logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

300 hulajnóg elektrycznych z logo ING

  PR 09.08.2019, przeczytano 786 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski we współpracy z blinkee.city udostępnił 300 elektrycznych hulajnóg w trzech lokalizacjach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/300-hulajnog-elektrycznych-z-logo-ing,383538,artykul.html

Hulajnogi z logo ING pojawiły się w Warszawie, Katowicach i Trójmieście. W każdym z tych miast wielbiciele elektrycznych pojazdów znajdą 100 sztuk hulajnóg. Inicjatywa banku jest odpowiedzią na potrzeby mieszkańców miast, którzy codziennie muszą poruszać się przez zatłoczone ulice. Dzięki elektrycznym hulajnogom mogą oni szybko dostać się do wyznaczonego celu, równocześnie dbając o środowisko.

Ich wypożyczenie jest możliwe poprzez bezpłatną aplikację blinkee.city, dostępną w sklepach iOS i Android. Standardowy koszt wypożyczenia hulajnogi to opłata podstawowa 2,50 zł + 0,49 zł za minutę.

Bank konsekwentnie rozwija ideę współdzielenia. Udział w tym projekcie potwierdza zaangażowanie instytucji w projekty związane z ochroną środowiska oraz realną pomoc klientom w transformacji energetycznej. 

W lipcu, w ramach tej inicjatywy, bank rozmieścił ponad 600 elektrycznych skuterów w Katowicach, Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Lublinie i Bydgoszczy. 

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764