logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

33. urodziny „Gazety Wyborczej” - specjalna oferta subskrypcyjna Wyborcza.pl

  PR 13.05.2022, przeczytano 430 razy

W tym roku „Gazeta Wyborcza” obchodzi 33. urodziny. Z okazji jubileuszu zespół dziennika przygotował nową ofertę dla subskrybentów Wyborcza.pl z 33-proc. zniżką oraz bestsellerowymi e-bookami w prezencie. Już w najbliższy weekend, 14-15 maja w punktach sprzedaży prasy pojawi się zmieniony, magazynowy numer „Wyborczej” - z kodem dostępu do Wyborcza.pl i dodatkiem poświęconym wydaniu cyfrowemu, a w poniedziałek, 16 maja ukaże się 10000. numer dziennika!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/33.-urodziny-_gazety-wyborczej_---specjalna-oferta-subskrypcyjna-wyborcza.pl,395838,artykul.html

8 maja 2022 r. minęły 33 lata od ukazania się pierwszego wydania „Gazety Wyborczej”. Zespół dziennika postanowił jednak świętowanie urodzin przedłużyć na cały tydzień. W najbliższych dniach przypada bowiem niezwykły jubileusz - poniedziałkowa „Wyborcza” będzie historycznym numerem 10 000.

- Wydanie z 8 maja 1989 r. oraz z 8 maja 2022 r. dzielą lata świetlne. Kiedy startowaliśmy, wspierały nas zachodnie redakcje - np. „Le Monde” podarował nam maszynę drukarską, a dzisiaj to my, dzięki Fundacji Wyborczej, udzielamy pomocy dziennikarzom i redakcjom z wielu krajów. Pierwszy numer naszego dziennika wydrukowany na szaroburym papierze miał osiem stron, dzisiaj „Wyborcza” to nie tylko papier, ale przede wszystkim bogaty, cyfrowy świat serwisu Wyborcza.pl - mówi Wojciech Bartkowiak, dyrektor wydawniczy „Gazety Wyborczej” i członek zarządu Agory. - Do tego sposobu czytania „Wyborczej” przekonało się już ponad 280 tysięcy osób, które zaprenumerowały dostęp do naszych treści w wersji cyfrowej. Dla tych, którzy chcieliby do nich dołączyć, przygotowaliśmy jubileuszową ofertę ze stałą zniżką.  

Oferta urodzinowa: prenumerata cyfrowa z 33-proc. rabatem na zawsze i bestsellerowy e-book w prezencie z okazji 10 000. wydania „Wyborczej”

Z okazji 33. urodzin „Gazety Wyborczej” jej zespół przygotował wyjątkowy rabat dla subskrybentów Wyborcza.pl - w wysokości 33 proc. na cały okres autoodnawialnej prenumeraty, niezależnie od wybranego pakietu. W ten sposób Wyborcza.pl gwarantuje użytkownikom utrzymanie promocyjnej ceny na stałe.

Dodatkowo, świętując 10 000 wydań „Wyborczej”, dziennik sprezentuje swoim nowym subskrybentom opcji Premium bestsellerowe e-booki. Od 13 do 31 maja br. e-książkę odbierze każdy zamawiający urodzinową prenumeratę cyfrową w najwyższym pakiecie Wyborcza.pl. Po zakupie subskrypcji klienci otrzymają specjalny kod uprawniający do bezpłatnego pobrania e-booka z księgarni internetowej Publio.pl - wyboru jednej z 15 bestsellerowych książek ze specjalnej biblioteki utworzonej na 33. urodziny „Wyborczej”. Wśród proponowanych tytułów są zarówno laureatka Nagrody Nike „Żeby nie było śladów” Cezarego Łazarewicza, jak i znany z serialowej adaptacji „Behawiorysta” popularnego autora Remigiusza Mroza; jedna z najlepszych powieści Jakuba Żulczyka „Informacja zwrotna” oraz wstrząsający debiut literacki Aleksandry Zbroi „Mireczek”. Wszystkie tytuły przedstawione są na stronie https://wyborcza.pl/prenumerata/urodziny/.

