logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3,9 miliona odtworzeń poniedziałkowych programów Grupy Onet-RASP

  PR 02.03.2016, przeczytano 1032 razy

Poniedziałkowe programy z wiosennej ramówki Grupy Onet-RASP zostały obejrzane na żywo w sumie ponad 2 miliony razy i w ciągu pierwszych 24 godzin zanotowały ponad 3,9 miliona odtworzeń. W poniedziałkowym paśmie programów zadebiutował realizowany na żywo program „Tomasz Lis.” Pierwszy odcinek programu redaktora naczelnego „Newsweeka” został obejrzany na żywo 690 tys. razy, a wyniki po pierwszych 24 godzinach to ponad 1,8 miliona odtworzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3%2C9-miliona-odtworzen-poniedzialkowych-programow-grupy-onet-rasp,27694,artykul.html

29 lutego 2016 był pierwszym dniem emisji wiosennych nowości programowych  Grupy Onet-RASP. Pierwszy z poniedziałkowych programów na żywo – Oscarowy poranek na Onet.pl prowadzony przez Tomasza Raczka i Annę Tatarską rozpoczął się o godzinie 8:30. Zaproszeni do studia goście skomentowali przebieg i najważniejsze momenty tegorocznej 88. ceremonii wręczenia nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej.

O godzinie 12:00 rozpoczął się program „Euro – Misja 2016” prowadzony przez Michała Pola. Do tej pory wyemitowano 14 odcinków programu. Pojedyńczy odcinek programu jest odtwarzany średnio 1,2 mln razy.  Kolejny odcinek programu już w najbliższy poniedziałek, o godzinie 12:00 na Onet.pl

W poniedziałkowym paśmie programów na żywo zadebiutował program „Tomasz Lis.”. Gośćmi pierwszego odcinka byli Aleksander Kwaśniewski i biskup Tadeusz Pieronek. Pierwszy odcinek programu został obejrzany na żywo ponad 690 tys. razy, a wyniki po pierwszych 24 godzinach to ponad 1,8 miliona odtworzeń. Premierowy odcinek programu można obejrzeć w serwisie vod.pl. Kolejny odcinek zostanie wyemitowany na żywo w najbliższy poniedziałek, o godzinie 19:30, na Newsweek.pl i Onet.pl.

Ostatnim programem na żywo emitowanym w zeszły poniedziałek był „Magazyn Ekstraklasy”, w którym zaproszeni do studia goście skomentowali wyniki 24. kolejki Ekstraklasy. Program ma stałą emisje na Onecie, w poniedziałki o 21:00.

Wyniki oglądalności  wszystkich poniedziałkowych programów przekroczyły nasze oczekiwania i jesteśmy z nich bardzo zadowoleni.” – mówi Aleksander Kutela, Prezes Zarządu Grupy Onet.pl. „Szczególnie bardzo cieszy nas duża liczba osób które oglądały programy na żywo, w tym premierowy odcinek programu „Tomasz Lis.”, który był jednym z najlepiej oglądających się programów na żywo w historii Onetu.” – dodaje Aleksander Kutela.

W wiosennej ramówce Grupy Onet-RASP znalazło się łącznie ponad 30 własnych produkcji i zapowiedzi wydarzeń, w tym 15 nowości i 6 cyklicznych programów na żywo. Już niebawem w serwisach Grupy zadebiutują kolejne programy publicystyczne, lifestylowe, rozrywkowe i sportowe, które poprowadzą znani dziennikarze i eksperci.

Źródło: Grupa Onet-RAS Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764