São Paulo ogłosiło przetarg na wykonanie, instalację i obsługę 32 cyfrowych ekranów LED. Zostaną zamontowane na 32 mostach i wiaduktach wzdłuż centralnej obwodnicy miasta.
Wyłoniony w przetargu dostawca i operator będzie zobowiązany do pomalowania i oświetlenia wszystkich mostów i wiaduktów oraz do zainstalowania na nich kamer monitoringu. Koszty tego zobowiązania szacuje się na 95 mln dolarów amerykańskich w trakcie obowiązywania 3-letniego kontraktu z miastem.
Na cyfrowych ekranach LED wielkości 396 x 518 cm wyświetlane będą informacje miejskie, przede wszystkim związane z komunikacją, korkami, objazdami itp. 50 procent czasu będzie przeznaczone na emisję spotów reklamowych i promocyjnych.
Obecny burmistrz São Paulo João Doria uważa, że miasto potrzebuje nowych form komunikacji, jak również pozyskiwania funduszy na cele ogólnomiejskie. „Prawo można zmieniać. Chciałbym by było bardziej przystępne. Dla dobra mieszkańców”, mówi Doria i przekształca wprowadzone w 2007 roku zasady „Clean City” w sposób umożliwiający stosowanie w coraz większym stopniu nowoczesnych zasad komunikowania oraz realizowania nowych projektów miejskich.
Źródło: Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej