logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

30 przed 30 – podcast Forbesa w Onet Audio

  PR 28.09.2024, przeczytano 177 razy
ilustracja

26 września br. ruszy nowy podcast Forbesa „30 przed 30”, którego będzie można słuchać w każdy czwartek na stronie głównej Forbes.pl i w Onet Audio. Krzysztof Domaradzki poprowadzi rozmowy z przyszłymi liderkami i liderami biznesu z listy „30 przed 30” wydawanej przez polskiego Forbesa. Gościem pierwszego odcinka podcastu będzie Marcin Waryszak, współzałożyciel Calmsie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/30-przed-30-%E2%80%93-podcast-forbesa-w-onet-audio-,405862,artykul.html

Prowadzący podcast Krzysztof Domaradzki, dziennikarz Forbesa, w każdym odcinku rozmawia z gościniami i gośćmi, którzy znaleźli się na liście Forbesa - „30 przed 30”. Ten ranking to polska wersja zestawienia „30 under 30”, które zostało zapoczątkowane przez amerykańską redakcję magazynu „Forbes”. Lista wyróżnia młodych liderów polskiego biznesu – najzdolniejszych start-upowców, menedżerów, inwestorów czy innowatorów.

Domaradzki z gościniami i gośćmi podcastu poruszy tematy dotyczące prowadzonych przez nich firm, ich karier, sukcesów, porażek, ale też marzeń. W pierwszym odcinku rozmawia z Marcinem Waryszakiem, współzałożycielem Calmsie, który tworzy tzw. cyfrowe terapeutyki do wspierania zdrowia psychicznego dzieci. W drugim odcinku będzie gościł Adriannę Klimczak, informatyczkę, przedsiębiorczynię i pasjonatkę technologii, która w 2021 r. wraz z siostrą Wiolettą założyła Fundację IT Girls.

Pierwszy odcinek podcastu „30 przed 30” jest dostępny na Forbes.pl, w Onet Audio i na popularnych platformach podcastowych - https://onetaudio.app.link/e/30.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Kuba Wojewódzki” rośnie w siłę
Kuba Wojewódzki ponownie udowadnia, że nie ma sobie równych. Po bardzo dobrym otwarciu sezonu jesiennego autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce nieustannie rośnie w siłę, notując z tygodnia na tydzień coraz lepsze wyniki oglądalności. Najnowszy – szósty – odcinek programu miał ponad 14% udziału w grupie docelowej, zapewniając stacji...
Nowe formaty wideo w ramówce Grupy DGP Infor
Z początkiem października Grupa DGP Infor wprowadza aż pięć nowych formatów wideo wzbogacających ofertę wydawanych przez nią serwisów internetowych. Pierwszym z nich jest „Polska - Europa - Świat”, cykl prowadzony przez Marka Tejchmana i Zbigniewa Parafianowicza, który debiutuje na gazetaprawna.pl. Wyjątkową ze względu na tematykę propozycją są...
Branża kryptowalutowa chce regulacji reklamy w social mediach
Polacy tracą pieniądze, ponieważ ufają reklamom przygotowanym przez oszustów. Pułapki zastawiane są głównie w mediach społecznościowych. Zdarza się, że do inwestycji zachęca znana osoba, ale jej wizerunek jest wykorzystany bezprawnie. Eksperci apelują do organów państwa, że pilnie potrzebne jest wdrożenie rozwiązań, które ograniczą ten problem....
Męskość na nowo: projekt Gazety Wyborczej i Wysokich Obcasów
Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” zainaugurowały projekt pod hasłem "Męskość na nowo". Akcja ma przełamywać stereotypy, otworzyć dyskusję o współczesnych aspektach męskości oraz oddać głos “nowym mężczyznom”, często pomijanym w debacie publicznej. Na projekt składają się: wideopodcast prowadzony przez...
Wszystkie trzy stacje nadające pod marką ESKA: Radio ESKA, ESKA2 i ESKA Rock odnotowały wzrost słuchalności rok do roku. Wyższe są zarówno udziały w czasie słuchania jak i zasięgi dzienne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764