logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

3 wyzwania w sitodruku - jak im sprostać?

  PR 23.07.2020, przeczytano 525 razy
ilustracja

Trzema podstawowymi wyzwaniami, przed którymi stają drukarnie sitodrukowe są: szybkie ustawienie maszyny – czyli jej przezbrajanie, pasowanie wydruku i utrzymanie spasowania w trakcie produkcji oraz równe i wydajne tempo pracy. Sprawdzamy, jak na te wyzwania odpowiadają karuzele sitodrukowe portugalskiej marki ROQ.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-wyzwania-w-sitodruku---jak-im-sprostac,387876,artykul.html

Sitodruk to proces złożony, wymagający odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Konsumenci często nie zdają sobie sprawy jakich nakładów wymaga przygotowanie i naniesienie grafiki na tekstylia, aby osiągnąć satysfakcjonujący efekt. Poza umiejętnościami operatora, niebagatelne znaczenie dla jakości mają również używane w procesie produkcji urządzenia. Ich konstrukcja i zastosowana technologia pracy musi gwarantować najwyższą jakość druku oraz możliwość naniesienia nawet najbardziej skomplikowanych grafik i efektów specjalnych. W codziennej eksploatacji liczy się również to, czy urządzenia są przyjazne w obsłudze, czy umożliwiają szybkie i łatwe przezbrajanie i pasowanie. Urządzenia muszą być oczywiście ekonomiczne z punktu widzenia prowadzenia biznesu, czyli zapewniać wysoką wydajność produkcji, przy możliwie niskim nakładzie pracy i zużyciu materiałów eksploatacyjnych. Sprawdźmy, jak na te wyzwania odpowiadają karuzele sitodrukowe portugalskiej marki ROQ.

– Z rozmów z klientami wiemy, że trzema podstawowymi wyzwaniami w sitodruku są: szybkie ustawienie maszyny, tj. jej przezbrajanie; pasowanie wydruku i utrzymanie spasowania w trakcie produkcji, a także równe wydajne tempo pracy. Odpowiedzią na te wyzwania są urządzenia marki ROQ, które sprzedajemy na polskim rynku. To karuzele sitodrukowe i urządzenia dodatkowe o wysokiej precyzji druku oraz przemyślanych rozwiązaniach przyjaznych drukarzom – mówi Ireneusz Kaczor Business Development Manager Sitodruk w API.PL.

Wyzwanie nr 1: szybkie przezbrajanie karuzeli do sitodruku

Ustawienie karuzeli ROQ, i to bez względu na jej model, jest bardzo proste. Duży, czytelny wyświetlacz panelu sterującego zapewnia szybki intuicyjny dostęp do funkcji i ustawień maszyny: wyznaczenia głowic pracujących, ustawienia kierunku i krotności druku oraz zaciągania farby, wyznaczenia miejsc podłączenia urządzeń towarzyszących oraz ustawienia parametrów ich pracy i wielu innych. Nadruki dla poszczególnych sit są pasowane za pomocą ROQ Positive Registration Unit – innowacyjnego systemu pozycjonującego. System umożliwia szybkie wstępne wyrównanie klisz do naświetlania na sitach, a następnie ustawienie poszczególnych sit na karuzeli, skracając czas przygotowania do druku. Na koniec – błyskawiczna zmiana palet, wymagająca użycia tylko jednego uchwytu blokującego.

Wyzwanie nr 2: pasowanie wydruku

Karuzele ROQ wyposażone są w funkcje, które w istotny sposób przyśpieszają pasowanie wydruku na produkcie. Pierwszą z nich jest układ laserowych wskaźników, pomagający w umiejscowieniu drukowanego produktu na palecie. System mikro-regulacji ze skalą noniusza, pozwala na szybkie i precyzyjne spasowanie poszczególnych kolorów za pomocą 3 pokręteł, które nie wymagają kłopotliwego blokowania. Dodatkowymi atutami są: możliwość wycofania palety o ½ przejścia, aby operator mógł wygodnie skontrolować poziom spasowania i dokonać korekty, a także funkcja płynnego przejazdu palety z wydrukiem testowym do kolejnych głowic pracujących z pominięciem głowic wyłączonych.

