logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 stanowiska Api.pl na Festiwalu Druku 2017

  PR 25.09.2017, przeczytano 669 razy
strzałkistrzałka
3 stanowiska Api.pl na Festiwalu Druku 2017 ZOBACZ ILUSTRACJE

Targi Festiwal Druku to najważniejsze wydarzenie wystawiennicze w naszej branży w drugiej połowie roku. To również szansa na prezentację nowych rozwiązań szerokiej rzeczy zwiedzających. API.PL jako jednego z kluczowych na polskim rynku dostawców urządzeń oraz mediów do druku wielkoformatowego nie mogło zabraknąć na tym wydarzeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-stanowiska-api.pl-na-festiwalu-druku-2017,33862,artykul.html

W tym roku swoją ofertę prezentowaliśmy na 3 stanowiskach:

  • F1 - to stoisko testów szybkości i uszlachetniania druku w technologii UV - prezentacja rozwiązań firmy HandTop oraz mediów do druku ekosolwentowego i UV
  • F10 - prezentacja najciekawszych linii produkcyjnych do druku na tekstyliach - rozwiązania renomowanych producentów takich jak EPSON, Transmatic, Metalnox oraz Plastgrommet
  • D5 - stoisko firmy EPSON, której firma API.PL jest autoryzowanym partnerem w zakresie druku sublimacyjnego, ekosolwentowego oraz pigmentowego.


Miło nam również zakomunikować, że plotery UV marki HandTop zostały docenione przez Jury targów Festiwalu Druk Złotym Medalem w konkusie na innowacyjny produkt 2017.

Nagrodzony ploter UV to model HandTop HT2512 UV, w którym poza kilkoma udoskonaleniami poprawiającymi jakość użytkowania urządzenia został wprowadzony nowy schemat rozkładu głowic - 3x3 dla głowic Ricoh i 2x5 dla głowic Kyocera wspary dedykowanym ustawieniem lamp LED.

Źródło: API.PL

www.api.pl

Galeria: Api.pl na Festiwalu Druku 2017

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wchodząca na rynek polski marka łososia MOWI właśnie wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.
Z wieloletnich dyskusji na temat etyki w PR jasno wynika, że konieczne jest przyjęcie i wdrożenie kodeksu wyznaczającego uniwersalne normy etyczne dla naszej branży. Dotychczasowe próby nie zakończyły się propozycją rozsądnego usprawnienia żadnego z istniejących kodeksów ani stworzenia nowych norm. Uważamy, że w obliczu fundamentalnych zmian jakie w...
Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego
Sześcioro ekspertów z doświadczeniem w zakresie druku biznesowego dołączyło do zespołu Epson, co pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku.
ING: kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską
ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.
Microsoft otwiera Sklep Przyszłości na warszawskim Grochowie
Microsoft razem z 30 partnerami i globalnymi producentami urzeczywistnia wizję przestrzeni handlowej przyszłości. Koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w branży handlu detalicznego i usług, którzy korzystają z cyfrowych i fizycznych kanałów dostępu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764