logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

272B7QPTKEB: Monitor Philips z wysuwaną kamerą internetową

  PR 09.08.2016, przeczytano 651 razy
ilustracjastrzałka

Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, przedstawia pierwszy w swojej ofercie monitor z serii profesjonalnej z wysuwaną z obudowy kamerą internetową. 27-calowy model o rozdzielczości Quad HD został wyposażony w matrycę IPS oraz technologię PowerSensor. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/272b7qptkeb%3A-monitor-philips-z-wysuwana-kamera-internetowa,29544,artykul.html

Monitor PHILIPS 272B7QPTKEB łączy w sobie wysoką jakość wyświetlanego obrazu oraz funkcję ochrony bezpieczeństwa podczas użytkowania wbudowanej kamery. W dzisiejszych czasach pomysłowość hakerów wydaje się nie mieć granic, a co za tym idzie, wzrasta zagrożenie przejęcia kontroli nad kamerą internetową użytkownika. W najnowszym modelu PHILIPS została zastosowana funkcja regulacji kamery z możliwością schowania jej w ramce monitora, gdy nie jest ona tymczasowo użytkowana.

Kamera internetowa umożliwia wygodną i szybką komunikację ze współpracownikami z dowolnego miejsca na świecie. Warto jednak pamiętać, że w przypadku, gdy dostęp do kamery zostanie przejęty przez hakerów, istnieje ryzyko powstania nieautoryzowanego i niekontrolowanego dostępu do firmy. 

Wśród użytkowników Internetu wzrasta świadomość wystąpienia zagrożeń w sieci, szczególnie tych regularnie pracujących z kamera internetową. Rozwiązania zawarte w monitorze 272B7QPTKEB redukują obawy cyberataku. Kamera jest wysuwana podczas użytkowania, następnie zostaje schowana wewnątrz ramki, gdy nie jest już potrzebna, uniemożliwiając hakerom potencjalny dostęp do podglądu wnętrza biura za jej pośrednictwem
– komentuje Albert Ulfman, Product Manager monitorów Philips EMEA w MMD.

Podobnie jak w innych modelach PHILIPS z serii profesjonalnej, monitor 272B7QPTKEB został wyposażony w funkcje wspomagające produktywność pracy użytkownika. Ultracienkie ramki maksymalizują powierzchnię wyświetlanego obrazu, daje to bardziej jednolitą przestrzeń roboczą w przypadku ustawienia obok siebie większej ilości monitorów. Rozdzielczość Quad HD (2560 x 1440) gwarantuje wysoką jakość obrazu oraz uzyskanie maksymalnej ilości detali dzięki użyciu źródeł o wysokiej przepustowości, takich jak DisplayPort czy też HDMI. Monitor pozwala na stworzenie połączenia łańcuchowego, które umożliwia podłączenie wielu urządzeń za pośrednictwem jednego typu złącza. Struktura okablowania z wykorzystaniem jednego połączenia DisplayPort zapewnia konfigurację systemu w bardziej uporządkowany sposób.

Zastosowana w najnowszym monitorze PHILIPS, technologia PowerSensor wykrywa obecność użytkownika przed monitorem i obniża poziom jasności ekranu, gdy ten odchodzi od biurka. Dzięki innowacyjnym czujnikom zużycie energii jest utrzymywane na jak najniższym poziomie.  Zastosowana technologia może zmniejszyć koszty zużycia prądu nawet o 80%, przedłużając jednocześnie żywotność wyświetlacza. Ponadto monitor został wyprodukowany w 85% z tworzyw pochodzących z recyklingu.

Gama monitorów z wysuwaną kamerą zwiększy się jeszcze przed końcem tego roku, wzbogacając asortyment o m.in. 24-calowy model czy też o monitor o rozdzielczości UHD.

Model PHILIPS  272B7QPTKEB  będzie dostępny w sklepach od sierpnia 2016 roku.

Sugerowana przez producenta cena detaliczna monitora wynosi 3049 zł. Urządzenia objęte są trzyletnią gwarancją producenta w systemie door-to-door.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764