logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers

  PR 23.08.2019, przeczytano 1035 razy

Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/30.-urodziny-marki-dkny%3A-kampania-z-udzialem-halsey-i-the-martinez-brothers,383698,artykul.html

Marka prezentuje kampanię jesień 2019 jako serię typowo nowojorskich historii opowiadanych przez szanowane i wpływowe postaci ze świata kultury. Halsey i The Martinez Brothers emanują spokojną pewnością, beztroskim stylem i czystym talentem na każdej fotografii. Razem uosabiają kreatywność, która przyciąga młodych do miasta – miejsca, w którym nawet dziś niemożliwe marzenia mogą się spełnić.

W kampanii Halsey i The Martinez Brothers mają na sobie najbardziej symboliczną odzież z kolekcji jesień 2019 DKNY: garnitury w kratkę, surowy jeans i odzież sportową w panterkę dla niej, nowe cięcia, klasyczne płaszcze i proste podstawy dla niego. Surowa czarno-biała estetyka z wyraźnym, czerwonym logo podkreśla nawiązania do innowacyjnych kampanii dziedzictwa marki DKNY z lat 90.

- Urodziliśmy się i wychowaliśmy w Bronxie. To, że odnaleźliśmy pasję w muzyce jest prawdziwym cudem. Dzięki temu odwiedziliśmy najdalsze zakątki świata, a po drodze spotkaliśmy tak wielu ludzi i mieliśmy tak wiele przygód. Jednak to Nowy Jork jest naszym domem. To miasto nas ukształtowało i zawsze jest z nami, niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajdujemy. Miasto można wysłyszeć w naszej muzyce i głosach, a także zobaczyć w naszym stylu. Właśnie dlatego współpraca z DKNY jest tak naturalnym i racjonalnym krokiem. Bardzo cieszymy się, że jesteśmy częścią rodziny marki i możemy dalej snuć opowieści o Nowym Jorku – skomentowali artyści.

obrazek

W trakcie nowojorskiego tygodnia mody we wrześniu DKNY zorganizuje przyjęcie urodzinowe z okazji 30. urodzin z setem DJ The Martinez Brothers i występem Halsey.

Źródło: DKNY

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764