcja redukcji niebieskiego światła ogranicza emisję światła, które jest najbardziej uciążliwe dla oczu i może powodować chroniczne zmęczenie oraz problemy z zasypianiem.

Nóżka oraz podstawa modelu ProLite XUB2792UHSU-B1 pozwalają na regulację wysokości w zakresie 130mm, obrót 90° oraz pochył (22° w górę; 5° w dół). Co więcej, monitor wyposażono w funkcję Pivot, która umożliwia zmianę orientacji z poziomej na pionową – jest to rozwiązanie szczególnie przydatne w trakcie pracy nad grafikami w trybie portretowym czy na obszernych dokumentach tekstowych oraz arkuszach kalkulacyjnych.

Nowy model został wyposażony dodatkowo w dwa głośniki o mocy 2W każdy oraz wyjście słuchawkowe. Pod względem portów dostępne są wyjścia HDMI, DisplayPort, DVI oraz hub USB. Zgodność ze standardem VESA pozwala na montaż monitora na dedykowanym ramieniu, urządzenie jest również kompatybilne z Kensington-lock.

  • Pełna specyfikacja TUTAJ
  • Cena: 1 999 PLN

Źródło: iiyama

www.iiyama.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764