logo
WIADOMOŚCI

30 000 PLN w puli konkursu Make Me

Mateusz Zawiślak  PR 13.06.2017, przeczytano 283 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs make me! to kluczowy element Łódź Design Festival, adresowany jest nie tylko do designerów, ale także adeptów kierunków artystycznych i projektowych. Finaliści poprzednich edycji podkreślają możliwości, jakie otworzyły się przed nimi dzięki udziale w konkursie, w tym: zaistnienie w środowisku projektowym, promocję poprzez liczne publikacje czy kolejne wystawy. Termin zgłoszeń mija 2 lipca!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/30-000-pln-w-puli-konkursu-make-me,32798,artykul.html

- Konkurs to świetna okazja do tego, aby zaprezentować swoją pracę, poznać ciekawych ludzi, uczestniczyć w bardzo interesujących warsztatach. Cieszę się, że Instrument Miejski został doceniony nie tylko przez jury, ale także zwiedzających wystawę, którzy mogli go przetestować. Dostałem dużo ciepłych komentarzy i wsparcia do tego, aby pracować dalej. Nagroda na pewno pozwoli mi na dalszy rozwój projektu, a także na realizację innych pomysłów. - Jan Pfeifer, zwycięzca make me! 2016.

Prace oceniane są dwuetapowo przez specjalnie dobrane, różnorodne w swoich zainteresowaniach jury. W pierwszej kolejności, na podstawie przesłanych formularzy, wybranych zostaje około 20 najlepszych finałowych projektów, które zostaną zaprezentowane na wystawie konkursowej w ramach Łódź Design Festival. W drugim etapie, na podstawie dosłanych prototypów, wybierany zostaje zwycięzca nagrody głównej – PARADYŻ AWARD 20,000 PLN, ufundowanej przez Mecenasa Festiwalu - Ceramikę Paradyż. W drugim etapie wybrani zostaną także laureaci nagród dodatkowych, m.in. nagrody specjalnej w wysokości 10,000 PLN.

Organizowany od dziesięciu lat konkurs make me!, to obecnie jeden z najpoważniejszych międzynarodowych konkursów dla projektantów młodego pokolenia. Jego najważniejszym celem jest wyłonienie oraz wsparcie młodych projektantów.

- To była wielka przyjemność wystartować w konkursie pośród międzynarodowych projektantów, dobrze dobranego jury i niesamowitych propozycji projektowych. Zakwalifikowanie do grona finalistów dało mi możliwość prezentacji na wystawie w Polsce (po raz pierwszy), a wygrana przyczyniła się do zainwestowania w wyposażenie mojego studia w Londynie. - Marlene Huissoud, zwyciężczyni make me! 2015

Dotychczas w konkursie wzięło udział blisko 2000 osób z ponad 40 krajów z całego świata, tj.: Australia, Austria, Belgia, Brazylia, Chiny, Chorwacja, Czechy, Dania, Egipt, Filipiny, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Izrael, Japonia, Kanada, Kolumbia, Korea Południowa, Korea, Litwa, Malezja, Meksyk, Mołdawia, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Serbia, Słowacja, Szwajcaria, Szwecja, Tajwan, Ukraina, USA, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.

Nabór do  make me! trwa do 2 lipca, a laureatów poznamy w trakcie gali otwarcia
11. edycji Łódź Design Festival, czyli 3 października w Łodzi. Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie www.makeme.lodzdesign.com.


Źródło: Łódź Design Festival

www.lodzdesign.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.
Agencja MediaCom zdobyła tytuł sieci medialnej roku na festiwalu Złotych Lwów 2018 w Cannes. Projekt, który agencja zrealizowała dla sieci supermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii został wyróżniony nagrodą Grand Prix za doskonałość w planowaniu mediów, a kampania marki P&G Gillette w Izraelu zdobyła dwa srebrne i jednego brązowego lwa. MediaCom...
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow
Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.
RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.
 
niedziela 24.06.2018, 80 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone