logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 października Światowym Dniem Marketingu i Komunikacji

  PR 01.10.2021, przeczytano 327 razy
ilustracjastrzałka

IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy ustanowiło 3 października Światowym Dniem Marketingu i Komunikacji. To dzień poświęcony branży komunikacji marketingowej, wszystkim jej interesariuszom, przypominający historię i osiągnięcia. Jest to również dzień, w którym IAA zachęca świat komunikacji marketingowej do wspólnych działań na rzecz wybranej, szczytnej idei.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-pazdziernika-swiatowym-dniem-marketingu-i-komunikacji,393233,artykul.html

Podczas tegorocznych obchodów inauguracyjnych, IAA koncentruje się na wszystkich tych, których dotknęła pandemia COVID-19. Kampania #BringBackCompassion zachęca ludzi na całym świecie do okazywania aktów współczucia, a także do uczczenia osób, które walczą z pandemią i jej skutkami. Hashtagi kampanii to #BringBackCompassion i #IAACares.

Przemawiając podczas wirtualnej, globalnej ceremonii inauguracyjnej, Joel E. Nettey, World President & Chairman IAA, powiedział:

- Wyznaczamy ten jeden szczególny dzień w kalendarzu, aby zmobilizować wszystkie marki, marketerów i agencje na całym świecie do skupienia się na marketingu na rzecz szczytnej idei. Jesteśmy niezwykle dumni z tej inicjatywy, tym bardziej, że jest ona bardzo zgodna z naszym pozycjonowaniem jako „globalnego kompasu komunikacji marketingowej”. Mamy nadzieję, że z czasem organizacje takie jak np. ONZ również przyłączą się do nas, celebrując komunikację marketingową, jej ludzi i kreowane marki, które sprawiają, że świat jest trochę lepszy.

Światowy Dzień Marketingu i Komunikacji będzie obchodzony każdego roku 3 października i corocznie IAA ogłaszać będzie obszar tematyczny, na którym skoncentrują się obchody i kampania. Akcja kontynuowana będzie przez cały miesiąc październik. Wybór daty 3 października nie jest przypadkowy – jest to dzień urodzin Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, które powstało 83 lata temu w Nowym Jorku.

Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764