logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

3 argumenty za wymianą drukarki biurowej

  PR 12.06.2019, przeczytano 160 razy

Wiele osób traktuje wymianę drukarki jako konieczność dyktowaną popsuciem się starego sprzętu. Skoro działa, to po co kupować nową? To duży błąd. Wykorzystywanie przestarzałego urządzenia w firmie może spowodować duże straty, wielokrotnie przekraczające cenę nowej drukarki. Oto kilka powodów dlaczego warto zastanowić się nad wymianą wysłużonego kombajnu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-argumenty-za-wymiana-drukarki-biurowej,382858,artykul.html

Bezpieczeństwo

Często nie zdajemy sobie sprawy, że drukarka, tak jak każde urządzenie podłączone do sieci, jest narażona na ataki hakerskie. Niestety im sprzęt starszy, tym jest łatwiejszym celem dla przestępców. Starsze urządzenia drukujące wykorzystują technologie sprzed wielu lat, a często ich oprogramowanie nie jest systematycznie aktualizowane w celu łatania dziur w oprogramowaniu. Wielu użytkowników uważa, że nawet jeśli ktoś uzyska nieautoryzowany dostęp do naszego sprzętu, to nie spowoduje to poważnych strat. Czasem faktycznie tak jest, jak na przykład w przypadku ubiegłorocznego ataku na 50 tys. amerykańskich drukarek. Haker znany, przedstawiający się jako HackerGiraffe, wykorzystał niezabezpieczone porty drukarek by… wydrukować hasła zachęcające do polubienia kanału jego ulubionego youtubera. Jednak w rzeczywistości konsekwencje braku zabezpieczeń druku mogą być znacznie bardziej kosztowne. Według raportu Quiroca, 59 proc. przypadków nieautoryzowanego dostępu do sprzętu skutkowało wyciekiem informacji, co powodowało przeciętne straty w wysokości 1,5 mln złotych rocznie. Na szczęście nowoczesne drukarki są odpowiednio zabezpieczona przed takimi zagrożeniami, jak mówi Paweł Wośko, Pre-Sales & Technical Service Manager z Brother Polska.

- Produkty naszej firmy pozwalają na zabezpieczenie dostępu do wydruków i skanów indywidualnym kodem PIN. Same dane natomiast są szyfrowane za pomocą protokołów SSL /TLS Print. Modele mają wbudowaną obsługę protokołu IPsec, posiadają także filtr IP i kontrolę protokołów.

Dopasowanie do naszych potrzeb

Zakupiona kilka lat wcześniej drukarka mogła świetnie spełniać swoje zadanie, ale po kilku latach, kiedy firma zwiększa swoje zatrudnienie lub potrzebuje wyższej jakości druku, stary sprzęt może stać się obciążeniem. Jeśli zespół się rozrasta, to warto zastanowić się nad rozwiązaniami pozwalającymi ograniczenie dostępu do niektórych funkcji niektórym pracownikom. Na przykład dział księgowości niekoniecznie musi korzystać z koloru, a dłuższe materiały mogą być drukowane tylko dwustronnie. Nowoczesne urządzenia oferują oprogramowanie pozwalające na głęboką personalizację ustawień, co w rzeczywistości może usprawnić działanie biura. Zmienia się także sposób, w jaki drukujemy. Coraz częściej przekazujemy sobie pliki za pomocą telefonów lub trzymamy i udostępniamy je w chmurze. Nowsze drukarki obsługują te technologie, dzięki mogą być lepiej dopasowane do naszych codziennych zwyczajów i przebiegów pracy.

Kolejnym problemem, jaki często jest spotykany w biurach, jest wolne tempo druku. Drukarka kupiona kilka lat temu może nie być przystosowana do drukowania dużych plików, na przykład prezentacji w wysokiej jakości, bo zwyczajnie brakuje jej pamięci. W efekcie kilkunastostronicowa prezentacja może drukować się bardzo długo. Zakup sprzętu z odpowiednią pamięcią RAM pozwoli nam zapewnić, że zlecony wydruk otrzymamy prawie natychmiast. Docenią to na pewno wszyscy, którzy nerwowo czekali na efekt pracy drukarki na 5 minut przed umówionym spotkaniem.

Koszty eksploatacji

Kiedyś powszechnie panowało przekonanie, że najbardziej ekonomiczne jest drukowanie laserowe. Dlatego wiele osób kupowało najtańszy model wykorzystujący tę technologię, licząc przy tym na oszczędności w trakcie eksploatacji.

- Obecnie jednak wiele w obszarze ekonomii druku wiele się zmieniło, wiele zależy od tego jak wykorzystujemy sprzęt – mówi Katarzyna Idzkiewicz, Marketing Coordinator w firmie Brother Polska. - Jeśli drukujemy rzadko, a regularnie, oraz jeśli zależy nam na jakości wydruków, warto zainwestować w nowoczesną drukarkę atramentową. Są one cichsze oraz zużywają mniej energii. Dobrym rozwiązaniem dla biura są drukarki z serii InkBenefit Plus. Seria pozwala na samodzielne uzupełnianie tuszu w zbiornikach, co przyczynia się do znacznych oszczędności. Zostały one zaprojektowane z myślą o środowisku biurowym, dlatego nie mogło zabraknąć rozwiązań, takich jak: drukowanie mobilne, łączność bezprzewodowa czy drukowanie dwustronne.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Above and Beyond. Polskie studia kreatywne projektują wystawę astronomiczną
10 kwietnia 2019 roku w obserwatorium astronomicznym w Lejdzie w Holandii zainaugurowana została nowa wystawa Above and Beyond: Making Sense Of The Universe For 100 Years. Ekspozycję otworzył John Grunsfeld, astronauta NASA oraz nowojorska blogerka Maria Popova, autorka znanego bloga Brain Pickings.
Największym błędem w komunikacji jest jej brak. Marki są jednak coraz bardziej świadome, jak bardzo jest ważna i podejmują próby komunikowania się z odbiorcami. Czy robią to wystarczająco dobrze? Poznaj 5 najczęstszych błędów, które występują w komunikacji marek z sektora B2B.
4 mity związane z biznesowymi materiałami drukowanymi
Firmy masowo drukują katalogi produktowe, raporty czy zestawienia roczne. Brak zrozumienia konsumenta i nieznajomość technologii drukarskich często sprawia, że publikacje te nie przynoszą oczekiwanych korzyści. Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez osoby odpowiedzialne za materiały drukowane?
Noc Muzeów i własna siedziba w akcji promocyjnej Laveo
Łódzka marka Laveo jest producentem wysokiej klasy armatury łazienkowej i kuchennej. Prowadzone przez markę działania komunikacyjne opierają się na promowaniu dobrego designu i edukowaniu obiorców w zakresie tworzenia nowoczesnych, ale też funkcjonalnych aranżacji wnętrz. Marka skupia się na działaniach produktowych, jak też pozycjonowaniu swoich ekspertów. Czasami warto jednak...
Klasyfikacja opraw – część 2.

Publikacje książkowe (10): Klasyfikacja opraw – część 2.

Dzi­siej­szym felie­to­nem zamy­kamy cykl arty­ku­łów poświę­co­nych publi­ka­cjom książ­ko­wym. Koń­czymy prze­rwany tydzień temu wątek wykle­jek w opra­wach zło­żo­nych, a pozo­stały czas jaki zde­cy­do­wa­li­ście się prze­zna­czyć na tę cho­chli­kową lek­turę,  wypeł­nimy Wam pre­zen­ta­cją naj­cie­kaw­szych pro­jek­tów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764