logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 edycja darmowej konferencji Online Marketing Day już 3 czerwca

  PR 13.05.2022, przeczytano 601 razy

Chcesz ułatwić sobie działania marketingowe i jednocześnie pozyskać większą liczbę klientów? Wolisz otrzymać praktyczne wskazówki niż same teoretyczne rozważania? Zapraszamy do udziału w konferencji Online Marketing Day. IAB Polska jest patronem wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-edycja-darmowej-konferencji-online-marketing-day-juz-3-czerwca,395834,artykul.html

Podczas darmowej konferencji Online Marketing Day dowiesz się od 10 doświadczonych ekspertów jak sztuczna inteligencja, automatyzacja oraz analityka pomagają rozwinąć skrzydła w e-marketingu.

KIEDY? 3 czerwca 2022 r., od godz. 9:30 do 16:00

W kilka godzin poznasz praktyczne wskazówki z różnych obszarów digital marketingu. Konferencja jest podzielona na 3 bloki tematyczne: SEO, Content Marketing oraz Analityka internetowa.

GDZIE? Online

W dniu wydarzenia otrzymasz link do transmisji live, którą obejrzysz z dowolnego miejsca na świecie: w domu, na wyjeździe czy na ławce w parku. Wystarczy Ci komputer, tablet lub smartfon z dostępem do Internetu. No i może słuchawki w miejscu publicznym.

KOSZT? 0 zł

Online Marketing Day to bezpłatna konferencja. Jedyne co musisz zrobić, aby wziąć udział, to wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.onlinemarketingday.pl.

3. edycja Online Marketing Day – dla kogo?

Wydarzenie będzie odpowiednie dla każdego, kto chce zwiększyć wydajność działań w sieci.

Przydatne informacje znajdą tutaj:

  • SEO-wcy,
  • marketerzy,
  • przedsiębiorcy,
  • właściciele e-commerce.

Nie ma znaczenia czy masz już doświadczenie w e-marketingu, czy dopiero zaczynasz. Eksperci opowiedzą Ci o najciekawszych sposobach wykorzystania nowoczesnych technologii oraz o trendach w 2022 r.
Jakie prelekcje przygotowali eksperci?

Podczas wydarzenia wystąpią autorzy bestsellerów oraz znani specjaliści z branży SEO/SEM, m.in.:

  • Milena Majchrzak (ekspertka SEO z SEMSTORM), która powie Ci: czy treści generowane przez AI mają szanse na wysokie pozycje w Google.
  • Joanna Wrycza-Bekier (autorka książek „Magia słów” i „Webwriting”) z tematem dotyczącym storytellingu w tekstach reklamowych.
  • Łukasz Chwiszczuk (ekspert Google Ads) Google Ads 2022 – jakie zmiany czekają nas w tym roku w systemie reklamowym Google
  • Łukasz Żelezny (ekspert SEO z agencji SEO.London), który pokaże Ci ekscentryczne sposoby na zwiększenie skali działań poprzez sztuczną inteligencję.
  • Anna Moczulska (Artegence) podczas prelekcji o analizie danych w Google Analytics 4.
  • Roman Rozenberger (ekspert SEO z IBB Media) z prezentacją pt. Prawie wyszło, czyli w 25 minut o błędach i łatwych rozwiązaniach SEO dla e-commerce.

To tylko część wybranych zagadnień, z którymi możesz zapoznać się na konferencji. Chcesz poznać pozostałe tematy?

Co zyskujesz, zapisując się na wydarzenie?

Online Marketing Day to przede wszystkim rzetelne źródło informacji o digital marketingu.

Na spotkaniu występują eksperci, którzy w codziennej pracy testują różne rozwiązania, a następnie podczas prelekcji dzielą się swoimi wnioskami i przekazują Ci gotowe, praktyczne wskazówki.

Dodatkowo, jako zapisany użytkownik, za udział w wydarzeniu otrzymasz:

  • paczkę bonusów od partnerów: w tym zniżki na produkty i usługi, darmowe konsultacje oraz materiały merytoryczne;
  • nagrania wszystkich prelekcji, które obejrzysz w dowolnym czasie;
  • 10 punktów w programie recertyfikującym DIMAQ.

Organizatorzy i partnerzy

Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM. Firma, która od 2013 roku dostarcza wielofunkcyjną platformę z narzędziami do analityki internetowej oraz content marketingu. Ułatwiają one pracę nad SEO, PPC i treścią. Z aplikacji korzysta już ponad 68 tysięcy użytkowników.

Wydarzenie jest objęte patronatem honorowym IAB Polska.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

Patroni medialni konferencji: E-commerce w praktyce, Marketer+, Marketing przy kawie, Nowy Marketing
Partnerzy wydarzenia: Salesmanago, Grupa Tense, Whitepress, Deva Group, Fox Strategy, User.com, Shoper, LH.pl, SMSAPI, Cube Group, Eactive i inne.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764