logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

30 lat to dopiero początek - ruszyła jubileuszowa kampania marki Isover

  PR 26.06.2023, przeczytano 609 razy
ilustracja

Marka ISOVER świętuje jubileusz 30-lecia obecności na polskim rynku. Jej najnowsza kampania wizerunkowa podkreśla jak duży wpływ na nasze codzienne życie i otaczające nas środowisko mają materiały izolacyjne lidera rynku wełny szklanej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/30-lat-to-dopiero-poczatek---ruszyla-jubileuszowa-kampania-marki-isover,400508,artykul.html

Marka ISOVER od 30 lat buduje swoją renomę, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i tworząc rozwiązania, które zapewniają skuteczną izolację termiczną i akustyczną. W swojej nowej kampanii zwraca uwagę na bogate doświadczenie oraz rolę, jaką właściwa izolacja odgrywa w codziennym użytkowaniu, jeśli chodzi o komfort mieszkania, niskie koszty eksploatacji budynku oraz wpływ na środowisko.

- Za sprawą najnowszej kampanii chcemy nie tylko przypomnieć ważne w naszej historii kamienie milowe, ale przede wszystkim pokazać, jak dużą rolę pełnią materiały izolacyjne ISOVER w naszym życiu codziennym. Bo ISOVER to więcej niż izolacja - to inwestycja w komfort, bezpieczeństwo i zdrowie. Chcemy podnosić komfort życia, nasze produkty do izolacji działają przez cały rok – zimą dając nam ciepło a latem utrzymując przyjemny chłód. Rozpoczyna się lato i czas upałów, pamiętajmy, że klimatyzowane pomieszczenia bez odpowiedniej izolacji nie utrzymają obniżonej temperatury długo. Nasze rozwiązania wytwarzane z poszanowaniem ochrony środowiska poprzez odpowiedzialne, zrównoważone budownictwo dostarczają klientom najwyższą jakość izolacji i tworzą komfortowe warunki do życia i pracy. Dbałość o potrzeby odbiorców to nasz punkt wyjścia do dalszego rozwoju, dlatego mówimy: 30 lat to dopiero początek! – przekonuje Zuzanna Schön, Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu w Saint-Gobain.

“Cicho, ciepło, bezpiecznie”

Kampania zaplanowana jest w dwóch odsłonach. Czerwcowy flight otwiera pierwszy spot wizerunkowy pt. “Cicho, ciepło, bezpiecznie”, będący połączeniem obrazów ilustrujących wartości marki ISOVER takich jak m.in.: rodzina, ciepło, bezpieczeństwo, z ujęciami pracowników firmy w industrialnej przestrzeni gliwickiej fabryki.

- ISOVER to przede wszystkim ludzie, dlatego po raz kolejny do udziału w naszej kampanii wizerunkowej zaprosiliśmy naszych pracowników. Oni doskonale znają nasze produkty i są naturalnymi ambasadorami marki - zauważa Anna Kozera, Koordynator Marki ISOVER w Saint-Gobain.

Produkty marki ISOVER spełniają najwyższe normy dotyczące bezpieczeństwa oraz ochrony środowiska. Od 30 lat producent energooszczędnych materiałów izolacyjnych działa zgodnie z aktualnymi trendami rynkowymi, ale przede wszystkim stara się dostrzegać indywidualne oczekiwania klientów. Kampania jest nie tylko okazją do świętowania jubileuszu marki, ale do podziękowania partnerom biznesowym i klientom za zaufanie, na którego utrzymanie ISOVER pracuje każdego dnia.

- Produkty izolacyjne marki ISOVER sprawiają, że nasze domy, szkoły i miejsca pracy są ciepłe, ciche i bezpieczne. To dzięki nim możemy cieszyć się komfortem i niskimi kosztami użytkowania ocieplonego budynku. Za tym wszystkim stoją ludzie - ich wiedza, doświadczenie i pasja w dbaniu o innowacyjność rozwiązań – podsumowuje Zuzanna Schön.

Szeroko zasięgowa kampania wizerunkowa będzie oparta na dwóch 30-sekundowych spotach, które będą widoczne na głównych stronach portali ogólnotematycznych (wp.pl, interia.pl, onet.pl), w serwisach ekonomicznych, gospodarczych, branżowych i sportowych oraz w kanałach social media i na YouTube. W ramach kampanii 30-lecia ISOVER zaplanowano również wywiady w magazynach opiniotwórczych jak Forbes, Newsweek i Wprost oraz w mediach branżowych m.in. Builder, Murator, Budujemy Dom. Dodatkowo realizowane będą działania kierowane do wykonawców branży izolacyjnej. Fabryka ISOVER zlokalizowana jest w Gliwicach, a jej sztandarowe produkty to maty izolacyjne w rolkach - stąd obchody jubileuszu rozpoczęto sportowym eventem rolkowym dla mieszkańców Aglomeracji Górnośląskiej pod nazwą „ISOVER Nightskating Gliwice”.

Jubileuszowa kampania wystartowała z początkiem czerwca i potrwa do końca 2023 roku.

Za strategię komunikacji, kreację oraz realizację jubileuszowej kampanii odpowiada mindset.agency. Kampanię zaplanował dom mediowy Mindshare ze wsparciem studia produkcyjnego Artcore odpowiedzialnego za realizację spotów video. Działaniami PR prowadzi Agencja PR “Commfort Safety”.

Źródło: ISOVER

www.isover.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764