logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 nagrody w konkursie Złote Spinacze 2019 dla 24/7Communication

  PR 10.12.2019, przeczytano 426 razy

Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING Bank Śląski oraz Toyota otrzymała aż 3 Spinacze w 3 różnych kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-nagrody-w-konkursie-zlote-spinacze-2019-dla-24-7communication,385040,artykul.html

W konkursie nagrodzono kampanie, które wyróżniły się kreatywnością, efektywnością działań oraz wysoką jakością.  Agencja 24/7Communication wraz z klientem McDonald’s otrzymała Złoto w kategorii komunikacja wewnętrzna za projekt „Odkrywcy jakości McDonald’s. W kategorii Business-to-business Agencja 24/7Communication wraz z ING Bankiem Śląskim zdobyła Srebro za Działania PR w ramach kampanii „Dobry głos dla firm. Brąz w kategorii Employer Branding Agencja uzyskała za projekt „Kierunek Toyota” realizowany dla Toyota Polska.

W tym roku w jury konkursu Złotych Spinaczy zasiadało 79 osób – byli to przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy i eksperci branży PR oraz mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego. Jurorzy zostali przydzieleni do czterech grup, w ramach których oceniali projekty zgłoszone w określonych kategoriach.  W skład grupy trzeciej weszła Agata Zeman od lat związana z 24/7Communication. W zakresie tej grupy oceniano kategorie takiej jak: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa, Content marketing – branded content, Custom publishing, Kreatywność, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie oraz Uroda, higiena i wellness.

- To dla nas zaszczyt i wielka radość, że po raz kolejny projekty realizowane dla naszych klientów zostały docenione i wyróżnione spośród wielu doskonałych realizacji. Nagroda Złotych Spinaczy to jedno z najważniejszych wyróżnień w naszej branży, dlatego jest tak ważna dla wszystkich podmiotów z obszaru PR. Nasze projekty realizowane na różnych obszarach, wpisały się w aktualne trendy i dotarły ze swoim przekazem do grup docelowych, dlatego teraz możemy cieszyć się ich sukcesem. – komentuje Marta Jechna,  Account Director  w 24/7Communication

W siedemnastej edycji konkursu Złotych Spinaczy jury oceniało aż 331 zgłoszeń, w 33 kategoriach, czyli najwięcej w historii. Organizatorem konkursu Złote Spinacze jest Związek Firm Public Relations. Konkurs ma na celu zwiększanie profesjonalizmu branży oraz promocje najlepszych praktyk public relations i komunikacyjnych. Uroczysta Gala rozdania nagród odbyła się 6 grudnia 2019
w hotelu Hilton w Warszawie.

Źródło: 24/7Communication

www.247.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764