logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

30-lecie Early Stage z agencją 81/82

  PR 21.09.2023, przeczytano 616 razy
ilustracja

We wrześniu wystartowała kampania „We Celebrate You” z okazji jubileuszu 30-lecia szkoły języka angielskiego Early Stage. Autorami idei kreatywnej, egzekucji graficznej oraz pomysłodawcami narzędzi kreatywnych jest agencja 81/82.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/30-lecie-early-stage-z-agencja-81-82,401444,artykul.html

Wyzwaniem dla agencji zaproszonych do przetargu było stworzenie koncepcji, która oddałaby wartości szkoły, jakie towarzyszą jej od pierwszego dnia.

- Idea «We Celebrate You» doskonale spełniła to zadanie. Ludzie – dzieci, rodzice, nauczyciele – to dla nich i wokół nich od samego początku toczy się życie szkoły. Bez tego wsparcia nie mielibyśmy czego świętować. Naszym największym sukcesem jest właśnie to, że zbudowaliśmy tak wspaniałą, zaangażowaną społeczność – mówią jednym głosem założycielka szkoły Joanna Zarańska oraz jej córka Tonia Bochińska, obecna dyrektorka sieci niemal 900 szkół Early Stage.

Hasło kampanii inspirowane jest hitem z lat 90. „Praise You” zespołu Fatboy Slim. Odsłona graficzna – kolorowa i radosna, z elementami pixel artu, także nawiązuje do stylistyki panującej w czasach powstania szkoły. Poza kampanią w mediach społecznościowych został uruchomiony jubileuszowy landing page z generatorem e-pocztówek.

Źródło: 81/82

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki będzie świętować 20-lecie na targach Fespa
Mimaki Europe, producent technologii druku i cięcia do drukarek atramentowych, zaprezentuje najnowszą technologię druku UV, w tym zupełnie nowe produkty, na targach FESPA Global Print Expo 2024 (19–22 marca 2024). Jako oficjalny partner FESPA w zakresie doskonalenia UV Mimaki zaprezentuje niektóre ze swoich najbardziej zaawansowanych, energooszczędnych rozwiązań...
146. Tyle dzieci odebrało sobie życie w zeszłym roku. Dlatego dziś, 23 lutego, w Światowy Dzień Walki z Depresją, wiele polskich miast opuści flagi samorządowe do połowy masztu lub przywiesi do nich kir. Startuje ogólnopolska kampania „Żałoba 146 rodzin” Fundacji Słonie na Balkonie. Za strategią i kreacją stoi DDB Warszawa.
Gabi Drzewiecka nową ambasadorką marki Technics
Technics ogłasza nawiązanie współpracy ambasadorskiej z Gabi Drzewiecką. Energia, profesjonalizm oraz zamiłowanie do świata dźwięku dziennikarki, idealnie współgrają z wartościami, jakimi marka kieruje się już od ponad pół wieku.
Van Purr przedłuża współpracę z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, Van Pur, podjął dezycję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to kolejny rok współpracy między marką a agencją.
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 lutego 2024 roku, wybrano nowy Zarząd, w którego skład weszło pięć kobiet, reprezentantek czołowych agencji public relations w Polsce. Prezeską została Katarzyna Życińska (CEO 38 Content Communication). W Zarządzie znalazły się również Helena Korniejew...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764