logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 października Światowym Dniem Marketingu i Komunikacji

  PR 01.10.2021, przeczytano 923 razy
ilustracjastrzałka

IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy ustanowiło 3 października Światowym Dniem Marketingu i Komunikacji. To dzień poświęcony branży komunikacji marketingowej, wszystkim jej interesariuszom, przypominający historię i osiągnięcia. Jest to również dzień, w którym IAA zachęca świat komunikacji marketingowej do wspólnych działań na rzecz wybranej, szczytnej idei.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-pazdziernika-swiatowym-dniem-marketingu-i-komunikacji,393233,artykul.html

Podczas tegorocznych obchodów inauguracyjnych, IAA koncentruje się na wszystkich tych, których dotknęła pandemia COVID-19. Kampania #BringBackCompassion zachęca ludzi na całym świecie do okazywania aktów współczucia, a także do uczczenia osób, które walczą z pandemią i jej skutkami. Hashtagi kampanii to #BringBackCompassion i #IAACares.

Przemawiając podczas wirtualnej, globalnej ceremonii inauguracyjnej, Joel E. Nettey, World President & Chairman IAA, powiedział:

- Wyznaczamy ten jeden szczególny dzień w kalendarzu, aby zmobilizować wszystkie marki, marketerów i agencje na całym świecie do skupienia się na marketingu na rzecz szczytnej idei. Jesteśmy niezwykle dumni z tej inicjatywy, tym bardziej, że jest ona bardzo zgodna z naszym pozycjonowaniem jako „globalnego kompasu komunikacji marketingowej”. Mamy nadzieję, że z czasem organizacje takie jak np. ONZ również przyłączą się do nas, celebrując komunikację marketingową, jej ludzi i kreowane marki, które sprawiają, że świat jest trochę lepszy.

Światowy Dzień Marketingu i Komunikacji będzie obchodzony każdego roku 3 października i corocznie IAA ogłaszać będzie obszar tematyczny, na którym skoncentrują się obchody i kampania. Akcja kontynuowana będzie przez cały miesiąc październik. Wybór daty 3 października nie jest przypadkowy – jest to dzień urodzin Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, które powstało 83 lata temu w Nowym Jorku.

Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764