logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 miliony kliknięć w kampanii społecznej Pomagaj codziennie

  PR 31.03.2014, przeczytano 2019 razy
ilustracja

Na ulicach Krakowa, Warszawy i Poznania pojawiły się billboardy z hasłami: „Nie skazuj mnie na dożywocie”, „Pomóż mi znaleźć dom” oraz „Nie kupuj adoptuj”. Na zdjęciach Śnieżek, Gucio i Twin proszą o nowy dom. Wszystko dzięki wielkiemu zaangażowaniu fanów akcji „Pomagaj codziennie”, zorganizowanej przez fundację Sarigato w ramach inicjatywy karmimypsiaki.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-miliony-klikniec-w-kampanii-spolecznej-pomagaj-codziennie,21248,artykul.html

Celem kampanii jest znalezienie miejsca dla psów z lokalnych schronisk. Akcja polegała na zebraniu w internecie 1 mln kliknąć na każdą z grafik z wizerunkiem wybranego zwierzęcia. Wymaganą liczbę głosów udało się uzyskać już po czterech miesiącach. Dzięki temu fundacja Sarigato mogła zachęcać do adopcji bezdomnych zwierząt również za pośrednictwem kampanii billboardowej. Plakaty rozmieszczono w miastach, w których znajdują się schroniska biorące udział w akcji.

W bardzo krótkim czasie od rozpoczęcia kampanii wielkoformatowej swoją rodzinę nalazł Śnieżek z Krakowa. Organizatorzy bardzo dziękują za dobre serce!. Na nowy dom czeka w dalszym ciągu Gucio z Poznania i Twin z Warszawy.

Staramy się zaistnieć w świadomości ludzi z ideą adopcji zwierząt ze schronisk. Dlatego tworzymy liczne inicjatywy, które stale przyczyniają się do powiększenia liczby adopcji, a tym samym edukują w temacie przestrzegania praw zwierząt” – podkreśla Paulina Wójtowicz z Fundacji Sarigato.

Przebieg akcji można było śledzić pod adresem: http://karmimypsiaki.pl/pomagaj-codziennie

Fundacja Sarigato, rozpoczęła akcję karmimypsiaki.pl w 2011 r. Główne cele działalności obejmują: pomoc schroniskom w karmieniu zwierząt, zwiększanie liczby adopcji oraz edukacja społeczeństwa w kwestii ochrony praw zwierząt i przełamanie stereotypu, że pies ze schroniska jest gorszy niż ten kupiony.

Obecnie trwa druga edycja akcji, w której na stałe wspieranych jest siedem schronisk z największych miast w Polsce. W ciągu dwóch lat istnienia akcji Karmimy Psiaki zebrano ponad 130 000 posiłków, które zostały przekazane schroniskom w całej Polsce (ponad 5 ton). Stale prowadzone są akcje wspierające adopcje bezdomnych psiaków. Do tej pory udało się znaleźć nowe domy dla niemal 300 zwierząt. Dzięki zaangażowaniu uczestników inicjatywy karmimypsiaki.pl przynajmniej jeden psiak w tygodniu znajduje dom. W akcji udział wzięło 300 000 osób, a na Facebooku inicjatywę wspiera już ponad 90 000 bardzo zaangażowanych fanów.

Źródło: Sarigato

www.karmimypsiaki.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764