logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 nagrody w konkursie Złote Spinacze 2019 dla 24/7Communication

  PR 10.12.2019, przeczytano 205 razy

Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING Bank Śląski oraz Toyota otrzymała aż 3 Spinacze w 3 różnych kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-nagrody-w-konkursie-zlote-spinacze-2019-dla-24-7communication,385040,artykul.html

W konkursie nagrodzono kampanie, które wyróżniły się kreatywnością, efektywnością działań oraz wysoką jakością.  Agencja 24/7Communication wraz z klientem McDonald’s otrzymała Złoto w kategorii komunikacja wewnętrzna za projekt „Odkrywcy jakości McDonald’s. W kategorii Business-to-business Agencja 24/7Communication wraz z ING Bankiem Śląskim zdobyła Srebro za Działania PR w ramach kampanii „Dobry głos dla firm. Brąz w kategorii Employer Branding Agencja uzyskała za projekt „Kierunek Toyota” realizowany dla Toyota Polska.

W tym roku w jury konkursu Złotych Spinaczy zasiadało 79 osób – byli to przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy i eksperci branży PR oraz mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego. Jurorzy zostali przydzieleni do czterech grup, w ramach których oceniali projekty zgłoszone w określonych kategoriach.  W skład grupy trzeciej weszła Agata Zeman od lat związana z 24/7Communication. W zakresie tej grupy oceniano kategorie takiej jak: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa, Content marketing – branded content, Custom publishing, Kreatywność, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie oraz Uroda, higiena i wellness.

- To dla nas zaszczyt i wielka radość, że po raz kolejny projekty realizowane dla naszych klientów zostały docenione i wyróżnione spośród wielu doskonałych realizacji. Nagroda Złotych Spinaczy to jedno z najważniejszych wyróżnień w naszej branży, dlatego jest tak ważna dla wszystkich podmiotów z obszaru PR. Nasze projekty realizowane na różnych obszarach, wpisały się w aktualne trendy i dotarły ze swoim przekazem do grup docelowych, dlatego teraz możemy cieszyć się ich sukcesem. – komentuje Marta Jechna,  Account Director  w 24/7Communication

W siedemnastej edycji konkursu Złotych Spinaczy jury oceniało aż 331 zgłoszeń, w 33 kategoriach, czyli najwięcej w historii. Organizatorem konkursu Złote Spinacze jest Związek Firm Public Relations. Konkurs ma na celu zwiększanie profesjonalizmu branży oraz promocje najlepszych praktyk public relations i komunikacyjnych. Uroczysta Gala rozdania nagród odbyła się 6 grudnia 2019
w hotelu Hilton w Warszawie.

Źródło: 24/7Communication

www.247.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tofu Studio z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy „LEGENDY” przygotowany charytatywnie pod patronatem UNICEF Polska. To już trzecia nagroda przyznania gdańszczanom w tym prestiżowym, ogólnoświatowym konkursie.
PIAP ogłasza konkurs na kampanię
Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizuje konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Adresowany jest on do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy. Organizator przewidział trzy premiowane miejsca, a dla zwycięzców nagrodę finansową oraz kampanie...
Za/Przeciw - Międzynarodowy konkurs na plakat
Międzynarodowy konkurs na plakat dla studentów i absolwentów, którzy ukończyli studia w ciągu ostatnich 5 lat.
Grand Video Awards 2020 – ruszają zgłoszenia
W szóstej edycji Grand Video Awards, konkursu dla najlepszych twórców wideo w sieci, jury wybierze laureatów w jedenastu kategoriach, w tym w nowej: Wideoklip. Zostaną też przyznane nagrody specjalne za Kanał Roku, Debiut Roku i Nagrodę Widzów.
30/30 - najlepsza polska okładka 2019 ujawniona
13 lipca podczas wernisażu wystawy pokonkursowej poznaliśmy laureatów VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową. Łączna pula nagród wynosiła 12 000 złotych. Zwycięzcą nagrody głównej oraz tytułu najlepszej okładki 2019 roku została praca autorstwa Tomasza Dubiela do albumu ,,Dwunasty dom” duetu Enchanted Hunters. W uzasadnieniu wyboru Jury czytamy:...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764