logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 spoty w kolejnym etapie kampanii „Nestlé porusza Polskę”

  PR 09.05.2016, przeczytano 1473 razy
ilustracjastrzałka

Spoty reklamowe oraz loteria konsumencka to kolejne działania w ramach ogólnopolskiej kampanii „Nestlé porusza Polskę”. Za koncept akcji odpowiedzialna jest agencja 4Frame.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-spoty-w-kolejnym-etapie-kampanii-_nestl%C3%A9-porusza-polske_,28473,artykul.html

„Nestlé porusza Polskę” to inicjatywa, która ma na celu zachęcenie Polaków do aktywnego spędzania czasu wolnego. Za koncept organizowanej z okazji 150-lecia Nestlé akcji, a także jej większościową realizację odpowiedzialna jest agencja 4Frame.

„Porusz swoją okolicę” – konkurs dla gmin

Pierwszym, trwającym już, etapem akcji jest konkurs dla gmin, w ramach którego firma pomoże ich mieszkańcom dbać o swoją kondycję fizyczną fundując 16 siłowni plenerowych (po jednej w każdym województwie). Zwycięskie lokalizacje zostaną wyłonione na podstawie wyników ogólnopolskiego głosowania konsumentów. Do tej pory od startu konkursu oddano już ponad 5 milionów głosów.

9 maja swoją premierę mają dwa spoty, których celem jest zachęcanie Polaków do oddawania głosów w konkursie. Występuje w nich ambasador akcji – mistrz świata i złoty medalista olimpijski w łyżwiarstwie szybkim Zbigniew Bródka. Spoty emitowane wykorzystywany będą zarówno w telewizji, jak i w Internecie.

Loteria konsumencka

Drugi etap akcji przewiduje aktywizację konsumentów poprzez działania w punktach sprzedaży oraz ogólnopolską loterię, w której co tydzień do wygrania będzie 10 kart do Decathlonu na sprzęt sportowy o wartości 1000 zł, a codziennie rodzinny wyjazd do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Cetniewie. Loteria wystartowała 5 maja i potrwa do 30 czerwca. Paragony biorące udział w loterii należy rejestrować na dedykowanej kampanii stronie www.nestleporusza.pl

Loteria komunikowana będzie w Internecie, w punktach sprzedaży przy pomocy materiałów POS, a także w telewizji. Na potrzeby kampanii telewizyjnej przygotowany został specjalnie dedykowany loterii spot.

Autorem koncepcji obu rodzajów spotów (loteryjnego i konkursowych) jest 4Frame. Przy ich realizacji agencja współpracowała z Papaya Films. Za postprodukcję odpowiada Studio Miło, a za udźwiękowienie Studio Głośno. Reżyserem obu spotów jest Piotr Onopa.

Kampania prowadzona będzie do końca czerwca.

Źródło: 4Frame

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764