logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

300 tys. zł zebrały rozgłośnie radiowe dzięki Blokom Charytatywnym na rzecz Ukrainy

  PR 14.03.2022, przeczytano 484 razy

W poniedziałek 14 marca 168 stacji radiowych w całej Polsce wyemitowało dwa Charytatywne Bloki Reklamowe dla Ukrainy. Całkowity przychód z akcji – 300 tys. zł zostanie przekazany Polskiej Misji Medycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/300-tys.-zl-zebraly-rozglosnie-radiowe-dzieki-blokom-charytatywnym-na-rzecz-ukrainy,395099,artykul.html

Każda ze stacji należących do czterech grup radiowych, które zorganizowały akcję: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF i Grupy ZPR Media SA, przekazała na jej rzecz 360 sekund swojego czasu reklamowego. Bloki Charytatywne można było usłyszeć w 168 stacjach – ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych.

Spoty-cegiełki (każdy sprzedawany po 20 tys. zł) kupili reklamodawcy będący właścicielami 15 brandów: Audioteka, BP, Bricomarché, HBO Max, Intermarché, Kaufland, lody Koral, Lidl, M1, Media Expert, Media Markt, Melitta, Orange, Orlen i Ravi.

- Już w kilka godzin po rozesłaniu do partnerów i klientów informacji o uruchomieniu porannego Bloku Charytatywnego cały dostępny czas został sprzedany – mówi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media (brokera Grupy Radiowej Agory).

- Odzew od klientów na tę inicjatywę był błyskawiczny i pozytywny, dlatego od razu zdecydowaliśmy się jako I Love Radio przekazać kolejne minuty na rzecz akcji i uruchomić drugi, popołudniowy Blok Charytatywny – mówi Ewa Rosiewicz, członek zarządu i dyrektor biura reklamy Eurozetu.

- Jesteśmy bardzo wdzięczni reklamodawcom, ale też domom mediowymi i agencjom, które od razu włączyły się do projektu i zdecydowały się wspólnie z nami pomagać Ukrainie – dodaje Tomasz Ramza, dyrektor generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

- W sumie do akcji włączyło się 15 marek, dzięki którym udało się uzbierać aż 300 tys. złotych. W całości zostaną one przekazane na rzecz Polskiej Misji Medycznej – zapowiada Jacek Kapela, dyrektor handlowy ds. sprzedaży krajowej w Grupie Radiowej Time (Grupa ZPR Media).

Polska Misja Medyczna od ponad 20 lat zajmuje się pomocą humanitarną i rozwojową na całym świecie. Aktualnie prowadzi zbiórkę środków na pomoc Ukrainie. Głównym celem jest pilna odpowiedź na potrzeby mieszkańców w obszarach dotkniętych działaniami zbrojnymi.

Radiowe Bloki Charytatywne nadano w dwóch pasmach: 9:00-10:00 i 14:00-15:00. W sumie przekaz mógł dotrzeć do ponad 8 mln Polaków – zasięg w tym czasie 168 stacji biorących udział w akcji to 8,3 mln osób, a łączny udział w czasie słuchania tych rozgłośni wynosi 74%.

Inicjatywa wsparcia Ukrainy poprzez emisję Bloków Charytatywnych została skoordynowana przez porozumienie I Love Radio, tworzone przez cztery grupy radiowe: Grupę Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF i Grupę ZPR Media SA. I Love Radio to platforma wiedzy o rynku i reklamie radiowej dla specjalistów i profesjonalistów. Celem projektu jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego poprzez działania promocyjne, edukacyjne i badawcze. Na portalu www.iloveradio.pl znajdują się m.in. case studies, eksperckie artykuły, dane na temat słuchalności radia, praktyczne porady dla media plannerów i marketerów.

Źródło: I Love Radio

www.iloveradio.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764