logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

28. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie

   03.03.2023, przeczytano 705 razy
ilustracja

Trwa nabór prac do dwóch konkursów w ramach 28. Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie, organizowanego przez warszawską ASP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/28.-miedzynarodowe-biennale-plakatu-w-warszawie,399154,artykul.html

Pierwszy z nich to Konkurs Główny, w którym mogą wziąć udział wszystkie plakaty powstałe w latach 2021-2023. Konkurs ten jest otwarty dla projektantów graficznych, artystów oraz studentów. Nabór prac trwa do 15 marca 2023 roku. Wszystkie prace zostaną ocenione przez międzynarodowe jury, a wybrane plakaty zostaną zaprezentowane na wystawie głównej w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.

Konkurs Tematyczny skupia się wokół pojęcia "dom". Konkurs ten zachęca do refleksji nad rolą, jaką odgrywa dom w życiu człowieka, jego tożsamości i kulturze. Nabór prac trwa do 15 kwietnia 2023 roku i jest otwarty dla artystów, projektantów, studentów i innych osób zainteresowanych projektowaniem graficznym.

Organizatorzy zachęcają wszystkich zainteresowanych do wzięcia udziału w konkursach i zaprezentowania swojego talentu na międzynarodowej scenie plakatu. To doskonała okazja do pokazania swoich umiejętności, a także do przemyślenia ważnych kwestii dotyczących naszego życia i kultury.

Ważne daty

15.03.2023
Ostateczny termin zgłaszania prac do Konkursu Głównego 28. MBP

25.03.2023
Ogłoszenie wyników selekcji prac uczestniczących w Konkursie Głównym 28. MBP

15.04.2023
Ostateczny termin zgłaszania prac do Konkursu Tematycznego 28. MBP

20.04.2023
Ogłoszenie wyników selekcji prac uczestniczących w Konkursie Tematycznym 28. MBP

24.06.2023
Uroczyste otwarcie 28. MBP

Kategorie konkursowe

Kategoria ogólna

Wszystkie plakaty powstałe w latach 2021–2023

Konkurs tematyczny

DOM. Czym jest dom w naszym życiu? Skąd pochodzimy, co jest naszą tradycją, naszą tożsamością? Jaką odgrywa w naszym życiu rolę? Czy jest czymś więcej niż miejscem naszych urodzin, miejscem zamieszkania? I co dla każdego może znaczyć utrata tego miejsca?

Źródło: Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie

warsawposterbiennale.com

Dodatkowe informacje:

Międzynarodowe Biennale Plakatu po raz pierwszy odbyło się w 1966 roku (w galeriach „Zachęty”) jako pierwsze na świecie międzynarodowe cykliczne wydarzenie poświęcone dziedzinie plakatu. Pomysł na tego typu przegląd powstał wśród polskich artystów grafików, a bezpośrednimi inicjatorem był Eryk Lipiński, organizacją przez wiele lat zajmował się prof. Józef Mroszczak, autorytetem zawsze wspomagał prof. Henryk Tomaszewski, a od 1990 roku dbał o Biennale prof. Lech Majewski (obecnie Prezydent Międzynarodowego Biennale Plakatu). Po roku 1994 Biennale odbywało się w Muzeum Plakatu w Wilanowie, aby ostatecznie w roku 2018 wrócić do miejsca, z którego się zrodziło, czyli Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764