logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja

   17.09.2020, przeczytano 469 razy
ilustracjastrzałka

Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3.-edycja-konkursu-timecode-akcja-animacja,388483,artykul.html

Timecode Akcja Animacja to szansa na zaistnienie w branży kreatywnej i marketingowej dla wszystkich, którzy w ciekawy i angażujący sposób umieją opowiadać historie za pomocą ruchomych obrazów. Tegoroczna edycja jest wyjątkowa. Po raz pierwszy konkurs ma temat przewodni i po raz pierwszy odbywa się online.

Wspólnym mianownikiem pięciu tegorocznych zadań konkursowych jest ekologia. Wszystkie tematy dotyczą zagadnień związanych z wyzwaniami cywilizacyjnymi, zrównoważonym rozwojem i środowiskiem naturalnym.

- Ochrona środowiska i poprawa jakości życia  to dziś kwestie priorytetowe. Jako organizator konkursu Timecode Akcja Animacja postanowiliśmy wesprzeć działania firm, którym nie pozostają one obojętne. Dlatego do współpracy przy tegorocznej edycji zaprosiliśmy pięć marek, które w swojej komunikacji poruszają tematy związane właśnie z wyzwaniami cywilizacyjnymi. Mamy nadzieję, że tegoroczna inicjatywa, która odbędzie się pod hasłem „Animacja dla Planety” spotka się z równie dużym zainteresowaniem jak poprzednie edycje Timecode Akcja Animacja - mówi Tomasz Dławichowski, CEO Timecode Film Production, organizator konkursu.

- Kiedy w marcu decydowaliśmy o przeniesieniu terminu nadchodzącej edycji, wiedzieliśmy że tegoroczny konkurs będzie inny. W związku z pandemią koronawirusa, w trosce o bezpieczeństwo uczestników i całego zespołu, postanowiliśmy przenieść wszystkie działania do internetu. Zarówno obrady jury, jak również warsztaty z uczestnikami odbywać się będą zdalnie. W tym roku zrezygnowaliśmy też z otwartych spotkań ze studentami uczelni artystycznych. - dodaje Filip Tomann, partner w Timecode Film Production

Zadaniem uczestników jest stworzenie, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z sześciu, gotowych ścieżek dźwiękowych, opracowanych przez agencje: FCB Bridge 2 Fun oraz VML&YR – partnerów kreatywnych konkursu.

Spośród zgłoszonych prac, jury w którego składzie znaleźli się eksperci w dziedzinie animacji, motion designu, grafiki oraz komunikacji marketingowej, wybierze półfinalistów. Sześć wybranychosób zostanie zaproszonych na warsztaty kreatywne online. W ramach tych zajęć, twórcy prac półfinałowych będą mieli okazję aż dwukrotnie poprawić swoje animacje,  przy wsparciu wybranych jurorów.

Laureat tegorocznej edycji konkursu otrzyma nagrodę główną: 10 000 zł, monitor EIZO Color Edge CS2410 oraz tablet Wacom One. Dodatkowo każda z marek partnerskich, przyzna własne wyróżnienia, na które składają się honoraria 6 x 2000 zł oraz 6 tabletów Wacom Baboo Slate. Pula nagród w konkursie wynosi 27 000 zł.

Prace oceniać będą: duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Beata Śliwińska „Barrakuz” - Visual & Graphic Designer, Andrzej Pągowski – artysta grafik, Małgorzata Drozdowska - creative director FCB Bridge2Fun, Agnieszka Klimczak - Executive Creative Director FCB Bridge2Fun, Anna Iller - branded content manager Grupy Allegro, Agnieszka Koćmierowska - senior art director McCann Worldgroup, Filip Tomann - producent Timecode Film Production, Łukasz Słotwiński - partner / design One Eleven, Anna Szkałuba - Head Of Visual Design, VMLY&R, Olga Wroniewicz - pełnomocnik Rektora ds. współpracy międzynarodowej w Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Kuba Matyka - Creative Director / Experience Director MELT.

Konkursowe ścieżki dźwiękowe można pobierać od 16.09.2020 ze strony www.timecodeakcjaanimacja.pl. Prace można zgłaszać do dnia 14 października.  Laureatów tegorocznej edycji konkursu poznamy 10 listopada.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerzy edycji Animacja dla Planety: Ikea, Sanofi, Fixly, Nexera, Credit Agricole Bank Polska i Żywiec Zdrój
Partnerzy kreatywni: FCB Bridge2Fun oraz VMLY&R (kreacja konkursowych ścieżek dźwiękowych); One Eleven (opracowanie identyfikacji wizualnej 3 edycji konkursu); UCHO Studio (nagranie ścieżek dźwiękowych); Apollo Music (bank muzyki)
Partner strategiczny: Open Minded Group (współpraca przy opracowaniu koncepcji i strategii konkursu, komunikacja projektu)
Organizator konkursu: dom produkcyjny Timecode Film Production
Partner operacyjny: Studio Bank
Patroni medialni: GRAFMAG, TokFM, Onet

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Keypoint Intelligence doceniła postęp osiągnięty przez Canon w dziedzinie druku produkcyjnego. Nagrodę za wybitną innowację otrzymały aż 3 urządzenia: arkuszowa maszyna atramentowa varioPRINT iX, rolowe rozwiązanie do druku komercyjnego ProStream 1800 oraz ploter płaski Arizona 2300. Zwycięskie rozwiązania „wykorzystują technologie, które poprawiają jakość,...
Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Pro oraz fotograficzne smartfony z serii P40 otrzymały prestiżową nagrodę Good Design Awards 2020. Urządzenia zostały uznane przez jury za jedne z najbardziej innowacyjnych produktów na świecie, które zapewniają użytkownikom doskonałe wrażenia i wyróżniają się pięknym designem.
Graduation Projects 2020 - kończą się zgłoszenia!
Zostało tylko kilka dni aby wziąć udział w 19. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
TTMM-S for Fitbit Versa z nagrodą Red Dot Award
Firma TTMM ogłasza czerwony alarm „smart art” z kilku powodów: (1) polska aplikacja TTMM-S for Fitbit Versa właśnie otrzymała prestiżową nagrodę Red Dot Award: Brands & Communication Design; (2) jednocześnie firma TTMM udostępniła nową wersję aplikacji z 12 „cyfro-blatami” dedykowanymi najnowszym smartwatch’om firmy Fitbit: Versa Sense i...
Rafał Wasyluk w jury The Extraordinary Awards
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R Poland, zasiadł w jury The Extraordinary Awards - nowego konkursu organizowanego przez holding WPP.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764