logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 nowe programy i więcej informacji sportowych w Radiu Tok FM na mundial

  PR 18.11.2022, przeczytano 330 razy

W najbliższy weekend rozpoczną się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze, a już od jutra – piątku, 18 listopada br. zmieni się ramówka Radia TOK FM. Na czas mundialu stacja przygotowała dla swoich słuchaczy nowe codzienne programy poświęcone rozgrywkom oraz dodatkowe wydania informacji sportowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-nowe-programy-i-wiecej-informacji-sportowych-w-radiu-tok-fm-na-mundial,398022,artykul.html

Już w piątek, 18 listopada br. wszyscy słuchacze i słuchaczki Radia TOK FM zainteresowani mundialem będą mogli posłuchać pierwszej z propozycji antenowych stacji stworzonych specjalnie z tej okazji. Śledzenie rozgrywek na bieżąco ułatwią aż 3 nowe codzienne programy, a także dodatkowe wydania informacji sportowych.

Mundialowy dzień na antenie TOK FM rozpocznie się po 6:50 felietonem „Mundial od rana” czyli krótkim podsumowaniem poprzedniego dnia mistrzostw i zapowiedzią najbliższych rozgrywek.  Audycja pojawi się na antenie stacji po raz pierwszy już w najbliższą sobotę, 19 listopada br.

Oprócz tego fani piłki nożnej będą mogli słuchać programu „Jeszcze więcej mundialu”, który będzie nadawany codziennie o godz. 12:40. Audycja będzie zawierała wszystkie najważniejsze informacje z mundialu: zapowiedzi, relacje, analizy i podsumowania.  

Pierwsza emisja audycji zaplanowana jest już na jutro – piątek, 18 listopada br.  

Każdy dzień rozgrywek redakcja Radia TOK FM omawiać będzie w programie „Mundial 360”. Będzie on nadawany od poniedziałku do piątku po serwisie sportowym po godz. 19:00, w ramach audycji „TOK 360”. Pierwszej odsłony programu będzie można posłuchać już jutro – w piątek, 18 listopada br.

Wszystkie nowe programy na temat mundialu będą naprzemiennie prowadzili dziennikarze Radia TOK FM: Szymon Kępka, Przemysław Pozowski, Michał Waszkiewicz i Przemysław Iwańczyk.

Oprócz nowych audycji zespół TOK FM przygotuje dla swoich słuchaczy i słuchaczek także więcej wydań serwisów sportowych. Dodatkowe informacje sportowe pojawią się na antenie od poniedziałku do piątku o godz. 9:20, 11:20, 21:00, 22:00 i 23:00, a także w soboty o godz. 7:20, 8:20, 10:20, 19:00, 20:00, 21:00, 22:00 i 23:00 oraz w niedziele o godz. 7:20, 8:20, 11:20, 19:00, 20:00, 21:00, 22:00 i 23:00. Więcej sportowych wiadomości w Radiu TOK FM będzie można usłyszeć już od piątku, 18 listopada br.

Dodatkowo, zespół TOK FM wraz z dziennikarzami Sport.pl przygotował podcast „Zakatarzeni”, który odsłania przed słuchaczami niesportowe aspekty mistrzostw świata rozgrywanych w Katarze. Podcastu można posłuchać w serwisie Sport.pl i na platformie TOK FM – na tokfm.pl oraz w aplikacji mobilnej TOK FM. Podcast można także znaleźć na kanale TOK FM Select na platformach Spotify, Google Podcasts oraz iTunes. Kolejne wspólne projekty TOK FM i Sport.pl wokół mundialu w Katarze są w przygotowaniu.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764