logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 stanowiska Api.pl na Festiwalu Druku 2017

  PR 25.09.2017, przeczytano 647 razy
strzałkistrzałka
3 stanowiska Api.pl na Festiwalu Druku 2017 ZOBACZ ILUSTRACJE

Targi Festiwal Druku to najważniejsze wydarzenie wystawiennicze w naszej branży w drugiej połowie roku. To również szansa na prezentację nowych rozwiązań szerokiej rzeczy zwiedzających. API.PL jako jednego z kluczowych na polskim rynku dostawców urządzeń oraz mediów do druku wielkoformatowego nie mogło zabraknąć na tym wydarzeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-stanowiska-api.pl-na-festiwalu-druku-2017,33862,artykul.html

W tym roku swoją ofertę prezentowaliśmy na 3 stanowiskach:

  • F1 - to stoisko testów szybkości i uszlachetniania druku w technologii UV - prezentacja rozwiązań firmy HandTop oraz mediów do druku ekosolwentowego i UV
  • F10 - prezentacja najciekawszych linii produkcyjnych do druku na tekstyliach - rozwiązania renomowanych producentów takich jak EPSON, Transmatic, Metalnox oraz Plastgrommet
  • D5 - stoisko firmy EPSON, której firma API.PL jest autoryzowanym partnerem w zakresie druku sublimacyjnego, ekosolwentowego oraz pigmentowego.


Miło nam również zakomunikować, że plotery UV marki HandTop zostały docenione przez Jury targów Festiwalu Druk Złotym Medalem w konkusie na innowacyjny produkt 2017.

Nagrodzony ploter UV to model HandTop HT2512 UV, w którym poza kilkoma udoskonaleniami poprawiającymi jakość użytkowania urządzenia został wprowadzony nowy schemat rozkładu głowic - 3x3 dla głowic Ricoh i 2x5 dla głowic Kyocera wspary dedykowanym ustawieniem lamp LED.

Źródło: API.PL

www.api.pl

Galeria: Api.pl na Festiwalu Druku 2017

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764