logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 kampanie współrealizowane przez VMLY&R dla Ikea z nominacjami do Złotych Spinaczy

  PR 08.10.2021, przeczytano 489 razy

Kampania społeczna na rzecz edukacji klimatycznej "TAK! dla edukacji klimatycznej" współrealizowana przez VMLY&R dla IKEA otrzymała aż dwie nominacje do Złotych Spinaczy. Projekt powalczy o statuetki w kategoriach Advocacy i Public Affairs oraz Kampania społeczna. Z kolei akcja "60 lat IKEA w Polsce. Na dobre i…na lepsze!" nominowana została w kategorii PR korporacyjny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-kampanie-wspolrealizowane-przez-vmlyandr-dla-ikea-z-nominacjami-do-zlotych-spinaczy,393305,artykul.html

Spośród rekordowej liczby 397 zgłoszeń w XIX edycji Złotych Spinaczy, jury wybrało 111, które zostały zakwalifikowane do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody.

Celem kampanii „TAK! dla edukacji klimatycznej” jest zwrócenie uwagi na rolę i potrzebę prowadzenia w szkołach rzetelnej edukacji klimatycznej – opartej na danych naukowych i realizowanej w ramach obowiązujących przedmiotów.

Za projektem "TAK! dla edukacji klimatycznej" stoją Havas PR Warsaw, IKEA Retail Polska, Wavemaker, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Onet.pl oraz VMLY&R.

Celem akcji przedstawiającej 60-letnią relację IKEA z Polską było przybliżenie historii tej wyjątkowej współpracy oraz pokazanie jej pozytywnego wpływu na gospodarkę w Polsce i dalszy rozwój marki w duchu zrównoważonego rozwoju.

Za projektem "60 lat IKEA w Polsce. Na dobre i…na lepsze!" stoją IKEA Retail Polska, Garden of Words, Lucky You, Seven Dogs, Wavemaker oraz VMLY&R.

W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. Przy czym w każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna. Ponadto, przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody.

- Konkurs Złote Spinacze to wyjątkowo inspirująca inicjatywa, dzięki której możemy docenić kreatywne pomysły powstające w Polsce. Ogromnie cieszymy się, że projekt spotyka się z dużym i niesłabnącym zainteresowaniem, o czym świadczy rekordowa liczba zgłoszeń do konkursu. W tegorocznej edycji sześć grup jurorskich, składających się łącznie z 92 jurorów, ocenia projekty zgłoszone w 35 kategoriach. Wierzymy, że dzięki wyróżnieniu najciekawszych pomysłów, Złote Spinacze wyznaczają najwyższe standardy i promują najlepsze praktyki w branży PR. - Mariusz Ustyjańczuk, partner zarządzający, lider usług Risk Advisory, Deloitte

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 3 grudnia 2021 roku.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764