logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

30 lat IAA Polska

  PR 10.03.2023, przeczytano 691 razy
ilustracjastrzałka

Niemal 250 top managerów świętowało trzy dekady rynku reklamy i wolnych mediów w Polsce oraz 30 lat IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Na galę, która odbyła się 9 marca w Studiu ATM, licznie przybyli również przedstawiciele władz globalnych i europejskich IAA. Zgromadzeni mieli okazję spojrzeć wstecz na najważniejsze branżowe wydarzenia minionych dekad, ale także, dzięki inspirującym wystąpieniom ekspertów, przygotować się na wyzwania bliższej i dalszej przyszłości, na przykład poznając praktyczne zastosowania sztucznej inteligencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/30-lat-iaa-polska,399232,artykul.html

W pierwszej części gali goście zostali zabrani w sentymentalną podróż poprzez lata historii reklamy i mediów, mieli okazję przypomnieć sobie kultowe kampanie, czy poznać kulisy powstania IAA Polska. W filmowym kalejdoskopie wydarzeń przewodnikami byli m.in. Piotr Gaweł, Lech Kaczoń, Grzegorz Kiszluk, Katarzyna Łakińska, Maciej Marasek, Edward Miszczak, Marcin Mroszczak,  Tomasz Pawlikowski i Iwo Zaniewski. Nie zabrakło również podsumowań najważniejszych faktów z ostatnich lat w wypowiedziach Kasi Kieli, Rafała Kupidury czy Jacka Olechowskiego.

Przez wszystkie lata, od momentu powstania, IAA Polska niezmiennie stawia na dialog i współpracę. Jako jedyna organizacja skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej - marketerów, media i agencje.

- IAA Polska w partnerstwie z innymi organizacjami pracuje nad rozwiązaniami problemów ważnych dla całego rynku komunikacji marketingowej: powstanie w Polsce JICa, współpraca nad wdrażaniem rozwiązań ESG, czy obrona wolności wypowiedzi i wolności gospodarczej, to tylko niektóre z nich. Ochrona interesów branży, czy dbanie o najwyższe standardy są nie tylko wciąż potrzebne, ale wręcz zyskują na znaczeniu. Coraz więcej firm łączy siły w ramach IAA Polska. Tylko w 2022 roku do Stowarzyszenia przystąpiło 16 nowych organizacji, a 2023 rok otworzyliśmy z trzema kolejnymi nowymi członkami – podkreśla Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska, Regional Consulting Lead NCE GfK, która wraz z Jerzym Minorczykiem, dyrektorem generalnym IAA Polska, poprowadziła galę.

- Te 30 lat to niezwykle intensywny rozwój branży. Powiedzenie „mrugnij, a przegapisz coś ważnego” dotyczy jej bardziej niż jakiejkolwiek innej. Wciąż byliśmy i jesteśmy świadkami wielu dynamicznych zmian i rewolucji. A IAA Polska udaje się trzymać rękę na pulsie aktualnych trendów i innowacji. Nie przestaje inspirować, a tworzone tu projekty, jak program liderski Marketing Masterminds, mają dużą szansę na implementację także w innych oddziałach Stowarzyszenia – powiedziała Dagmara Szulce, managing director IAA Global.

W części poświęconej trendom komunikacji marketingowej i wyzwaniom przyszłości, wystąpili Jakub Matyka z firmy Melt, który tworzy doświadczenia immersyjne w oparciu o nowe technologie oraz Armin Kurasz – Reżyser Roku wg MMP współpracujący z ATM Studio, który przybliżył gościom technologię unreal. Zaś w wystąpieniu wieńczącym wieczór, goście mieli okazję zobaczyć i usłyszeć profesor Aleksandrę Przegalińską, która przeniosła ich do świata sztucznej inteligencji i jej praktycznych zastosowań w obszarze marketingu. Więcej o AI i jej rosnących kompetencjach rewolucjonizujących rynek profesor Przegalińska opowie podczas kwietniowego IAA POWER PODCAST, na który zaprosił jego prowadzący Adrian Roman, uczestnik I edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds.

Kolejnym ważnym ogłoszonym podczas Gali 30-lecia IAA Polska newsem, był Światowy Kongres IAA, który odbędzie się w marcu 2024 roku w Malezji i został zapowiedziany przez Prezydenta IAA Malezja Johna D. Chacko.

Partnerami głównymi Gali 30-lecia IAA Polska byli: Studio ATM Virtual, Tik Tok oraz Youtube, a partnerami wspierającymi: TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska, a także: Melt Immersive, Newmotion Studio, VES, Żubrówka, Maspex, La Ros Catering. Za kreację, organizację i produkcję Gali odpowiadała agencja Imagine Nation, a za rocznicową identyfikację wizualną IAA Polska - Communication Unlimited.

Źródło: IAA Polska. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764