logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3. edycja edukacyjnej kampanii Bezpieczniki Taurona

  PR 13.10.2015, przeczytano 586 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła trzecia edycja programu „Bezpieczniki TAURONA. Włącz dla dobra dziecka.” skierowanego do uczniów szkół podstawowych. Organizator w ramach projektu zapewni jego uczestnikom dostęp do bezpłatnych lekcji z udziałem ekspertów oraz edukacyjnej platformy on-line. Celem kampanii  jest nauczanie dzieci bezpiecznego zachowania w kontakcie z energią elektryczną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3.-edycja-edukacyjnej-kampanii-bezpieczniki-taurona,26235,artykul.html

Wraz ze startem programu firmy TAURON Dystrybucja ruszyła rejestracja do platformy online „Kraina TAURONKA”. Uczniów poszczególnych klas mogą zgłaszać ich wychowawcy za pośrednictwem strony internetowej. Platforma będzie miejscem integrowania uczniów szkół podstawowych z całej Polski we wspólnej zabawie i nauce. W ramach projektu dzieci poprzez gry zręcznościowo-logiczne, quizy oraz zadania kreatywne dowiedzą się więcej na temat energii elektrycznej.

Uczestnicy „Krainy TAURONKA” przy pomocy ogromnego sterowca będą mogli zwiedzać i ratować przed ciemnością najpopularniejsze miejsca na mapie świata. Uczniowie zmierzą się z czterema etapami gier i quizów edukacyjnych. Każde poprawnie rozwiązane zadanie będzie punktowane, a indywidualne wyniki każdego dziecka sumowane na konto całej klasy.

Część zadań przewidzianych w ramach „Krainy TAURONKA” odbędzie się jednak poza Internetem. Na uczniów po każdym zrealizowanym etapie czekać będą zadania kreatywne do wykonania przez całą klasą. Praca zespołowa, w trakcie projektowania między innymi gazetki szkolnej czy komiksu, dodatkowo przybliży uczestników do wygrania jednej z trzech nagród np. tabletów przewidzianych dla zwycięskiego zespołu.

W ramach kampanii „Bezpieczniki TAURONA. Włącz dla dobra dziecka” organizatorzy zaplanowali także serię bezpłatnych lekcji z udziałem ekspertów. Zajęcia są skierowane do szkół podstawowych z południowej Polski, a ich tematyka dotyczy bezpiecznego i racjonalnego korzystania z energii elektrycznej, urządzeń nią zasilanych, a także bezpiecznego zachowania w pobliżu infrastruktury energetycznej. Szkoły mogą zgłaszać chęć wzięcia udziału w programie za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.bezpiecznikitaurona.pl do 26 lutego 2016 r.

To już trzecia edycja akcji a wcześniejsze cieszyły się dużym zainteresowaniem dzieci i nauczycieli. Zajęcia edukacyjne „Bezpieczniki TAURONA. Włącz dla dobra dziecka" to akcja, do wzięcia w której serdecznie zachęcam wszystkich nauczycieli. Przedstawiciele firmy TAURON w ciekawy sposób wprowadzili młodszych uczniów naszej szkoły w tajniki powstawania energii elektrycznej. Dzieci  nie tylko miały możliwość przekonać się, jaką drogę musi pokonać prąd, żeby dotrzeć do naszych domów i w jaki sposób go oszczędzać, ale również, za pomocą filmów edukacyjnych, zostały ostrzeżone przed niebezpieczeństwami powstającymi na skutek niewłaściwego użytkowania energii elektrycznej. Zajęcia okazały się bardzo wartościowe, a czas im poświęcony wykorzystano od początku do końca. Z niecierpliwością czekam na kolejne przedsięwzięcia tego typu – podkreśla Magdalena Niedzwiedz, nauczycielka w Szkole Podstawowej nr 16 w Mysłowicach.

Źródło: Tauron Dystrybucja

www.bezpiecznikitaurona.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764