logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

28 maja rusza Eska TV – nowy kanał telewizji muzycznej

  PR 10.05.2009, przeczytano 1292 razy

Radio ESKA – najsilniejsza sieć radiowa w Polsce uruchamia telewizyjną stację muzyczną. ESKA TV - nowa telewizja muzyczna podobnie jak sieć radiowa ESKI profilowana będzie jako „Hity na czasie“. W ESKA TV pojawią się między innymi uwielbiane gwiazdy Radia ESKA: Jankes, Puoteck oraz Kinga Zdrojewska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/28-maja--rusza-eska-tv--nowy-kanal-telewizji-muzycznej,8882,artykul.html

Stacja ESKA TV startuje ekskluzywnie na paltformie telewizji nowej generacji n. ESKA TV i n-ka zapowiadają szeroko zakrojone wspólne działania reklamowe. Partnerami ESKA TV będą między innymi ONET.PL oraz Multikino.

Sprzedaż czasu reklamowego prowadzona będzie jak w wypadku wszystkich produktów ESKA przez TIME S.A.

Dyrektorem Zarządzającym ESKA TV został Maciej Domagała. Programem kieruje Igor Nurczyński – wcześniej szef programowy Radia ESKA Wrocław. Marketing i reklamę w nowej stacji poprowadzi Maciej Czajka.”

Źródło: ESKA TV


avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: amarantus

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764