logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers

  PR 23.08.2019, przeczytano 395 razy

Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/30.-urodziny-marki-dkny%3A-kampania-z-udzialem-halsey-i-the-martinez-brothers,383698,artykul.html

Marka prezentuje kampanię jesień 2019 jako serię typowo nowojorskich historii opowiadanych przez szanowane i wpływowe postaci ze świata kultury. Halsey i The Martinez Brothers emanują spokojną pewnością, beztroskim stylem i czystym talentem na każdej fotografii. Razem uosabiają kreatywność, która przyciąga młodych do miasta – miejsca, w którym nawet dziś niemożliwe marzenia mogą się spełnić.

W kampanii Halsey i The Martinez Brothers mają na sobie najbardziej symboliczną odzież z kolekcji jesień 2019 DKNY: garnitury w kratkę, surowy jeans i odzież sportową w panterkę dla niej, nowe cięcia, klasyczne płaszcze i proste podstawy dla niego. Surowa czarno-biała estetyka z wyraźnym, czerwonym logo podkreśla nawiązania do innowacyjnych kampanii dziedzictwa marki DKNY z lat 90.

- Urodziliśmy się i wychowaliśmy w Bronxie. To, że odnaleźliśmy pasję w muzyce jest prawdziwym cudem. Dzięki temu odwiedziliśmy najdalsze zakątki świata, a po drodze spotkaliśmy tak wielu ludzi i mieliśmy tak wiele przygód. Jednak to Nowy Jork jest naszym domem. To miasto nas ukształtowało i zawsze jest z nami, niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajdujemy. Miasto można wysłyszeć w naszej muzyce i głosach, a także zobaczyć w naszym stylu. Właśnie dlatego współpraca z DKNY jest tak naturalnym i racjonalnym krokiem. Bardzo cieszymy się, że jesteśmy częścią rodziny marki i możemy dalej snuć opowieści o Nowym Jorku – skomentowali artyści.

obrazek

W trakcie nowojorskiego tygodnia mody we wrześniu DKNY zorganizuje przyjęcie urodzinowe z okazji 30. urodzin z setem DJ The Martinez Brothers i występem Halsey.

Źródło: DKNY

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe Miniczekolady z Wawelu
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made z nowym spotem dla D-Vitum z udziałem Magdaleny Różczki
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
Enterie: nowy zarządzający, nowi partnerzy
Nowym Chief Network Officer sieci Enterie został Michał Rakowski. Sieć niezależnych agencji PR obecna jest już w 18 krajach europejskich i USA. Ostatnio do grona partnerów dołączyły agencje z krajów Grupy Wyszehradzkiej, Luksemburga i Szwajcarii.
Justyna Święty-Ersetic - nowa ambasadorka marki Sante
Firma Sante, ekspert w dziedzinie zdrowego odżywiania, nawiązała współpracę ambasadorską z Justyną Święty-Ersetic. W jej ramach, utytułowana polska lekkoatletka promować będzie produkty z całego asortymentu Sante, z naciskiem na propagowanie właściwej diety i zdrowego stylu życia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764