logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 hale i 4 strefy targów: Festiwaldruku.pl pod patronatem Signs.pl

   26.08.2016, przeczytano 1238 razy
ilustracja

Tegoroczna edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej zaprezentuje się w nowej odsłonie. Dwukrotne zwiększenie powierzchni targów jest naturalną konsekwencją rozwoju imprezy, która w tym roku zanotowała dynamiczny wzrost.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-hale-i-4-strefy-targow%3A-festiwaldruku.pl-pod-patronatem-signs.pl,29712,artykul.html

Targi reklamy i poligrafii – FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl, zostały podzielone w tym roku na dwa sektory branżowe: reklama&marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Ponad 250 wystawców zaprezentuje szeroką ofertę produktową: od gadżetów reklamowych począwszy, przez materiały POS, opakowania, branżę eventową, na mediach i maszynach kończąc. Targi cieszą się tak dużym zainteresowaniem wystawców, że 95 proc. stoisk zostało już wykupionych. Dosłownie kilka wolnych powierzchni wystawienniczych w hali nr I i nr III czeka na firmy, które w ostatniej chwili zdecydują się wziąć udział w wydarzeniu.

Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

W hali nr I EXPO XXI Warszawa zaprezentują się przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy. Na końcu hali została umieszczona strefa konferencyjna.

Nowością jest konferencja Event Mix, która odbędzie się pierwszego dnia targów. Event MIX to unikalne połączenie prelekcji, paneli dyskusyjnych oraz strefy wystawienniczej, czyli wszystkiego, co przydatne w rozwoju osób i firm związanych z branżą eventową. Na scenie zobaczymy ekspertów i praktyków eventowych m. in. Ninę Żukowską, Monikę Dymacz-Kaczmarczyk czy Jarosława Uścińskiego. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Dorota Wellman. Pomysł organizacji konferencji był tzw. strzałem w dziesiątkę. Na kilka tygodni przed wydarzeniem wszystkie miejsca zostały wyprzedane.

Drugiego dnia Festiwalu na gości czeka odświeżona formuła Marketing MIX. Konferencja dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej, poświęcona promocji w miejscu sprzedaży zapowiada się niezwykle interesująco. Wśród potwierdzonych prelegentów można znaleźć nazwiska takich tuzów marketingu jak: Paweł Tkaczyk, Natalia Hatalska czy Marcin Gieracz. Są jeszcze wolne miejsca na konferencję Marketing Mix.

Odwiedzający halę FestiwalMarketingu.pl koniecznie powinni zwrócić uwagę na strefę konkursów. W hali nr I będzie można podziwiać najciekawsze gadżety reklamowe konkursu Super Gift 2016. W trakcie targów zostanie również wybrana Nagroda Publiczności wyłoniona na podstawie oddanych głosów. Zwiedzający będą mogli także dokonywać wyboru w konkursie POS STARS. Ekspozycja, zgłoszonych do udziału  w rywalizacji, display’ów ocenianych w 12 kategoriach tematycznych – to kolejny element uzupełniający bogatą ofertę wystawienniczą hali nr I.

Hala nr III dedykowana branży poligrafii reklamowej, wypełniona czołowymi dostawcami mediów i maszyn, oprócz prezentacji najnowszych i najciekawszych rozwiązań w dziedzinie druku i usług z nim związanych, daje możliwość udziału w następnych wydarzeniach towarzyszących.

Po raz kolejny, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” i partner  targów przeprowadzi dwudniowe warsztaty "Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku".

Firma Polkos zaprosi natomiast na dzień otwarty z automatyczną giętarką do liter z taśm aluminiowych. W ramach wydarzeń dodatkowych Alma Trend przeprowadzi bezpłatne warsztaty „Termo – transfer od A do Z”, podczas których zaprezentuje drukarkę OKI PRO6410 NeonColor.

Kolejny wystawca, Key2Print zaprasza drugiego dnia targów na swoje stoisko na konferencję „Nowe możliwości druku przez Internet – dekoracja, fotografia, druk komercyjny”.

To nie wszystko. W czasie trwania Festiwalu uczestnicy będą mogli po raz pierwszy zobaczyć najbardziej kreatywne rozwiązania w druku w specjalnie zaaranżowanej strefie BE CREATIVE!

W hali nr II, przy targowej recepcji, będą prezentowane personalizowane wydruki na najróżniejszych podłożach: tkaninach, drewnie, szkle, metalu czy tworzywach sztucznych. Odwiedzający strefę BE CREATIVE! obejrzą oryginalne wydruki na meblach, przedmiotach codziennego użytku czy innych elementach wyposażenia wnętrz. Możliwości i rozwiązania zaprezentują nie tylko bezpośredni wykonawcy oferujący takie usługi, ale także producenci maszyn, technologii i mediów umożliwiających kreatywny print.

Kolejnym wydarzeniem dodatkowym towarzyszącym targom jest konferencja szkoleniowa "Co mówi twoje opakowanie?", organizowana przez Etykiety.pl Etigraf. Zaproszeni prelegenci przedstawią zagadnienia związane z kreacją i drukiem etykiet, które wspierają sprzedaż i budują marki. Wydarzenie odbędzie się w trakcie pierwszego dnia trwania 8. edycji targów. Spółka zaprasza na bezpłatną konferencję szkoleniową, o godz.10, do sali B, I piętro, w EXPO XXI Warszawa.

8. edycja wrześniowych targów zapowiada się rekordowo

- Z roku na rok widzimy rosnące zainteresowanie naszym wydarzeniem, które jest obecnie największą tego typu imprezą w drugiej połowie roku. Podczas ubiegłorocznej edycji 50 firm wystawiło się po raz pierwszy, jak również odnotowaliśmy 30% wzrost liczby odwiedzających w stosunku do roku poprzedzającego. W 2016 roku targach pojawi się ok. 60 nowych wystawców, którzy, co za tym idzie, przyciągną jeszcze szerszą grupę odwiedzających, nawet 6 tysięcy osób - szacuje Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.

FestiwalMarketingu.pl/FestiwalDruku.pl odbędzie się 7-8 września br. w EXPO XXI Warszawa.


Organizatorem targów jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wchodząca na rynek polski marka łososia MOWI właśnie wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.
Z wieloletnich dyskusji na temat etyki w PR jasno wynika, że konieczne jest przyjęcie i wdrożenie kodeksu wyznaczającego uniwersalne normy etyczne dla naszej branży. Dotychczasowe próby nie zakończyły się propozycją rozsądnego usprawnienia żadnego z istniejących kodeksów ani stworzenia nowych norm. Uważamy, że w obliczu fundamentalnych zmian jakie w...
Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego
Sześcioro ekspertów z doświadczeniem w zakresie druku biznesowego dołączyło do zespołu Epson, co pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku.
ING: kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską
ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.
Microsoft otwiera Sklep Przyszłości na warszawskim Grochowie
Microsoft razem z 30 partnerami i globalnymi producentami urzeczywistnia wizję przestrzeni handlowej przyszłości. Koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w branży handlu detalicznego i usług, którzy korzystają z cyfrowych i fizycznych kanałów dostępu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764