logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

28. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie

   03.03.2023, przeczytano 703 razy
ilustracja

Trwa nabór prac do dwóch konkursów w ramach 28. Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie, organizowanego przez warszawską ASP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/28.-miedzynarodowe-biennale-plakatu-w-warszawie,399154,artykul.html

Pierwszy z nich to Konkurs Główny, w którym mogą wziąć udział wszystkie plakaty powstałe w latach 2021-2023. Konkurs ten jest otwarty dla projektantów graficznych, artystów oraz studentów. Nabór prac trwa do 15 marca 2023 roku. Wszystkie prace zostaną ocenione przez międzynarodowe jury, a wybrane plakaty zostaną zaprezentowane na wystawie głównej w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.

Konkurs Tematyczny skupia się wokół pojęcia "dom". Konkurs ten zachęca do refleksji nad rolą, jaką odgrywa dom w życiu człowieka, jego tożsamości i kulturze. Nabór prac trwa do 15 kwietnia 2023 roku i jest otwarty dla artystów, projektantów, studentów i innych osób zainteresowanych projektowaniem graficznym.

Organizatorzy zachęcają wszystkich zainteresowanych do wzięcia udziału w konkursach i zaprezentowania swojego talentu na międzynarodowej scenie plakatu. To doskonała okazja do pokazania swoich umiejętności, a także do przemyślenia ważnych kwestii dotyczących naszego życia i kultury.

Ważne daty

15.03.2023
Ostateczny termin zgłaszania prac do Konkursu Głównego 28. MBP

25.03.2023
Ogłoszenie wyników selekcji prac uczestniczących w Konkursie Głównym 28. MBP

15.04.2023
Ostateczny termin zgłaszania prac do Konkursu Tematycznego 28. MBP

20.04.2023
Ogłoszenie wyników selekcji prac uczestniczących w Konkursie Tematycznym 28. MBP

24.06.2023
Uroczyste otwarcie 28. MBP

Kategorie konkursowe

Kategoria ogólna

Wszystkie plakaty powstałe w latach 2021–2023

Konkurs tematyczny

DOM. Czym jest dom w naszym życiu? Skąd pochodzimy, co jest naszą tradycją, naszą tożsamością? Jaką odgrywa w naszym życiu rolę? Czy jest czymś więcej niż miejscem naszych urodzin, miejscem zamieszkania? I co dla każdego może znaczyć utrata tego miejsca?

Źródło: Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie

warsawposterbiennale.com

Dodatkowe informacje:

Międzynarodowe Biennale Plakatu po raz pierwszy odbyło się w 1966 roku (w galeriach „Zachęty”) jako pierwsze na świecie międzynarodowe cykliczne wydarzenie poświęcone dziedzinie plakatu. Pomysł na tego typu przegląd powstał wśród polskich artystów grafików, a bezpośrednimi inicjatorem był Eryk Lipiński, organizacją przez wiele lat zajmował się prof. Józef Mroszczak, autorytetem zawsze wspomagał prof. Henryk Tomaszewski, a od 1990 roku dbał o Biennale prof. Lech Majewski (obecnie Prezydent Międzynarodowego Biennale Plakatu). Po roku 1994 Biennale odbywało się w Muzeum Plakatu w Wilanowie, aby ostatecznie w roku 2018 wrócić do miejsca, z którego się zrodziło, czyli Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764