logo
WIADOMOŚCI

3 nominacje dla ATS Display w konkursie POPAI France

  PR 13.04.2018, przeczytano 510 razy
ilustracjastrzałka
HoReCa dla Coca-Cola HBC Polska

POPAI France to jeden z największych w Europie konkursów branży materiałów wspierających sprzedaż (POSM). Zgłoszone przez ATS Display produkty po raz kolejny zostały nominowane do nagród głównych w swoich kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-nominacje-dla-ats-display-w-konkursie-popai-france,36141,artykul.html

W tegorocznej edycji konkursu, połączonej z targami MPV Paris, w 46 kategoriach zgłoszonych zostało łącznie ponad 300 realizacji z europejskiej branży POSM. Realizacje ATS Display zdobyły 3 nominacje do nagród głównych:

Linia produktowa N-line przeznaczona do kanału HoReCa dla Coca-Cola HBC Polska, w kategorii „Product Line, Campaign”

Santa’s Toy Factory dla Coca-Cola HBC Polska w kategorii „Events”

ilustracjastrzałka

Hennessy Stand WOW
dla Moët Hennessy Polska w kategorii „Beverage - Floor stocker display”

ilustracjastrzałka

Uroczysta gala, na której zostaną ogłoszeni laureaci odbędzie się w czerwcu w Paryżu. ATS Display – firma projektująca i produkująca materiały POS, standy, regały i ekspozytory reklamowe trafiające do ponad 50 krajów w Europie i na świecie regularnie zdobywa nagrody w międzynarodowych konkursach branżowych już od 12 lat.

Źródło: ATS Display

www.atsdisplay.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone