logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

2b design promuje Polskę na targach w Hanowerze

  PR 25.07.2017, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka

Agencja 2b design, w ramach współpracy z PARP oraz Ministerstwem Rozwoju, stworzyła identyfikacje wizualną Polski na Targi Nowoczesnych Technologii Hannover Messe 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/2b-design-promuje-polske-na-targach-w-hanowerze,33228,artykul.html

2b design jest pomysłodawcą m.in. upominków dla gości VIP – przypinek oraz spinek do mankietów. Obecnie towarzyszą też one Polsce na wystawach Expo w Astanie. Motywem przewodnim jest słynny k-dron, symbolizujący kreatywność i innowacyjność Polski.

Już podczas Hannover Messe 2017 nasze prace były bardzo dobrze odebrane. Podczas uroczystego otwarcia polskiego stanowiska zostały one wręczone kanclerz Niemiec Angeli Merkel oraz polskiej premier Beacie Szydło.

2b design we współpracy z PARP, była odpowiedzialna za przygotowanie całościowej komunikacji reklamowej i informacyjnej tego wydarzenia.

W czasie tworzenia identyfikacji, zaproponowaliśmy kreatywne, użyteczne oraz nawiązujące do symbolu kampanii, podarunki dla VIP-ów. Tak właśnie powstały – przypinki oraz spinki do mankietów z motywem k-dronu.

Źródło: 2b design

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764