logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 drzewa na 30-lecie IAA Polska - SAR prezentuje #Środowiskodlaśrodowiska

  PR 13.03.2023, przeczytano 658 razy
ilustracjastrzałka

- 30-lecie istnienia IAA Polska to wydarzenie istotne dla całego środowiska reklamowego. Pragniemy to podkreślić, wręczając Stowarzyszeniu szczególny prezent – plakat autorstwa Oli Jasionowskiej, będący zwiastunem naszych działań na rzecz przyrody, oraz realne 3 drzewa do posadzenia w Parku Praskim. – mówi Anna Zimecka, project director SAR, pomysłodawczyni akcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-drzewa-na-30-lecie-iaa-polska---sar-prezentuje-srodowiskodlasrodowiska,399281,artykul.html

Rozpoczynamy od akcji realizowanej w ramach programu  Zielony Fundusz dla Warszawy, prowadzonego przez Zarząd Zieleni m.st. Warszawy. Dzięki współpracy, już tej jesieni zasadzimy na terenie Parku Praskiego 3 drzewa: klon, grab i jabłoń purpurową.

- Cieszę się, że w ramach Zielonego Funduszu dla Warszawy zgłosiło się do nas Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i możemy rozpocząć długofalową współpracę opartą na kreatywnych rozwiązaniach dla zieleni w mieście. Mimo że Park Praski w zeszłym roku przeszedł pełną modernizację, posadzenie 3 nowych drzew sprawi, że Park będzie jeszcze atrakcyjniejszy dla odwiedzających – informuje Monika Gołębiewska-Kozakiewicz, dyrektorka Zarządu Zieleni

- Dziękujemy SAR za tak nietuzinkowy prezent. Przyjmujemy go z olbrzymią wdzięcznością. Wierzymy, że to dopiero początek branżowych działań na rzecz przyrody, a 3 drzewa pączkować będą wieloma innymi akcjami, które środowisko reklamy sprezentuje środowisku nas wszystkich. To działanie również idealnie wpisuje się w zainicjowany przez SAR projekt ESG dla branży komunikacji marketingowej, którego IAA Polska jest partnerem. Razem możemy zdecydowanie więcej. – podkreśla Agnieszka Sora, prezeska Stowarzyszenia.

SAR zachęca do włączenia się w akcję i wspólnego dbania o Park Praski.

- Będziemy zapraszać Was na majówki, zwiedzanie parku, zbieranie śmieci, czy sadzenie drzew i krzewów - zachęca Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR

Plakat-prezent dla IAA Polska stworzyła Ola Jasionowska, członkini Zarządu KTR. Za strategię i ideę kreatywną odpowiada team kreatywny SAR – Piotr Wojnarowski i Kamil Gamza. Twórcy zrzekli się swoich honorariów i przeznaczyli je na cele społeczne.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764