logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

300 drukarek Epson Ecotank L3251 wspiera Szkołę Myślenia Pozytywnego 2.0

  PR 27.06.2022, przeczytano 543 razy
ilustracja

Biorąc udział w życiu społeczności lokalnych, działaniach na rzecz edukacji oraz promując wartości społeczeństwa obywatelskiego Epson realizuje cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Doskonałym przykładem tego jest wsparcie zorganizowanej przez Fundację „Instytut Edukacji Pozytywnej” akcji Szkoła Myślenia Pozytywnego 2.0 - pionierskiego programu certyfikacyjnego z obszaru zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/300-drukarek-epson-ecotank-l3251-wspiera-szkole-myslenia-pozytywnego-2.0,396399,artykul.html

Rozpoczęty z początkiem czerwca 2022 otwarty nabór szkół, ośrodków wychowawczych, przedszkoli, itp. ma wyłonić 300 placówek, które wezmą udział w wyjątkowym programie certyfikacyjno-rozwojowym: Szkoła Myślenia Pozytywnego 2.0. Jest to bezpłatne przedsięwzięcie prowadzone przez Fundację „Instytut Edukacji Pozytywnej” od ponad 6 lat. Do tej pory wzięło w nim udział ponad 1300 placówek z całej Polski.

Uwzględniając związane z wojną na Ukrainie zmiany otoczenia społecznego i związanych z tym potrzeb dzieci i młodzieży, ta edycja Szkoły Myślenia Pozytywnego skupi się głównie na komunikacji międzykulturowej i rozwiązywaniu konfliktów w środowisku szkolnym. Składające się na nią warsztaty i spotkania pozwolą rozwijać umiejętności przydatne w funkcjonowaniu w grupach wielojęzycznych i wielonarodowościowych. Istotnym aspektem będzie poznawanie odmiennych kultur i nauka mediacji w sytuacjach spornych, co pozwoli na budowanie poczucia bezpieczeństwa i poprawę jakości wspólnego życia w szkołach i nie tylko.

Co ważne, Szkoła Myślenia Pozytywnego 2.0, zadba nie tylko o uczniów i uczennice, ale także o dobrostan nauczycieli i rodziców, którzy stanowią równie ważną grupę w Programie.

Od lat ważnym elementem akcji są zajęcia, podczas których wykorzystuje się analogowe pomoce warsztatowe w postaci wydruków. Do tej pory zdarzało się że prowadzący musieli wybierać między ich optymalną ilością i wykorzystaniem, a niezbędnymi do realizacji programu oszczędnościami finansowymi.

W tym roku będzie inaczej – polski oddział Epson postanowił wesprzeć akcję w olbrzymim zakresie, przekazując bezzwrotnie 300 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych EcoTank L3251. EcoTank  urządzenia ze stałym systemem zasilania w atrament oferują najtańszy wśród sprzętu tej klasy koszt druku, zaczynający się od mniej niż jednego grosza za stronę tekstu A4. Dodatkowo zastąpienie kartridżów zasobnikami na atrament znacząco wpływa na ograniczenie kosztów środowiskowych związanych z produkcją i transportem materiałów eksploatacyjnych, zaś wykorzystywany w nich druk bez wykorzystania ciepła (Heat-Free) zmniejsza podatność na awarie, znaną z urządzeń laserowych i atramentowych starszej generacji.

- W Epson, poza akcjami na skalę globalną, od lat angażujemy się także w pozytywne działania na rzecz społeczności lokalnych, w których żyjemy. Cieszymy się, że przekazując EcoTanki na rzecz Szkoły Myślenia Pozytywnego 2.0 mamy swój udział w długofalowym budowaniu tolerancji, dialogu i budowy wzajemnego zrozumienia. Warto zaznaczyć, że jest to także nasz wkład w realizację czterech istotnych celów SDG (nr 3, 4, 11, 17) - powiedział Krzysztof Modrzewski, National Sales Manager w Epson.

- Jako organizatorzy projektu Szkoła Pozytywnego Myślenia 2.0 wiemy jak istotne - poza przygotowaniem merytorycznym i określeniem celów programu – jest zaplecze logistyczne czy sprzętowe. Do tej pory zdarzało się, że ograniczeniem była niedostępność potrzebnej ilości materiałów ćwiczeniowych do wykorzystania przez uczniów. Dlatego ogromnie doceniamy wsparcie Epson w postaci przekazania imponującej ilości 300 urządzeń wielofunkcyjnych - skomentowała Małgorzata Nowicka, Prezes i Ekspertka Instytutu Edukacji Pozytywnej.

W serwisach społecznościowych Epson Polska będzie można znaleźć informacje na temat rozwoju programu, jak też udostępniane będą do pobrania przydatne szablony i materiały edukacyjne związane z projektem.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764