logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

27 października webinar z udziałem Jehs i Laub

  PR 26.10.2020, przeczytano 275 razy
ilustracjastrzałka

27 października odbędzie się kolejne spotkanie z serii AQINA TV. Tym razem gośćmi specjalnymi będą architekci Jehs + Laub, zakorzenieni w tradycji Bauhausu, znani ze swojego charakterystycznego minimalistycznego stylu. AQINA TV to cykl webinarów edukacyjnych z największymi Gwiazdami branży architektury, architektury wnętrz i designu. Spotkanie, którego gośćmi będą Markus Jehs i Jürgen Laub w ramach AQINA TV tradycyjnie odbędzie się on-line. Udział w nim jest bezpłatny dla wszystkich, którzy się na nie zarejestrują.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/27-pazdziernika-webinar-z-udzialem-jehs-i-laub,388956,artykul.html

Markus Jehs i Jürgen Laub ukończyli wydział wzornictwa przemysłowego na Uniwersytecie Schwabisch Gmund w Niemczech. Ich przyjaźń rozpoczęła się podczas stażu w Nowym Jorku w 1990 r. i nie tylko trwa do dzisiaj, ale przerodziła się we wspólny biznes.  Przez 30 lat wspólnie stworzyli wiele nagrodzonych: projektów mebli, oświetlenia i wnętrz dla szeregu firm, takich jak: Cassina, Danskina, Fritz Hansen, Knoll czy Mercedes-Benz. „Wygląd projektu nie powinien być daleki od jego funkcji” – to idea, którą powtarza Jürgen Laub, i której wierne są wszystkie projekty tego duetu. Więcej o swoim postrzeganiu projektowania i tworzenia współczesnego designu Markus Jehs i Jürgen Laub opowiedzą podczas webinaru w ramach AQINA TV, które odbędzie się  27 października (wtorek) godz. 15.00.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny po zarejestrowaniu się.

AQINA butikowa firma, która od ponad 10 lat tworzy i aranżuje wnętrza komercyjne, zgodnie z ewoluującymi potrzebami rynku. Stworzone przez AQINA wnętrza słyną z tego, że zachęcają do pracy i inspirują do działania. Na rynku AQINA ma renomę firmy oferującej usługi najwyższej jakości. Słynie z wielkiego afektu do prawdziwego designu oraz nieszablonowego podejścia.

- AQINA TV to projekt edukacyjny. Naszą misją umożliwienie czerpania z wiedzy i know how  najlepszych designerów oraz projektantów z całego świata. Możliwość bezpośredniego kontaktu z Gwiazdami branży architektury, architektury wnętrz i designu ma szansę zainspirować kolejne pokolenia projektantów, także tych młodych dopiero rozpoczynających swoją przygodę z desingnem. To trzecie spotkanie z cyklu AQINA TV – w pierwszym udział wzięła FOKKE MOEREL, a gościem specjalnym drugiego, był RON ARAD. Zdecydowaliśmy się na formę on-line, bo jak pokazały ostatnie wydarzenia, jest ona nie tylko wygodna i przyjazna, ale także bezpieczna dla wszystkich – mówi Marcin Zieliński, właściciel firmy AQINA, oferującej nowoczesne elementy aranżacji biur i innych wnętrz komercyjnych, najlepszych producentów z całego świata.

  • Link do rejestracji na spotkanie z duetem JEHS + LAUB TUTAJ

Źródło: AQINA

www.aqina.eu

Dodatkowe informacje:

Patronat nad wydarzeniami AQINA TV objęło: Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, Stowarzyszenie LOVE ORIGINAL oraz magazyny LABEL, MAGAZIF, Builder i Architektura&Biznes, Warsaw Business Journal.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo
Czy przedświąteczne porządki muszą być męczące i zabierać tak dużo czasu? Nie, kiedy Twoim pomocnikiem jest mop obrotowy Vileda TURBO, który sprawia, że mycie podłóg odbywa się bez użycia siły. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników, a jego działanie można zobaczyć w najnowszym spocie marki Vileda. Reklama...
Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami
​W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Do grona klientów AHAVA PR dołączyła firma Polemika. To polska marka kosmetyczna.
Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mattel
W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej  – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki to prawdziwy rekord decybeli, niewiele odbiegający mocą od występu samej Beaty.
Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcie
Sezon wyścigowy powoli dobiega końca. Jednak dla zespołów nie oznacza to wcale przerwy. W motorsporcie zaczyna się obecnie najważniejszy etap – czas przygotowań do kolejnych miesięcy zmagań. Przebudowa, a nawet składanie auta od początku, badania nad nowymi mieszankami ogumienia, treningi kierowców, to tylko niektóre elementy tej niezwykle skomplikowanej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764