logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów

  PR 25.05.2020, przeczytano 870 razy

Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/300-tys-dolarow-w-konkursie-huawei-dla-tworcow-motywow,387146,artykul.html

Uczestnicy powalczą o nagrodę główną, która wynosi 20 tysięcy dolarów, nagrody specjalne, a także możliwość zaprezentowania swoich prac na urządzeniach Huawei – smartfonach, tabletach i smartwatchach. Łączna pula nagród to ponad 300 tysięcy dolarów.

W zeszłorocznej edycji konkursu wzięło udział ponad 4 000 twórców z całego świata. W tegorocznej edycji znalazł się polski akcent – jednym z partnerów konkursu jest Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, który będzie zachęcał studentów do sprawdzenia swoich sił w wyzwaniu Huawei. Partnerami są też inne europejskie uniwersytety artystyczne, w tym z Hiszpanii, Londynu czy Rosji.

Prace konkursowe Huawei Global Theme Design Competition oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą światowej klasy projektanci i eksperci, w tym nowojorski projektant David Carson, dyrektorka Studia Dumbar - Liza Enebeis oraz dyrektor główny UX Design w Huawei UCD - Liang Jun.

Hasło przyświecające tegorocznej edycji to #VisionaryArt, a prace do niego nawiązujące można zgłaszać do 1 lipca, w czterech kategoriach – Motywy, Tapety, Tarcze zegarków oraz Miasta. Należy do zrobić TUTAJ.

Inspiracją dla projektantów może być film

Zwycięzcy zostaną wyłonieni 22 lipca. Laureat nagrody głównej - International Grand Prize - otrzyma 20 tysięcy dolarów. Jury nagrodzi również 18 artystów w trzech kategoriach specjalnych – Star of Tomorrow, International Artist i Amazing Animators – po 6 osób w każdej. Nagrody pieniężne otrzymają również autorzy najlepszych prac w trzech kategoriach – Motywy, Tapety i Motywy zegarka. Łączna pula nagród to ponad 300 tysięcy dolarów. Szczegóły dotyczące poszczególnych kategorii i nagród znajdują się TUTAJ.

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Małgorzata Barcz Wadas dołącza do Timecode, jako managerka konkursu Timecode Akcja Animacja
Do zespołu Timecode Film Production dołączyła Małgorzata Barcz - Wadas. Objęła stanowisko project managerki i będzie odpowiadać za organizację oraz rozwój projektu Timecode Akcja Animacja – konkursu dla twórców animacji, organizowanego od 2017 roku przez dom produkcyjny Timecode.
Znamy nagrodzonych w tegorocznej edycji konkursu POS Stars
Podczas targów Festiwal Marketingu, 14 i 15 września miała miejsce 14. edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe.
Zwiastun Dying Light 2 Stay Human autorstwa Platige Image z nagrodą Silver Drum w kategorii Animacja
W piątek, 23 września 2022 r., odbyła się ceremonia Grand Award, podczas której jury wyróżniło najlepszych twórców i projekty. Wśród nagrodzonych w 28. edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum znalazło się studio Platige Image, które otrzymało SILVER DRUM w kategorii Motion Craft - Animacja za trailer do gry Dying Light 2:...
Tomek Kosiński jurorem Kreatura 2022
W tegorocznej edycji konkursu do grona jury dołączył Tomek Kosiński, nasz Creative Director.
Ogłoszono nominacje w KTR - największym i najbardziej rzetelnym konkursie kreatywności w Polsce. 20 nominacji powędrowało do VMLY&R. Zwycięzców poznamy już 7 października.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764