logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3000 grzebieni: Kolejna akcja promocyjna jamamto.pl

  PR 12.06.2012, przeczytano 1190 razy
ilustracjastrzałka

Na co komu 3 000 grzebieni? No jak to? Mamy w Sieci nowy, „wyczesany” portal społecznościowo-informacyjny Jamamto.com. Grzebienie to kolejny pomysł Działu Marketingu firmy MamTo, który zaskoczył już nas kontrowersyjnymi marchewkowymi bombami i akcją z porami. Teraz dostarcza nam narzędzia, żeby przeczesać Internet i krzyknąć: „Mam TO!”. A co mam? W Sieci pojawił się serwis, który łączy swoich użytkowników ideą szczęścia (share your happiness), stawia wyłącznie na pozytywny przekaz, motywację, rozwój osobisty i ogólnie pojęty flow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3000-grzebieni%3A-kolejna-akcja-promocyjna-jamamto.pl,15821,artykul.html

Codziennie człowiek jest bombardowany przez mass media stosem wiadomości-śmieci. Co najmniej kilkaset razy słyszymy o tym, jak bardzo jest źle. Trzeba się nieźle natrudzić, mozolnie przeczesywać Sieć, żeby w natłoku tych wszystkich informacji znaleźć coś optymistycznego. A tu proszę! Grzebień i nowy wyczesany portal Jamamto.com.

Chcemy pokazać, jak myśleć pozytywnie w tym «mało pozytywnym świecie»” – mówi redaktor naczelna portalu Jamamto.com Małgorzata Kukuczka – optymizm nie jest przekonaniem, że zawsze będziemy jeść przysłowiowe ciasteczko. W porażkach drzemie potencjał sukcesu. Bycie szczęśliwym to wybór – chcesz być szczęśliwy, to zależy od Ciebie.

Akcja ambientowa w listopadzie 2011 roku: 700 kilogramów marchewek zostało przerobionych na „bomby”, które zwróciły uwagę nie tylko przechodniów, powodując wybuchy… śmiechu, ale i strażników miejskich niekoniecznie z dużym poczuciem humoru. Tym razem Dział Marketingu, na czele z pomysłodawczynią Zuzanną Komornicką, postawił na grzebienie. Oprócz akcji wysyłkowej, skierowanej do dziennikarzy z całej Polski, grzebienie trafią także do studentów z wyczesanymi pomysłami.

Źródło: Mamto

jamamto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764