logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 kampanie współrealizowane przez VMLY&R dla Ikea nagrodzone w konkursie Złote Spinacze

  PR 10.12.2021, przeczytano 780 razy
ilustracjastrzałka

Kampania społeczna na rzecz ochrony klimatu "TAK! dla edukacji klimatycznej" współrealizowana przez VMLY&R dla IKEA otrzymała Złotego i Srebrnego Spinacza. Projekt nagrodzono w kategoriach Advocacy i Public Affairs oraz Kampania społeczna. Z kolei akcja "60 lat IKEA w Polsce. Na dobre i…na lepsze!" została nagrodzona Srebrem w kategorii PR korporacyjny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-kampanie-wspolrealizowane-przez-vmlyandr-dla-ikea-nagrodzone-w-konkursie-zlote-spinacze,394093,artykul.html

Spośród rekordowej liczby 397 zgłoszeń w XIX edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations, jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 25 Złotych, 35 Srebrnych oraz 40 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 24/7Communication.

Ogłoszenie wyników i przyznanie najważniejszych nagród w branży PR odbyło się 3 grudnia podczas uroczystej gali. O nominacjach i przyznanych poszczególnym projektom nagrodach zdecydowało ponad 90-osobowe jury, obradujące w sześciu grupach jurorskich, którym przewodniczył Marcin Sienkowski z OLX.

Podczas gali, po raz pierwszy w historii konkursu, przyznana została nagroda specjalna od Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Nagrodzono projekt „Hejter za dychę”.

Celem kampanii „TAK! dla edukacji klimatycznej” jest zwrócenie uwagi na rolę i potrzebę prowadzenia w szkołach rzetelnej edukacji klimatycznej – opartej na danych naukowych i realizowanej w ramach obowiązujących przedmiotów.

Za projektem "TAK! dla edukacji klimatycznej" stoją Havas PR Warsaw, IKEA, Wavemaker, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Onet.pl oraz VMLY&R.

Celem akcji przedstawiającej 60-letnią relację IKEA z Polską było przybliżenie historii tej wyjątkowej współpracy oraz pokazanie jej pozytywnego wpływu na gospodarkę w Polsce i dalszy rozwój marki w duchu zrównoważonego rozwoju.

Za projektem "60 lat IKEA w Polsce. Na dobre i…na lepsze!" stoją IKEA, Garden of Words, Lucky You, Seven Dogs, Wavemaker oraz VMLY&R.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764