logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

30-lecie Early Stage z agencją 81/82

  PR 21.09.2023, przeczytano 1304 razy
ilustracja

We wrześniu wystartowała kampania „We Celebrate You” z okazji jubileuszu 30-lecia szkoły języka angielskiego Early Stage. Autorami idei kreatywnej, egzekucji graficznej oraz pomysłodawcami narzędzi kreatywnych jest agencja 81/82.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/30-lecie-early-stage-z-agencja-81-82,401444,artykul.html

Wyzwaniem dla agencji zaproszonych do przetargu było stworzenie koncepcji, która oddałaby wartości szkoły, jakie towarzyszą jej od pierwszego dnia.

- Idea «We Celebrate You» doskonale spełniła to zadanie. Ludzie – dzieci, rodzice, nauczyciele – to dla nich i wokół nich od samego początku toczy się życie szkoły. Bez tego wsparcia nie mielibyśmy czego świętować. Naszym największym sukcesem jest właśnie to, że zbudowaliśmy tak wspaniałą, zaangażowaną społeczność – mówią jednym głosem założycielka szkoły Joanna Zarańska oraz jej córka Tonia Bochińska, obecna dyrektorka sieci niemal 900 szkół Early Stage.

Hasło kampanii inspirowane jest hitem z lat 90. „Praise You” zespołu Fatboy Slim. Odsłona graficzna – kolorowa i radosna, z elementami pixel artu, także nawiązuje do stylistyki panującej w czasach powstania szkoły. Poza kampanią w mediach społecznościowych został uruchomiony jubileuszowy landing page z generatorem e-pocztówek.

Źródło: 81/82

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764