logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 nagrody w konkursie Złote Spinacze 2019 dla 24/7Communication

  PR 10.12.2019, przeczytano 133 razy

Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING Bank Śląski oraz Toyota otrzymała aż 3 Spinacze w 3 różnych kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-nagrody-w-konkursie-zlote-spinacze-2019-dla-24-7communication,385040,artykul.html

W konkursie nagrodzono kampanie, które wyróżniły się kreatywnością, efektywnością działań oraz wysoką jakością.  Agencja 24/7Communication wraz z klientem McDonald’s otrzymała Złoto w kategorii komunikacja wewnętrzna za projekt „Odkrywcy jakości McDonald’s. W kategorii Business-to-business Agencja 24/7Communication wraz z ING Bankiem Śląskim zdobyła Srebro za Działania PR w ramach kampanii „Dobry głos dla firm. Brąz w kategorii Employer Branding Agencja uzyskała za projekt „Kierunek Toyota” realizowany dla Toyota Polska.

W tym roku w jury konkursu Złotych Spinaczy zasiadało 79 osób – byli to przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy i eksperci branży PR oraz mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego. Jurorzy zostali przydzieleni do czterech grup, w ramach których oceniali projekty zgłoszone w określonych kategoriach.  W skład grupy trzeciej weszła Agata Zeman od lat związana z 24/7Communication. W zakresie tej grupy oceniano kategorie takiej jak: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa, Content marketing – branded content, Custom publishing, Kreatywność, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie oraz Uroda, higiena i wellness.

- To dla nas zaszczyt i wielka radość, że po raz kolejny projekty realizowane dla naszych klientów zostały docenione i wyróżnione spośród wielu doskonałych realizacji. Nagroda Złotych Spinaczy to jedno z najważniejszych wyróżnień w naszej branży, dlatego jest tak ważna dla wszystkich podmiotów z obszaru PR. Nasze projekty realizowane na różnych obszarach, wpisały się w aktualne trendy i dotarły ze swoim przekazem do grup docelowych, dlatego teraz możemy cieszyć się ich sukcesem. – komentuje Marta Jechna,  Account Director  w 24/7Communication

W siedemnastej edycji konkursu Złotych Spinaczy jury oceniało aż 331 zgłoszeń, w 33 kategoriach, czyli najwięcej w historii. Organizatorem konkursu Złote Spinacze jest Związek Firm Public Relations. Konkurs ma na celu zwiększanie profesjonalizmu branży oraz promocje najlepszych praktyk public relations i komunikacyjnych. Uroczysta Gala rozdania nagród odbyła się 6 grudnia 2019
w hotelu Hilton w Warszawie.

Źródło: 24/7Communication

www.247.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Emanacje 2020: konkurs na plakat. Do wygrania zlecenie na projekty
Europejskie Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego w Lusławicach zaprasza do udziału w konkursie na projekt graficzny plakatu 8. Miedzynarodowego Festiwalu Muzyki EMANACJE 2020
VI edycja Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową 2019
Do 19 stycznia 2020 roku trwa nabór do Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową 2019 roku, którego pomysłodawcą był wybitny polski grafik Rosław Szaybo. Wyboru prac na wystawę oraz zwycięzców dokona Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych i branży muzycznej. Wśród członków Jury znajdzie się między innymi ubiegłoroczny zwycięzca, jeden z najbardziej...
16 miast walczy o tytuł najładniej oświetlonego miasta w Polsce
Bydgoszcz, Radom, Zamość, a może Rzeszów? Kto wygra 11. edycję plebiscytu miast „Świeć się z Energą” na najpiękniejsze świąteczne iluminacje? Finałowe głosowanie trwa od 7 do 15 stycznia. Zwycięskie miasto otrzyma tytuł Świetlnej Stolicy Polski oraz dodatkowe nagrody od Grupy Energa.
Konkurs na plakat z agentem 007
W związku z 25. odsłoną przygód Jamesa Bonda EON Productions, Metro Goldwyn Mayer Studios Inc., Universal Pictures International oraz United Artists Releasing zapraszaja twórców do pozostawienia po sobie śladu w historii serii z Jamesem Bondem.
Konkurs na logo reaktora Maria
Narodowe Centrum Badań Jądrowych ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo reaktora Maria. Przedmiotem Konkursu jest opracowanie projektu graficznego logo reaktora Maria – znaku identyfikacji obiektu, który będzie przeznaczony do popularyzacji oraz reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764