Wyzwanie nr 3: wysoka wydajność

Przesuw palet w karuzelach ROQ realizowany jest z wykorzystaniem niezawodnego i cichego napędu opartego na mechanizmie koła maltańskiego. To rozwiązanie gwarantuje równe tempo pracy i wysoką wydajność produkcji. Złożona i przemyślana konstrukcja maszyn gwarantuje wykonanie ponad tysiąca cykli maszyny na godzinę, bez potrzeby zatrzymywania i dokonywania dodatkowych korekt ustawień. Raz wprowadzone ustawienia spasowania zapewniają niezmienną powtarzalność druku nawet przy wielotysięcznych nakładach. Zaletą urządzeń jest trwałość podzespołów oraz nieskomplikowana i wygodna konserwacja.

– Sprzedajemy urządzenia o różnym potencjale produkcyjnym – od kompaktowej karuzeli ROQprint Nano do urządzeń ROQprint ECO o wydajności nawet 1400 szt/h, konfiguracji do 18 kolorów i 20 palet (w zależności od formatu zadruku i wariantu karuzeli). Świadczy to o dążeniu producenta do maksymalnego dostosowania urządzeń do potrzeb użytkownika. Wszystkie wdrożone w nich rozwiązania są wynikiem wieloletniej współpracy konstruktorów i technologów firmy z klientami oraz uważnego wsłuchiwania się w potrzeby drukarzy – podsumowuje Ireneusz Kaczor BDM Sitodruk w API.PL. – Oferujemy kompleksowe i w pełni kompatybilne urządzenia marki ROQ. Oprócz karuzel, są to również urządzenia wspierające: podsuszarki i automatyczne maszyny do zdobień specjalnych, jak flock i folia metalizowana. Wiemy bowiem, jak ważne jest dostarczanie drukarzom przyjaznych rozwiązań.

Tym, co każdy drukujący doceni w urządzeniach ROQ, jest możliwość szybkiego wprowadzania ustawień maszyny oraz jej stabilna praca, niewymagająca wprowadzania korekt w trakcie produkcji. Oszczędność czasu potrzebnego na dokonanie ustawień, a także niezawodność, precyzja oraz łatwość instalacji i konserwacji to elementy, które każdy inwestor powinien uznać za kluczowe przy wyborze urządzeń do sitodruku. Wszystkie te elementy zapewniają karuzele marki ROQ.

Źródło: API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Atrakcyjność siatkówki versus piłka nożna dla marketerów
Dwa plemiona – fani siatkówki oraz piłki nożnej. W internetowych komentarzach, wypowiedziach niektórych dziennikarzy czy, rzadziej, samych zawodników pojawiają się argumenty w dyskusji dotyczącej tego, która dyscyplina jest lepsza, bardziej wymagająca sportowo i zasługuje na większe zainteresowanie. Spór ten jednak ostatecznie wydaje się...
Studium przypadku kampani Brandlift dla marki Amica
Marka Amica, producent artykułów gospodarstwa domowego, dołączyła do portfolio klientów BrandLift. Celem przeprowadzonej dla niej kampanii była promocja odkurzacza pionowego ułatwiającego codzienne domowe porządki. Jak się okazało, wyniki akcji przeszły najśmielsze oczekiwania.
Zmysłowe podejście do irracjonalnego klienta
Zmysły pomagają konsumentom podejmować decyzje zakupowe, a marketerom wpływać swoimi działaniami na klientów. Marketing sensoryczny jest najskuteczniejszy wówczas, gdy odwołuje się do wszystkich pięciu zmysłów – im marka jest bardziej multisensoryczna, tym lepiej. Klienci niezwykle cenią sobie dobre relacje z marką. Według badań, aż 2/3...
Nowa identyfikacja wizualna Uniwersytetu Fryderyka Chopina
Wraz z początkiem 2020 r. Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina unowocześnił formę komunikacji, wprowadzając zgodny z obowiązującymi trendami profesjonalny system identyfikacji wizualnej (SIW). Zasady konstrukcji znaku, sposoby jego zastosowania oraz obowiązującą kolorystykę opisano w Księdze Znaku UMFC.
Odwaga i trafiony insight podstawą sukcesu kampanii społecznej w Libanie
Kampanie społeczne stanowią dla wielu marketerów nie lada wyzwanie. Gdzie szukać insightu, by trafić w istotne potrzeby społeczne? Jak skonstruować komunikację, by spełnić cele kampanii? Kiedy wchodzimy na obszar tradycyjnych obrzędów religijnych, wykonanie założeń wydaje się jeszcze trudniejsze. Donner Sang Compter, organizacja społeczna z Libanu, stawiła czoło...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764