logo
WIADOMOŚCI

3 stanowiska Api.pl na Festiwalu Druku 2017

  PR 25.09.2017, przeczytano 627 razy
strzałkistrzałka
3 stanowiska Api.pl na Festiwalu Druku 2017 ZOBACZ ILUSTRACJE

Targi Festiwal Druku to najważniejsze wydarzenie wystawiennicze w naszej branży w drugiej połowie roku. To również szansa na prezentację nowych rozwiązań szerokiej rzeczy zwiedzających. API.PL jako jednego z kluczowych na polskim rynku dostawców urządzeń oraz mediów do druku wielkoformatowego nie mogło zabraknąć na tym wydarzeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-stanowiska-api.pl-na-festiwalu-druku-2017,33862,artykul.html

W tym roku swoją ofertę prezentowaliśmy na 3 stanowiskach:

  • F1 - to stoisko testów szybkości i uszlachetniania druku w technologii UV - prezentacja rozwiązań firmy HandTop oraz mediów do druku ekosolwentowego i UV
  • F10 - prezentacja najciekawszych linii produkcyjnych do druku na tekstyliach - rozwiązania renomowanych producentów takich jak EPSON, Transmatic, Metalnox oraz Plastgrommet
  • D5 - stoisko firmy EPSON, której firma API.PL jest autoryzowanym partnerem w zakresie druku sublimacyjnego, ekosolwentowego oraz pigmentowego.


Miło nam również zakomunikować, że plotery UV marki HandTop zostały docenione przez Jury targów Festiwalu Druk Złotym Medalem w konkusie na innowacyjny produkt 2017.

Nagrodzony ploter UV to model HandTop HT2512 UV, w którym poza kilkoma udoskonaleniami poprawiającymi jakość użytkowania urządzenia został wprowadzony nowy schemat rozkładu głowic - 3x3 dla głowic Ricoh i 2x5 dla głowic Kyocera wspary dedykowanym ustawieniem lamp LED.

Źródło: API.PL

www.api.pl

Galeria: Api.pl na Festiwalu Druku 2017

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone