logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 x Red Dot Award dla aparatów Nikon

  PR 03.04.2015, przeczytano 786 razy
ilustracjastrzałka

Trzy aparaty Nikon zdobyły prestiżowe nagrody „Red Dot Award: Product Design 2015” (nagrody w dziedzinie funkcjonalności i wzornictwa). Zaawansowane aparaty bezlusterkowe z wymienną optyką Nikon 1 J4 i Nikon 1 S2 oraz kompaktowy aparat cyfrowy COOLPIX S6900 zostały wyróżnione z uwagi na wysoką jakość wykonania oraz przemyślaną konstrukcję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-x-red-dot-award-dla-aparatow-nikon,24441,artykul.html

„Red Dot Award: Product Design” to jedna najbardziej prestiżowych nagród, jakimi na całym świecie wyróżnia się projekty cechujące się najwyższą jakością, innowacyjną formą, funkcjonalnością oraz trwałością. Urządzenia firmy Nikon zostały wyróżnione z grona 4928 produktów pochodzących z 56 krajów.

Zwycięskie produkty zostaną zaprezentowane na specjalnym pokazie trwającym od 30 czerwca do 26 lipca 2015 roku w muzeum Red Dot Design Museum znajdującym się na terenie kompleksu Zeche Zollverein (obiektu znajdującego się na liście światowego dziedzictwa UNESCO) w miejscowości Essen w Niemczech.

Nikon 1 J4

Aparat Nikon 1 J4 umożliwia wyjątkowo precyzyjne śledzenie ruchomych obiektów dzięki najwyższej* na świecie szybkości wykonywania zdjęć seryjnych z AF, wynoszącej około 20 kl./s. Jako model z wymiennym obiektywem, aparat ten oferuje wiele funkcji związanych z robieniem zdjęć i nagrywaniem filmów, jak również z ich edycją. Jednocześnie wyróżnia go lekki i kompaktowy korpus. Dzięki wyświetlaczowi LCD z matrycą TFT obsługa aparatu jest prosta i intuicyjna, a wbudowany moduł Wi-Fi zapewnia szybkie przesyłanie i udostępnianie obrazów w wysokiej jakości. 

* Wśród aparatów cyfrowych z wymiennymi obiektywami dostępnych na rynku na dzień 2 kwietnia 2015 r. Informacja uzyskana na podstawie badań firmy Nikon.

Nikon 1 S2 

Aparat Nikon 1 S2 umożliwia fotografom, którzy dopiero uczą się korzystania z wymiennych obiektywów, uzyskiwanie wspaniałych rezultatów fotograficznych w bardzo prosty sposób. Aparat charakteryzuje się minimalistyczną konstrukcją i niewielkimi rozmiarami, a korpus oraz obiektywy są dostępne w czterech kolorach, w tym czerwonym i żółtym. 

COOLPIX S6900 

Kompaktowy aparat cyfrowy COOLPIX S6900 jest wyposażony w obiektyw z 12-krotnym zoomem optycznym, ma również szereg funkcji ułatwiających wykonywanie tzw. selfie. Zalicza się do nich m.in. wyświetlacz LCD o zmiennym kącie nachylenia, umożliwiający fotografowanie z perspektywy niskiej i wysokiej, wbudowaną podstawkę aparatu oraz przedni spust migawki. Aparat charakteryzuje się również łatwością i wygodą obsługi oraz jest wyposażony m.in. w funkcję kontroli gestów, która umożliwia zdalne sterowanie aparatem za pomocą ruchu dłoni. Wbudowany moduł Wi-Fi i obsługa technologii NFC sprawiają, że udostępnianie filmów i zdjęć jest wyjątkowo proste. 

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764