Oprócz tego zespół Wyborcza.pl zaprosi czytelników, którzy dołączą do grona prenumeratorów cyfrowych w promocji urodzinowej, do zbierania kolekcji „Reporterzy Wyborczej polecają”. To 10-tomowa seria e-booków z najlepszymi reportażami. Pierwszy tom z kolekcji subskrybenci otrzymają zaraz po zakupie promocyjnej oferty prenumeraty, a następne w kolejnych miesiącach w czasie trwania subskrypcji.  

Weekend z „Wyborczą” - weekend dłuższej lektury

- Charakter prasy nieuchronnie się zmienia: w pościgu za newsem ustępuje internetowi, ale pozostaje wyjątkowa w prezentacji większych lub złożonych form. Dla wielu osób papier ma też magiczną moc budowania rytuału i przyjemności z lektury. Idąc tym tropem postanowiliśmy jeszcze mocniej wyeksponować te atuty w weekendowym wydaniu „Wyborczej” - zapowiada zmianę Wojciech Bartkowiak.

Od 14 maja 2022 r. weekendowe numery „Wyborczej”„ będą mieć w całości magazynowy charakter. Wydanie główne stanowić będzie magazyn „Wolna Sobota”; oprócz niego czytelnicy i czytelniczki otrzymają tygodniki „Ale Historia” i „Wysokie Obcasy”, a w Warszawie „Gazetę Stołeczną”. W ten sposób w ich ręce trafi wyjątkowa porcja lektury: najlepszych, dłuższych treści, m.in. reportaży, sylwetek, wywiadów, felietonów i rysunków przygotowanych przez dziennikarzy „Wyborczej”, ekspertów i publicystów - dla przykładu najbliższy sobotni pakiet „Wyborczej” liczyć będzie aż 100 stron! Na stronach wydań pojawią się dodatkowo krzyżówki-weekendówki, dostarczając odbiorcom wyzwań i jednocześnie oddechu od codziennych, pilnych spraw. Premierowa krzyżówka za motyw przewodni obrała 33. urodziny „Wyborczej”, a kilka haseł do niej ułożył dziennikarz Michał Nogaś. Oprócz tego do poniedziałkowych numerów „Dużego Formatu” już od 14 maja, czyli w wydaniu 10000., powróci uwielbiana przez czytelników Jolka.

Dzięki temu weekend z tradycyjnym wydaniem „Gazety Wyborczej” może być czasem uważnej lektury czy odpoczynku po intensywnym tygodniu. Jednocześnie zainteresowani najświeższymi wiadomościami cały czas będą mogli korzystać z nieustannie aktualizowanych treści serwisu Wyborcza.pl - w weekendowych numerach „Wyborczej” ukazywać się będą kody dostępu do serwisu na sobotę i niedzielę. Umożliwią one czytelnikom i czytelniczkom nie tylko trzymanie ręki na pulsie wydarzeń, ale dodatkowo poszukiwanie zbliżonych tematycznie treści, sięgnięcia po podcasty i materiały wideo, a także interakcji z redakcją i innymi odbiorcami, np. poprzez komentarze. Weekendowy kod odblokuje również dostęp do premierowych fragmentów książek - w wydaniu z 14 maja będzie to „Chodź ze mną” Łukasza Orbitowskiego. Oprócz tego numer wzbogacony będzie o specjalny dodatek poświęcony Wyborcza.pl. Ma on przybliżyć serwis czytelnikom tradycyjnej „Wyborczej” - pokazać im, jak najlepiej wykorzystać kod dostępowy do niego i w pełni odkryć potencjał serwisu. Na kolejne weekendy zaplanowane są następne dodatki.

Urodzinowa oferta subskrypcyjna „Wyborczej” jest szeroko promowana we wszystkich kanałach - od internetu (sieć reklamowa Facebook, Google), przez telewizję (TVN, Polsat), po prasę („Gazeta Wyborcza”, „Polityka”, „Wysokie Obcasy”) i nośniki reklamy zewnętrznej AMS. Działania zaplanował i przygotował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764